AndroidHealthClinic

grosje gaat massa bouwen

• Topic Starter Topic Starter
Ok bedankt mannen en dame :) vandaag dus op jullie advies een extra rustdag.
Morgen Benen en Schouders trainen en daar weet ik zeker van dat ik spierpijn krijg.

en Dressed Black ik heb net ff gekeken in jouw log en ik moet nog heeeeeel hard werken zie ik. Man jij bent echt sterk. respect hoor.

Ok bedankt mannen en dame :) vandaag dus op jullie advies een extra rustdag.
Morgen Benen en Schouders trainen en daar weet ik zeker van dat ik spierpijn krijg.

en Dressed Black ik heb net ff gekeken in jouw log en ik moet nog heeeeeel hard werken zie ik. Man jij bent echt sterk. respect hoor.

Komt goed grosje, denk aan dat ietsje meer bij je voeding!

Sorry Grosje, baby's hebben geen six-pack :D

Tja dat klopt, Ik bijna ook niet meer.
ben echt al vetter, ook van de vakantie.
Als ik mijn buikspieren aanspan dan zie je ze wel, maar in rust dan moet je al goed kijken.
Nou ja laat ik dit eerst nu maar een tijd proberen, ik wil echt nog wat spier winnen.

Als ik mijn buikspieren aanspan dan zie je ze wel, maar in rust dan moet je al goed kijken.
Nou ja laat ik dit eerst nu maar een tijd proberen, ik wil echt nog wat spier winnen.

Jij ziet tenminste je buikspieren ;)

hahaha, gras is altijd groener aan de overkant he :p
Geniet van je rustdag Grosje, en morgen extra genieten van je training nu je extra rust moet pakken!

Nou dan kijken we wel daar naar, best kunst zo veel oorbellen
Maar verder geen piercings toch? :)

He hou eens op jullie het ging hier om massa van grosje ja, ontopic!!:D

He, zie je logje nu pas. Succes met vreten, trainen & rust houden :)

Zie je schema niet zo snel grosje.., op hoeveel Kcal bulk je nu ongeveer? Clean, of gewoon gruwelijke monster-bulk?

Ik tel geen calorien maar ik doe zeker geen monsterbulk waarbij ik maar alles vreet wat voor me neus komt. Ik win liever minder massa maar ook met minder vet, dan een hoop massa maar dan ook het uiterlijk van een biggetje (knor knor)
Met 47 jaar op de teller krijg je dat extra vet niet zo snel weg vrees ik.
Ik weet dat ik al jaren op ongeveer het zelfde gewicht zit en mijn vet% is ook niet veel hoger geworden (nou jou een beetje)
Ik ga er dan ook vanuit dat ik met 4 boterhammen + 2 wheyshakes incl.babymelkvoeding extra per dag toch iets ga groeien in massa. Daarnaast heb ik ook nog WMS van de bodyenfit shop als posttraining supp wat er voor zorgt dat de spieren na de training voeding beter opneemt. Ik hoop dat dit samen werkt. Ben natuurlijk ook maar een klein mannetje 1.70 met een kantoorbaan dus veel calorien verbranden dat doe ik ook niet.
Ben gewoon van plan elk weekend te wegen en dan kijken of ik iets in gewicht ga toenemen. Mijn abs worden al minder dus kan mij niet voorstellen dat ik nu niet aankom.

Laatst bewerkt:

Die keuze vind ik ook moeilijk om te kiezen tussen massa en definitie, ben er zelf nog niet helemaal uit, maareh je gaat ons verassen met enorme spiermassa toch ;)

He hou eens op jullie het ging hier om massa van grosje ja, ontopic!!:D

oja... MASSA MASSA MASSA MASSA!!!

Hahaha, Grosje is straks geen klein mannetje met kantoorbaan meer! Grosje is straks zo groot en breed dat ie z'n kantoor niet meer inkomt!

oja... MASSA MASSA MASSA MASSA!!!

Hahaha, Grosje is straks geen klein mannetje met kantoorbaan meer! Grosje is straks zo groot en breed dat ie z'n kantoor niet meer inkomt!

Of uitkomt:eek:

Terug
Naar boven