Fitness Seller

Guts Forever

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.001
vandaag rustig gegaan op de post. chain

SQ
5x60

DL
1x160 voelde dat ik hier niks verder moest proberen :) met dit weekje rust hoop ik dat de DL volgende week wat hoger gaat

Dips
6x22.5kg

Pull up
1x10 BW

Dips
6x22.5kg

blob grip training
kreeg hem een ietsiepietsie van de grond met links :D

• #2.003
training

Skull Crushers
10x37.5kg

Barbell Curls
10x45

Skull Crushers
10x37.5kg

30 second dip
1x fail BW+20kg
in praktijk dus 1 negative ;)

toch aant zweten, trainingsduur 12 minuten

Leuke variëteit aan oefeningen :D

12 minuten jezus man

en btw, waarom die deads zo k*t dan?

als ik jou was zou ik gewoon beginnen met 3x5

volgende week 3x5x140, daarna 150, dan 155 dan 160 en vanaf daar 2,5 per keer erbij

• #2.006
12 minuten jezus man

en btw, waarom die deads zo k*t dan?

als ik jou was zou ik gewoon beginnen met 3x5

volgende week 3x5x140, daarna 150, dan 155 dan 160 en vanaf daar 2,5 per keer erbij

ik heb nog maar een 3tal weken voordat ik uitdoof (na 9 weken hard werk ben ik altijd kapot en moet ik een rustweek nemen) Deadlift gewoon te zwaar begonnen, nu een weekje layoff en daarna doortrekken tot ik op alles stilval, daarna doe ik een smolov cycle om een slecht squatjaar in te halen en daarna begin ik terug met normale schema's :) wss een Bill starr advanced cycle met wat aanpassingen hier en daar

aii smolov cycle :D
nice man.
ik ga zelf ook een smolov cycle doen dit jaar, weet alleen nog niet wanneer. vul wel 5kg minder dan mn max in.

• #2.009
hey now ik heb een heel jaar op 5x5 getraind ;D en na een paar andere schema's ga ik er terug naartoe,

• #2.010
eventjes terzijde, en dit schrijf ik voornamelijk voor mezelf op, ik ga dit jaar proberen zoveel mogelijk de focus leggen op mijn squats en deadlifts, maar belangrijker ga ik voor mijn UB voornamelijk werken aan mijn dips en mijn MP, en proberen zo min mogelijk iets aan te trekken van mijn bench, ik zou het heel interessant vinden om te zien hoe mijn bench zou gaan zonder te benchen maar mijn dipkracht te verdubbelen, ik dip nu 8x25, kijken wat er is gebeurt na 8x50 dips :)
ik ben bereid om voor mezelf en voor jullie als proefkonijn te dienen, net als bij de squats ben ik nog altijd bezig te kijken hoe een 20 rep max zich vertaald naar een 1rm, binnenkort zullen we een conclusie kunnen trekken :D

• #2.011
training van vandaag

SQ
11x135kg

lololol, viel voorover bij de 12de rep, wat een sukkelfail, probeerde 20x135 te doen en was redelijk op weg maar was aant rushen, eigen schuld, volgende week terug proberen I guess

MP
warmup
4x80 evenaring PR
ok chill, maar mag nu wel eens stijgen :)

Pull ups
7xBW+10kg
form begint terug af te takelen, opletten hier

Wrist curls
10x40kg

niet echt de beste trainingsweek :) volgende week hopelijk verbetering.

• #2.012
training van vandaag, voelde me sterk

SQ
5x150kg PR
fail bij 6, ging uiteraard voor meer :) blijf bij dit gewicht
ik moet schoorvoetend toegeven dat ik niet voor een 20 repper PR ga gaan dit schema :D ik heb de fout gemaakt om ipv heel de 6 weken 20 reppers te doen, heb ik geslacked en heb ik 10 reppers gedaan om dan in week 6 een 20 repper te doen, maar ik heb weer een lesje bijgeleerd:

doe je 10 reppers, dan wordt je goed in 10 reppers, en niet in 20 reppers :D
een inschattingsfout, lesje geleerd, maar op zich vind ik het niet zo erg want ik was in het begin van dit schema nog aan het worstelen met m'n squattechniek en nu ben ik gewoon al blij dat dat inorde is :)
dus volgende keer doe ik 20 reppers de hele 6 weken door, en dan kunnen we zien hoe een 20RM je 1rm beinvloedt :)
maar eerst smolov :D

Dips
5x25kg

Pull ups
x maal BW

Dips
5x25kg

dips waren teringzwaar, zo voelde ze alleszins

Blob lifting
krijg die sl*t maar niet van de grond :(

goeie training,

https://www.youtube.com/watch?v=VPug82tFKRc

Sterke PR!

Stond de tv op of was je filmmuziek aan het luisteren ofzo? Ik had het gevoel dat elke moment iemand binnen kon komen om je vol lood te pompen :D

• #2.014
haha :D het is de soundtrack van god of war 3 dat spel, het helpt me met focussen :)

squat gaat goed man!

• Like
Waarderingen: Guts
jammer van die 6e ging wel lekker

Mooie PR, proficiat ;)

• Like
Waarderingen: Guts
  • #2.018
jammer van die 6e ging wel lekker

ik verloor alle spanning in de bottom position en kon dus onmogelijk omhoog :) wss weer een mentale barriere, als ik mijn zinnen zet op 5 reps fail ik hoogstwss bij de 6de, is ook al gebeurd dan ik 10x130 deed en failde bij 11 en de week erop gewoon 10x135 zonder probleem, tzit in me hoofd soms :)

Gvd guts.
Ik blij met 5x147,5 vandaag, doe jij ff 5x150!
Ik deed ze wel beltless, das nog een troost

• #2.020
tis maar 2.5 verschil :D en jij zult wel meer in je mars hebben nog, dit is mijn absolute max :)

Terug
Naar boven