AndroidHealthClinic

Guts Forever

Bezoekers in dit topic


reported, log banned, dyel, goeie kuiten,faggot, datderenattyweaknessofpeace


CYCLE 3 W3 T3

TRAP BAR DL
10x165kg

easy enough

SQ
12x105
10x115

PIJNLOZE TRICEPS EXTENSIONS
10x30kg+32kg chains
pijnloos aan schouder

GRIP MACHINE HOLDS
5x1 65kg

klaar :) goeie cycle, geen echte PR's, maar ging goed
 
Pijnloos aan schouder.. wat is dat nu weer.
I don't know that feel.
 
2qci2i1.jpg


Hier Gutsje

Sup brah
 
Guts is terug van deloadgeweest

CYCLE 4 W1 T1

FRONT SQUAT
8x100 easy
6x110 niet easy
4x120 je zou haast zeggen moeilijk

SLDL tegen chains
25x100kg + 2x8kg chains
leuk!

DIPS NEGATIVES
10x57.5kg
voelde m'n rug kraken bij het hangen, zalig. nog een reden om zware dips te doen

WRIST ROLLER
3x 47.5kg

WRIST ROLLER HOLD
1x 70kg heftig

elke cycle sterker, me like dit schema
 
Laatst bewerkt:
Thomas graag had ik een topicban hier.
 
CYCLE 4 W1 T2

MP
10x62.5
7x67.5 fail 8
5x72.5 fail 6

zonde, 3 cycles steady progress kunnen maken zonder fails. Triceps waren wel nog helemaal rauw van dip negatives. kblijf deze cycle gewoon op schema, vrij zeker dat ik de andere weken wel aankan, minder reps dan.

PULL UP NEGATIVES
10x BW+30kg

onhandige setup, maar lukte, goed zweten

HANGING LEG RAISES
20x

hang met ab straps aan me powerrack en raak elke rep de top van mijn rack met m'n tippen, en vreemdgenoeg schommel je zo niet :) wel nog even nadenken hoe ik dit ga verzwaren.

heb ook besloten het ab wheel even zo te laten, ik heb nagedacht en ik besloten dat een goeie abdominal oefening, aangezien het zuivere assistance/supplemental is, best zo weinig mogelijk onderrug belast, en dan kom je snel bij suspension oefeningen uit. voelde me abs ook harder dan bij ab wheel eerlijk gezegd.

TELEGRAPH KEY
10x1 5kg concentric, explosief knijpen. Hier ook een beetje experimenteren wat nu eigelijk echt werkt


even naar buiten gegaan voor te spelen met de EXER GENIE
lukte langs geen kanten, door verschillende dingen:

- verkeerd schoeisel (loopschoenen)
- het regent, wegdek was nat
- had de exer genie vastgemaakt met een iets te lang touw, waardoor het toestelletje begint te draaien en het touw in de koop geraakt.
- moet beter touw kopen, nylon is stug en draait zichzelf in de knoop, hiervoor weet ik wel een oplossing, een wartel met lagers, zoals voor karpervissen maar dan in het groot.

aangezien ik geen runs kon doen heb ik dan maar rond het veld gelopen, hoog tempo, 400 meter. duidelijk de conditie van een topsporter ik, maar dan met de geluidjes van een kettingroker met overgewicht
 
Eén zwaluw maakt de zome... herfst niet. Eén training waarbij je targets niet haalt, zeker met vermoeide triceps, is inderdaad geen reden om aan je schema te twijfelen.

Eerste maal trouwens dat je je minder positief uitlaat over the ab wheel :o
 
Eerste maal trouwens dat je je minder positief uitlaat over the ab wheel :o

elke oefening heeft zo zijn drawbacks, bij ab rollout is dat dat de onderrug redelijk zwaar belast wordt; voordeel is dan weer dat je je lats ook gebruikt. ab hanging leg raise heeft iets meer voordelen; spinal decompression, grotere ROM voor hip flexors, trunk flexion ipv stabilisatie (laatste is niet per se een voordeel)
 
Dat is net de essentie van trainingen. Proberen een zo optimale combinatie te bereiken qua oefeningen en sets/reps.

De ene oefening heeft meer flaws dan de andere. Ab wheel is dan ook een oefening waar je ontzettend veel kunt in variëren.
Niet focussen op èèn bepaalde oefening of variant ervan. Dat heb ik toch afgelopen maanden geleerd.

