XXL Nutrition

grosje gaat massa bouwen

Het zag er weer goed uit( je trainingsritme), amar het is nu wel weer erg stil hier..moet ik me zorgen maken of wacht je gewoon op wat meer vrouwelijke motivatie?:)

• Topic Starter Topic Starter
Tja af en toe een reactie is wel leuk in je log
Anders is het net of je in je zelf aan het kletsen bent
Ben al bijna 50 maar nog niet zo oud dat ik in m'n zelf klets

Nou ja back to training
Het ritme heb ik nog steeds
3x per week hou ik nu vol (ik maak gewoon tijd) en de trainingsintensiteit (zwaardere gewichten) gaat omhoog.
Heb Vrijdag nieuwe Whey Perfection en BCCA tabletten ontvangen en het meer eten hou ik ook vol. Probeer niet te veel op het groeien van mijn buik te letten maar meer te focusen op spiergroei. Heb wel het idee dat ik weer aan het groeien ben, borst en armen zien er groter uit. Vandaag kreeg ik ook 2 complimenten in de sportschool (nee ik was er niet naar aan het vissen).
1 van een 38 jarige man waar ik even ging spotten (hij wou er wel uit zien als ik) en 1 van een 33 jarige leuke meid die mijn leeftijd op 39 had geschat. Ze geloofd niet dat ik 48 ben.
Tja dat streelt toch je ego ;)
Had vandaag ook naast mijn result 1 tabletje RPM ingenomen (ik zou er 3 moeten nemen) ik merkte na de biceps training dat mijn biceps en onderarm flink opgepomt was (blijkbaar werkt dat RPM goed - of ik trainde erg goed)
Voorlopig blijf ik zo trainen (tot April) en daarna weer cutten zodat ik voor de vakantie (eind juli) weer droger ben.

Laatst bewerkt:
Weer een weekje verder
Trainingen en eten gaat nog goed, gewichten probeer ik zo zwaar als ik kan te pakken.
Goede uitvoering is wel een eis dus heeeeeel zwaar zodat ik constant smokkel ga ik niet
Gisteren Rug en biceps op het menu.
Begonnen met Latt pully op de borst 12x60kg/10x70kg/8x80kg/6x90 kg
BOR 60kg 4 sets a 10 tot 12 reps
Deadlift (voor het eerst weer) 12x60kg / 10x70kg /8x80kg / 5x90kg
Standing cable row met breede grip 12x35kg/10x40kg/8x45kg/6x50kg
Dubbele dumbbell row liggend op schuin bankje 4x12 reps met 18kg per hand

Daarna Biceps
Barbell curl 12x20kg/10x30kg/8x35kg/8x35kg
Dumbbell curl met arm op schuin bankje 4x 12 reps a 10kg
Biceps was vol (ook van de rug oefeningen) dus ik vond het genoeg

Buik diverse oefeningen

Vanochtend goede spierpijn in onderrug, de deadlift heeft zijn werk gedaan :)

goedemorgen, dan heb ik het gisteren niet goed gedaan, de spierpijn is er niet(kan nog vanavond). Groeten.

Als jij wat vaker post in je eigen log, blijf ik vast wel posten..
Shit hè: spierpijn van Deadlift, haha..daarom doe ik daarmee nog rustig aan.

goedemorgen, dan heb ik het gisteren niet goed gedaan, de spierpijn is er niet(kan nog vanavond). Groeten.

Kan ook soms een dag of 2 duren voordat je het goed voelt
dus niet te vroeg juichen :D

---------- Toegevoegd om 18:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:07 ----------

Als jij wat vaker post in je eigen log, blijf ik vast wel posten..
Shit hè: spierpijn van Deadlift, haha..daarom doe ik daarmee nog rustig aan.

Nou jij pakt aardig zware gewichten hoor
Denk dat menig mannetje moeite heeft met jouw trainingen
Gaat dus erg goed met jou mooie dame dus ik blijf je in de gaten houden;)

Verder ga ik vanavond weer trainen Borst en Triceps
Gisteren stond het eigenlijk op het programma maar ik had een feestje
Veel wijn gedronken op een bijna nuchtere maag en dat is niet slim (wel een goedkope manier om snel aangeschoten te raken)
Gelukkig zit ik nog niet aan een dieet dus ik kan eten en drinken wat ik wil, lekker hoor

Laatst bewerkt:
Zijn een hoop dingen waar ik zonder kan maar een wijntje gaat er elk weekend wel in hoor.
Ik ben ook niet aan het cutten/lijnen dus mag ook alles eten en drinken.
Pas in Apil ga ik weer eens kijken wat ik aan de vetrollen kan doen
3 maanden cutten en m'n 6 pack is weer redelijk te zien

Helaas ik heb hetzelfde, wijntje is toch wel erg lekker.

