Guts
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 938
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Is het niet gewoon extreme pomp? Ik krijg soms een ontzettend rotgevoel over heel mijn onderrug van deadliften, maar is volgens mij onschuldig.
mss kan het liggen aan het feit dat ik gisteren nogal veel gefietst heb + gezwommen na een lange week lardassery 
4x7x135 is toch mooi ! Je kan met 2x per week squatten ook goede progressie maken ! Eerst zorgen dat die b*ch ass calves herstellen.
op hoop van zege!
kan er geen getal opplakken maar 3000+ fo sho, ookal zou ik denken dat het meer moet zijn aangezien jonggeleerd al 4000+ eet?had gisteren geen fut voor UB werk dus vandaag gedaan
Dips
10xbw+10
Wrist roller
20-25kg
ben ook onzedig veel kcals aant opslorpen en ga dat ook aanhouden heel dit schemakan er geen getal opplakken maar 3000+ fo sho, ookal zou ik denken dat het meer moet zijn aangezien jonggeleerd al 4000+ eet?
dacht dat je niet zo,n voorstander was van een te hoog BW!
maar met die trainingen die je verzet zou ik idd ook maar kcals stouwen!![]()

spijtig maar het mocht niet zijn, de eerste training ging zo slecht dat de rest ongeveer mee de soep is ingedraaid, zal het nog eens proberen moest ik ooit nog eens zin krijgen 

FO REAL this timeall the way
kvind het niet zo erg van de smolov, liever pijnvrij en wat minder snelle gains dan dit, kheb nog tijd genoeg om 200kg squat te halen
![]()
Spijtig dat Smolov niet gelukt is. Hoe ga je het de komende weken/maanden aanpakken?

zelfs massage is niet meer pijnlijk dus ik sta voor een raadsel
het enige dat ik momenteel kan vaststellen kijkende naar de voorbije maanden is: