Fitness Seller

grosje gaat massa bouwen

Oja jij post ook nog:) zal dr eens goed voor gaan zitten, wat een verhaaltjes, maar nu eerst zelf trainen;) tot later.

Maandag Borst, triceps en buik getraind en een kleine reactie gehad maar het viel me mee. Gisteren rug, biceps en buik gedaan en dat ging op zich ook goed.
Kan nog niet max trainen maar kom in de buurt.
zal voorlopig niet posten, ik stop er ff mee
5 berichten plaatsen en geen enkele reactie is alsof je tegen de muur kletst.
Zal wel bij de bekende vrienden en vriendinnen komen kijken
doei

Je belast met veel oefeningen je schouders ook, dus zul je wel lichter moeten gaan trainen, nou ben wel benieuwd naar je benen zo onderhand, daar heb je dus flink aangewerkt.
maar ik heb begrepen dat je even niet wou posten, zie t wel.:)

• Topic Starter Topic Starter
Oke we zijn een maandje verder als mijn laatste post
Heb het roer om gegooid
Was te dik geworden 76 kg (normaal rond de 71) en had/heb te veel last van een blesure (schouder)
Doel om meer te eten zwaarder te trainen en daardoor spiermassa te winnen is niet echt goed gelukt. De balans was door geslagen naar te veel vet op de buik (alsof alle kg daar terecht kwamen) en door de zwaardere gewichten ging mijn schouderblesure niet over. Probeer nu de extra kg en blesure kwijt te raken door met lichtere gewichten te trainen en gewoon weer een soort van full body met 4x12 reps te doen. Ook heb ik de cardio en de buikspier oefeningen weer opgepakt en loop naast het 3x p/week trainen met gewichten ook weer 1 of 2x per week 7 km hard. Voeding ook aangepast, minder koolhydraten en ook iets minder eiwitten want dat gaf de laatste tijd een ontzettend opgeblazen gevoel.
Kortom ik ben aan het cutten en wil over een paar maanden weer wat strakker in mijn vel zitten.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Weer een maand verder
Door zware verkoudheid een tijd niet kunnen lopen
Afgelopen week 2x hard gelopen (ca 7km)
Kom langzaam wel weer in shape maar ben er nog lang niet
Kom nu weer op het punt dat ik twijfel omdat ik nu weer spiermassa aan het verlezen ben.
Wil toch een droger fysiek voor de zomer hebben dus ik ga nog ff door

Terug
Naar boven