Fitness Seller

Guts Forever

  • Topic starter Guts
  • Startdatum
  • Reacties 4K
  • Weergaven 115K
  • Volgers 64

Bezoekers in dit topic

Bizar man, had ik niet verwacht van jou als repper pur sang. Niet gewoon een off day?
 
Begin anders nu gewoon aan de intro cycle?
 
Heel vreemd omdat je juist de laatste tijd veel herhalingen squats deed. Dit is niet te wijten aan het ontbreken van de de intro cycle. Dan zou je na een paar dagen al in de eerste week tegen een barrière aanlopen.

Ik denk dat je je dag niet had want je zit nu nog onder het niveau van 5x160kg te squatten.
 
ik had moeten weten dat de eerste training na een week layoff altijd k*t gaat, daarom dat ik altijd rustig begin, maar smolov hakt er natuurlijk stevig in :D dus dan zijn de effecten des te harder te voelen.

no biggie, ik ga gewoon verder met de lower volume smolov, dat zou me nog altijd een 195 max moeten geven, kan ik met leven, en moest ik toch failen deze week dan is het een hard lesje dat ik niet meer zal vergeten :)
 
Ok een week niets doen is niet wijs, je had maximaal 2 a 3 dagen rust moeten pakken en dan knallen zo heb ik het ook gedaan. Volgende training zal beter gaan.
 
ja ik dacht met een klein traininkje op vorige woensdag genoeg te hebben gedaan maar het kon niet baten, ik voel me nu al beter maar de stijfheid begint al in te zetten in m'n benen :D volgende training gaat idd beter gaan, das toch wat het verleden mij leert :d
 
Jezus man.

Nu gewon volgende training proberen, zal wss wel beter gaan. Niet meteen opgeven. Week 2 voelt net zo zwaar als 1 maar dan 10kg erbij :)
 
we zullen gewoon moeten zien wat woensdag brengt :) ik heb er wel vertrouwen in, dit is gewoon een gevolg van een luie week, dat heb ik al meerdere keren gezien en gevoeld, ik had gewoon geen rekening gehouden met de brutaliteit van smolov en angus was dus niet peppered, had beter moeten weten maar ja :D
 
Ach zo! Heb ik ook, slecht uit de rust komen. Nadat ik drie keer achter elkaar had gesquat als intro, nam ik vier dagen rust en kreeg gelijk voor het eerst in een half jaar weer spierpijn na de 3x9. Reps gingen wel goed gelukkig.

Je kunt overigens toch gewoon setjes toevoegen zodra je weer op niveau bent?
 
ik weet niet of het zo werkt met smolov, moest het gaan dan doe ik het, als ik me woensdag beter voel doe ik gewoon 5x7 ipv 4x7, maar ik zeg het dat zal ik dan moeten zien..
 
maar Guts, woensdag wil ik wel gewoon 5 sets zien van je hé!

de "ouwelullensmoes" gaat bij jou niet op met je 21 jaar :D
 
ik vond gisteren een grijs haar op mijn balzak dus mss is mijn tijd ook al gekomen...
maar kzal voor de 5 gaan :D
 
ik vond gisteren een grijs haar op mijn balzak dus mss is mijn tijd ook al gekomen...
maar kzal voor de 5 gaan :D

kan me niet herinneren dat ik om deze informatie vroeg :o ;)

maar goed man :D k denk nog steeds dat je 't gaat halen :)

als ik 't einde vh jaar weer ga doen ga ik wel de intro cycle doen denk ik
 
moest ik hem ooit nog is doen ben ik wel zeker dat ik hem doe :') heeft duidelijk een reden :D
 
Meh, iedere routine met 2 of 3 keer squatten is goed genoeg (mits niet te extreem in volume en intensiteit natuurlijk). Het hoeft niet per se die introcycle te zijn.
 
nope das waar, ma als ik dan toch voorbereid doe ik het liever met dat ding :)
 
Succes Nautilius !
 
smolov week 1 training 2

SQ
4x7 135kg

ging al een pak beter, maar heb toch maar 4x7 gedaan, want het is niet zeker dat ik de smolov uit ga kunnen doen want mijn kuiten spelen weer enorm op, de pijn is erger dan ooit tevoren, ik heb ze lang niet gevoeld omdat 2x per week squatten perfect ging, maar blijkbaar gaan ze smolov niet pikken ;) als de pijn vrijdag niet beter is stop ik gewoon met smolov en ga ik terug naar 2x per week squatten, dan zal smolov gewoon niet voor mij zijn vrees ik :D
 
Ook daarvoor had misschien die introcycle kunnen helpen: volume langzamer opbouwen.
 
Back
Naar boven