Lekker aan het bulken dus. :)
Ik ben gespot met wijn drinken (gaat er bij mij niet meer in) maar helaas heeft dat tot het gevolg dat ik eens in de zoveel tijd teveel zoete drankjes drink. ;)
Gebruik je result nu al een langere periode of ben je er weer opnieuw mee begonnen?

potje result is nu (vandaag) op
Heb er de laatste tijd alleen op trainingsdagen van gebruikt.
Ik denk dat als je er echt voordeel van wil hebben dat je het ook op niet trainingsdagen moet gebruiken en na de training nog eens moet nemen.
Probleem bij mij is dat ik pas 22.30 thuis ben en dan nog een een hoop vloeistof naar binnen moet werken. 's-nachts moet ik er dan altijd weer uit om te pissen (sorry)
Werkt dus niet echt lekker voor mij.
Wil wel weer een creatine gaan gebruiken (weet nog niet wat) om in massa en kracht blijven groeien.
Nou echt helemaal vol bulken doe ik niet maar ik probeer ca 500 cal boven mijn onderhoud te eten.
Zoek de grens nog op met de trainingen en hoop dat er toch weer iets spier gewonnen kan worden wat toch niet makkelijk is als je 48 ben.
Vanochtend benen en schouders getraind en ca 1/3 van een sample crack gebruikt.
Waarschijnlijk te weinig want ik merkte er niet veel van.
Ging op zich wel lekker maar of dat aan de crack ligt?????

Waarom geen wijn meer Petra?
Lekker rood wijntje moet toch wel kunnen hoor

Ik denk dat 1/3 sample crack voor een man wel te weinig is inderdaad.
Ik heb zelf een halve of hele gebruikt en een hele daar werd ik vooral heel bezweet en onrustig door.
Creatine is wel fijn om te gebruiken maar volgens mij kun je zoals je zelf al zegt dit beter elke dag gebruiken.

Ik heb zaterdag zo lang over een glas rose gedaan waardoor ik dit van mijn beste vriendin niet meer mag bestellen.:p
Ik dronk het omdat het wat goedkoper is en ik niet van bier hou.
Meestal drink ik tegenwoordig Bessen.
Geen idee misschien lust ik wel rode wijn maar eigenlijk denk ik dat elke wijn momenteel niet lekker smaakt. :(

Ik denk dat 1/3 sample crack voor een man wel te weinig is inderdaad.
Ik heb zelf een halve of hele gebruikt en een hele daar werd ik vooral heel bezweet en onrustig door.
Creatine is wel fijn om te gebruiken maar volgens mij kun je zoals je zelf al zegt dit beter elke dag gebruiken.

Ik heb zaterdag zo lang over een glas rose gedaan waardoor ik dit van mijn beste vriendin niet meer mag bestellen.:p
Ik dronk het omdat het wat goedkoper is en ik niet van bier hou.
Meestal drink ik tegenwoordig Bessen.
Geen idee misschien lust ik wel rode wijn maar eigenlijk denk ik dat elke wijn momenteel niet lekker smaakt. :(

Zal de volgende zaterdag de rest van de crack eens gebruiken.
In de avond wordt het weer een probleem want dan lig ik in bed te stuiteren

Dacht dat je op dieet was en geen wijn mocht drinken maar dit is een andere reden

oke, oke ik hou het dan gewoon maar bij een wijntje:(.

Vanochtend opgestaan met pain in the bud
Gisteren goed gesquat dus
Ben in de smith machine tot een set van 6x80 kg aan gewicht + de weerstand van de stang/machine gegaan (las ergens dat het ca 20 kg is)
Totaal zit ik dan aan de 100 kg, elke keer kan ik toch iets zwaarder
horizontal Legpress ging dit keer tot 6x180 kg
Wil toch trachten die kracht en massa in de benen (mijn zwakste schakel samen met schouders) wat op te krikken.
Ach ik ben weer lekker bezig
;)

Laatst bewerkt:
Zal de volgende zaterdag de rest van de crack eens gebruiken.
In de avond wordt het weer een probleem want dan lig ik in bed te stuiteren

Dacht dat je op dieet was en geen wijn mocht drinken maar dit is een andere reden
Jij traint inderdaad s'avonds te laat.
Toen ik rond 17.00 crack nam heb ik zelfs heel slecht geslapen. :eek:

Ik ben wel een beetje op dieet maar 1 dag hou ik wel een junkdag (of nacht als ik er bij drink. ...;) )

Moet nog iets met jullie delen
Ben gisteren met mijn zoon (14 jaar) naar de bios geweest
New Kids Turbo bekeken en ik heb me rot gelachen
Erg bizare film maar door alle extreme scenes toch wel weer leuk
Oke had niets met trainen te maken maar was wel ff leuk

Die film is echt goed voor je buikspieren. :roflol:
Morgen heb je spierpijn. ;)

Terug
Naar boven