Fitness Seller

Guts Forever

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.081
ik denk dat ik het gewoon zo ga doen, alles boven de 80% een belt aan, wat wil zeggen alles tussen een 10rm en een 1rm, waar ik op zich wel mee kan leven want ik ben toch niet van plan om heel vaak in de 5-10 rep range te zitten en al helemaal niet in de 5-1 rep range voor squats, dus in praktijk wil dat zeggen dat ik mijn 20 rep squats zonder belt doe (20 reppers is met 75%, dus gevaar op blessures is klein) en alles daarboven met belt.

Dus MOEST een belt toch een bijwerking hebben voor de core, dan lossen die 20 reppers dat wel op :)

maar voor smolov ga ik alle werksets en de laatste warmup met belt doen om het gewoon te raken en de betl goed te leren benutten

Weet je nu al wat je wil? :D

• #2.083
jep :D voor wie geintresseerd is en ook voor mezelf dat ik het niet vergeet :D

smolov (base mesocycle only)
ingevulde max: 180kg

alle werksets + laatste warmup met belt

Per squatdag 1x10 van 1 extra oefening namelijk:
maandag: dips
woensdag: Pull ups
vrijdag: Fat bar press
zaterdag: curls en wrist curls

op ma, woe en vrij 1 extra grip oefening :)

Good, son. Succes ermee.

• Like
Waarderingen: Guts
  • #2.085
snel traininkje om toch niet helemaal vast te roesten
11 minuten

SQ
5x100

Dips
1x10

Pull ups
1x10

Fat Bar MP
5x50

Curls
10x30kg

goed plan man! succes!

Ah jammer man, we zijn niet op dezelfde dag begonnen :(

• #2.088
ach het scheelt een half weekje, dus we kunnen het redelijk goed bijhouden en we maxen wss in dezelde week ongeveer ;)

Kan je zeggen, eerste training word redelijk makkelijk dus succes! Welk gewicht moet je?

• #2.090
de begingewichten zijn 125, 135, 145, 152,5 kijken hoe dat bevalt :D

Gast easy as phuck voor jou. 4x9x125 makkelijk

• #2.092
kheb het voordeel nu wel gewoon te zijn aan high rep, vroeger als ik smolov bekeek vreesde ik altijd voor die 4x9 en 5x7, nu vrees ik voor de 7x5 en de 10x3 :D

Ik deed nooit high rep en 4x9 vond ik ook makkelijk. 70% is eenmaal niet zoveel

Wordt interessant hier!

Ingewanden,

hoe valt die trap bar mee voor je?

80% is toch ook geen warming up meer? Warming up is normaal tot zo'n 70% ja.
Bij smolov zijn alle setjes voorafgaand aan de werksetjes warming up setjes. Bij smolov zit je op dag 4,8 en 12 op 85%,90% en 92,5% (afhankelijk van je uitgangspunt, bij guts zal dit hoger zijn). Zelfs op dag 3 ga je in week 2 en 3 over de 80% heen.

Bij smolov zijn alle setjes voorafgaand aan de werksetjes warming up setjes. Bij smolov zit je op dag 4,8 en 12 op 85%,90% en 92,5% (afhankelijk van je uitgangspunt, bij guts zal dit hoger zijn). Zelfs op dag 3 ga je in week 2 en 3 over de 80% heen.
Wist ik niet, maar ben het met je stelling eens boven de 70% belt om. :thumbup:
Mijn assistence 5x10 zit op 60% dus die doe ik zonder belt.

• #2.099
Ingewanden,

hoe valt die trap bar mee voor je?

hier heb ik een review geschreven van de helisports trap bar :)

http://forum.dutchbodybuilding.com/f212/powermark-olympic-hex-bar-328280/

over het algemeen supertevreden over het materiaal, en ermee deadliften is ook helemaal anders maar persoonlijk vind ik het veel aangenamer dan barbell deads, alleen begin je dieper en het zwaartepunt ligt in lijn met je COG dus dar resulteert in meer benen, minder onderrug, dus als oefening denkik dat je er meer uithaalt voor low bar squats dan voor deadlifts zelf, ookal kun je met deze bar normaal gezien iets meer deadliften dan met een reg. barbell.
Ook voor mensen met een lower back injury is het een goeie oplossing natuurlijk, altijd handig om te hebben staan denk ik dan zo :)

• #2.100
SMOLOV week 1 training 1

SQ
3x9 125kg

wtf was dit, helemaal kapot, puffen en zwart voor de ogen, duidelijk niet in topvorm, nu weten we dus waar die introductory cycle voor dient, kon gewoon niet meer dan die drie sets uitpersen, nu hoofpijn en helemaal kapot.

Pull ups
10xBW+5kg

ik zal mijn smolov cycle dan maar a la lebowski afmaken, want anders haal ik het niet, dan maar wat gains inleveren, das de prijs die ik dan maar moet betalen voor het skippen van de intro cycle.

Terug
Naar boven