warres
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 47
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan u vertellen dat ik nooit meer dan 5x160 heb gesquat. 220 deadlift beltless en strapless dan weer wel
zelfs al waren het helisports schijven dan zou ge wss 5x160 wel aangekonnen hebben
maar als de focus nu toch op de Dead ligt is squat poundage niet meer echt prioriteit
wa nen buffel segik ben zelf ook wa aant experimenteren met de low bar, gezien mijnen onderrug al maanden zuur voelt, dus blij te zien dat jij ook om die reden geswitched bent
ben wel is benieuwd naar u voedingsschema
staat dat hier ook erges?

nog niet bena, ik vreet gewoon alles wat ik wil, maar voornamelijk natuurlijke of sobere producten, niet teveel crap zoals koekjes of andere volledig artificiele producten. Alleen drink ik bijna elke ochtend een shake van ultra fine oats en een schepje weight gainer voor de smaak, das zowat het enige routineuze in heel mijn eetpatroon
een voedingsschema zou pure stress zijn voor mij, ik wil nog plezier hebben aan mijn eten 
wa nen buffel segik ben zelf ook wa aant experimenteren met de low bar, gezien mijnen onderrug al maanden zuur voelt, dus blij te zien dat jij ook om die reden geswitched bent
ben wel is benieuwd naar u voedingsschema
staat dat hier ook erges?
ik kan me nochtans een filmpke herinneren van 190kgzelfs al waren het helisports schijven dan zou ge wss 5x160 wel aangekonnen hebben
maar als de focus nu toch op de Dead ligt is squat poundage niet meer echt prioriteit
verbazend goeie kwaliteit, voor maar 110 euro, en met veel langere sleeves dan die ouwe van fitness seller
dus dit jaar proberen ipv gewone DL mij te focussen op trap bar DL, en dan kijken hoe de gewone DL daar van opschiet
mijn algemene doel is toch de squat en de overhead press dus alles wat daarbuiten valt is minder belangrijk
En voor DL valt véél te zeggen.

RDL wou ik al een tijdje proberen maar moet de techniek nog wat onder de knie krijgen

waren mooie reps stuk voor stuk
na de rustweek begin ik met smolov en vul 175 als max in wss, iig niet hoger, is het nodig om de introductory cycle te doen als ik al een week pauze neem? wss niet toch, (kheb er iig geen zin in om hem te doen
)