MuscleMeat

Guts Forever

Bezoekers in dit topic

ik moest ze toch voor iets gebruiken, ze waren gloednieuw! :D kweet nog niet goed waar ik ze allemaal voor ga gebruiken maar ik dacht ze vooral te gebruiken voor mijn MP, die heeft een heel uitgesproken sticking point net boven mijn hoofd, maar das wel een pokkeeind van de grond weg, dus kweet ni hoe handig dat gaat zijn in de praktijk

Kleine linkchains kopen waar je je echte chains kan aanhangen. Zo komen ze al een stuk lager. OF je kan gewoon meer triceps werken gaan doen. Van curls wordt je overhead niet sterk :D
 
bitch no knocking of teh curls!! :mad:

chain links heb ik erbij gekregen of ga ik maken (langere) en idd voor triceps extensions wou ik ze ook gebruiken, chains hebben zoveel uses, wordt heel interessant :)
 
good train

TRAP BAR DEADLIFT

10x165kg

potverdomme set begonnen met straps om falende grip te voorkomen, wat blijkt: trap bar + straps = ellende, bar schommelde heen en weer als een karveel (sanca plz halp me cap'n)

WEIGHTED DIPS
6x30 PR!
nice, progressie

WRIST ROLLER
2x 32.5kg

zou iets moeten vinden voor die grip op de hex bar, gewone straps is hel, de handles draaien niet en zijn gekarteld als een motherfocker dus kwenie goed, want grip was sinds 160 beginnen falen maar rug heeft nog wel pull over
 
Yaaahrrr, matey, when the barbell be rockin', ye need to drink more mead to even it out
 
haha all joking aside, deze maandag voor de training 2 pintjes gedronken en was echt een knaltraining :D

wordt alcohol ook als doping gerekend? :P
 
Yaaaahrrr, if ye set sail to ye karmabotle, answers will com ye way

haha all joking aside, deze maandag voor de training 2 pintjes gedronken en was echt een knaltraining :D

wordt alcohol ook als doping gerekend? :P

Nope, ik heb zelfs na een wedstrijd al een Trappist gedronken samen met de mannen van het gele busje, voor de dopingcontrole
 
Yaaaahrrr, if ye set sail to ye karmabotle, answers will com ye way



Nope, ik heb zelfs na een wedstrijd al een Trappist gedronken samen met de mannen van het gele busje, voor de dopingcontrole

haha nice :D dead srs volgens mij is dat nog niet zo'n slechte pre WO een pint of een ander zwaar bier, snelle carbs en een lichte buzz van een pintje who knows :D

het probleem met mijn straps denkik is dat het de assymetrische soort is, met de strap tussen duim en wijsvinger, en met een trap bar moet je echt dead center pakken anders tilt het heen en weer, moet ik zelf nog wat mee experimenteren denkik :)
 
Hoe kan je nu op grip falen met een trap bar? Heb ik nog nooit gehoord.
 
ik weet het, grip is nochtans veel sterker omdat je wat kunt hooken door de par handles, maar bij high reps kan het niet baten :)

ik trek mijn max DL double overhand, maar high rep is moeilijker
 
Grip trainen gutsy ! Trap bars zou geen prob mogen zijn ;)
 
grip is fine, tis gewoon die ****ing zwaartekracht
 
vraagje, als je voor weighted dips probeert uit te rekenen hoeveel je moet pakken voor je 5x5jes, etc. is het dan accuraat om je BW erbij te rekenen? Als in: 5x30kg is 5x30+90kg = 5x120kg? want bij 30kg zijn percentages zo onnauwkeurig dat ze overbodig zijn, iemand hier ervaring mee?
 
Geen ervarin mee, maar zeker niet gewoon het extra gewicht tellen. Zou bw erbij tellen, of bw-10kg oid
 
  • Like
Waarderingen: Guts
één van de laatste trainingen voor de vakantie

SQ belt
8x140kg
sooo close op de 9de, zo vreemd heb bijna nooit fails in het midden van de rep, maar goed tis niet wat ik wilde halen met high bar dit schema maar het is redelijk close :)

ROM DL
10x130

PULL UPS
5x15kg
1x30kg
ok

FINGER CURLS
15x75kg

nu nog woensdag maxen op de fat bar MP, en vrijdag proberen de 170kg kapot te reppen met de Trap bar DL :)
 
korte training

FAT BAR MP MAX
1x80kg PR
0x82,5kg

wetende dat mijn fat bar eigelijk 32kg weegt is het eigelijk 82kg :D maar ik zet het op 80, nu proberen mijn normal MP in te halen :)

FAT BAR CURL
8x45kg
wow dik PR, wel de helft cheat curls maar dat waren de vorige weken ook, strict doe ik wel met een gewone barbell :)

klaar :)
 
laatste training

TRAP BAR DL
10x170kg

BAM jonguh, was ****ing hard en zonder straps :) gewoon hard knijpe k*t!

DIPS
4x30kg
ging heel snel en faalde, niet erg, toch te moe om deftig te dippen :P

WRIST ROLLER
2x35kg

ok en nu naar spanje :D weekje bulken en rusten, de week erop begin ik terug met een Bill Starr Advanced cycle, eens kijken of we deze high rep gains kunnen omzetten in mega PR's in de low rep range :D
 
als dat het geval is heeft mijn bitch wel iets uit te leggen :D
kga namelijk op bezoek bij mijn girl die op erasmus zit om 2.5 maand aan testosteron op/in haar te lozen

---------- Post toegevoegd Fri 29 Mar 2013 om 21:05 ----------

en sightseeing natuurlijk. En burgerking!
 
Back
Naar boven