De ene zal gainen op steeds de grote 3 te doen, de andere met veel andere shit erbij.
Doen waar je zin in hebt en goed bij voelt. Aanpassen, verbeteren en het uitbuiten.
En geen neuk geven als iemand een bepaalde oefening gay of nutteloos zou vinden. Als het maar werkt (no racist)
 
Dat is net de essentie van trainingen. Proberen een zo optimale combinatie te bereiken qua oefeningen en sets/reps.

De ene oefening heeft meer flaws dan de andere. Ab wheel is dan ook een oefening waar je ontzettend veel kunt in variëren.
Niet focussen op èèn bepaalde oefening of variant ervan. Dat heb ik toch afgelopen maanden geleerd.

De ene zal gainen op steeds de grote 3 te doen, de andere met veel andere shit erbij.
Doen waar je zin in hebt en goed bij voelt. Aanpassen, verbeteren en het uitbuiten.
En geen neuk geven als iemand een bepaalde oefening gay of nutteloos zou vinden. Als het maar werkt (no racist)

Wel ik weet nu bij bijna alles wat werkt voor mij, en bij de dingen waarbij ik het niet weet experimenteer ik nog volop :)

CYCLE 4 W1 T3

TRAP BAR DL
20x155kg

dear god, eerste keer dat ik het ook echt in de onderrug begon te voelen, blijft een loodzware oef, blij dat het achter de rug is.

CHAIN SQUAT
20x95kg +2x8 chains
ook al goed pittig, onverwacht!

TRICEPS EXTENSIONS
17x25kg+2x8kg chains
fail, moest 20 zijn, no biggie

GRIPPERS
beetje spelen met grippers, 250HG bijna dicht, zou leuk zijn die nog eens dicht te krijgen.
 
CYCLE 4 W2 T1

FRONT SQUAT
7x105
5x115
3x125

pittig,
kan het dat je nooit echt een 'groove' voelt bij Front squat? bij mij lijkt elke rep wel een grinder te zijn boven de 100kg

SLDL
20x100+2x12kg chains
ging heel goed, mooi

DIPS NEGATIVES
8x62.5kg

WRIST ROLLER
2x 52,5kg

WRIST ROLLER HOLDS
2x 70kg
heftige oefening
 
CYCLE 4 W2 T2

MILITARY PRESS
8x67.5
5x72.5 fail
2x77.5 fail

kop stond er niet naar, en voelde meteen dat het nergens heen ging, volgende cycle zal ik moeten deloaden oid

PULL UP NEGATIVES
8x35kg
dit ging goed :)

HANGING LEG RAISES
15x +1kg gewicht aan benen
rustig opbouwen, no swinging.

TELEGRAPH KEY
weer beetje experimenteren, denk dat ik nu weet wat te doen hier
 
CYCLE 4 W2 T3

TRAP BAR DL
15x165kg

much heavy

HIGH BAR SQUAT
15x95kg +2x12kg chains

verbazend makkelijk

TRICEPS EXTENSIONS
13x32.5kg + 2x12kg chains (fail)

triceps kapoet deze cycle

SECRET WEAPON
3 severe negatives met 40kg

ben bachelor aant typen dus tmoest snel gaan, heb nog een slordige 4000 woordjes te typen :)
 
Wanneer trainen we nog eens samen ?
 
Ik lees nog steeds mee hoor Guts..

Met bewondering voor je kracht én uithoudingsvermogen. 20x155 trap bar deadlift :thumb:
 
Ik lees nog steeds mee hoor Guts..

Met bewondering voor je kracht én uithoudingsvermogen. 20x155 trap bar deadlift :thumb:

dank je, sinds mijn camera kapoet is heb ik geen vids meer kunnen uploaden, maar binnen een maandje ben ik niet meer platzak en koop ik wss een nieuwe en kan ik weer mooie vids maken :) want nu is het hier een beetje saai.
 
dank je, sinds mijn camera kapoet is heb ik geen vids meer kunnen uploaden, maar binnen een maandje ben ik niet meer platzak en koop ik wss een nieuwe en kan ik weer mooie vids maken :) want nu is het hier een beetje saai.

Het is meer jaloezie en schaamte tegenover de gewichten die jij gebruikt :o

En op je home gym, met chains e.d.
 
Guts, ik kan me herinneren dat jij een foam rol fanaat bent. Heb jij nog goede tips of instructie video's?

Wat rol je zelf? Alles, of bijvoorbeeld alleen je onderste extremiteit?
 
Back
Naar boven