MuscleMeat

Guts Forever (9 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Guts, ik kan me herinneren dat jij een foam rol fanaat bent. Heb jij nog goede tips of instructie video's?

Wat rol je zelf? Alles, of bijvoorbeeld alleen je onderste extremiteit?

ik heb eigelijk al een hele tijd niet regelmatig gefoamrolled, en eerlijk gezegd, ik voel weinig verschil met als ik het wel doe. Ik zal me zeker nooit TEGEN foam rollen uitspreken, maar ik denk dat je het eigelijk best alleen doet wanneer je een strak plekje voelt

ik deed/doe quads voornamelijk, daarna wat glutes, onderrug,

wat ik wel nog bijna elke dag doe is met een harde bal mijn voorarmen en upper traps, want daar vind je altijd wel plekjes,

plekjes waar je mss niet meteen aan zou denken: de onderkant van je voet, bovenkant van je onderarmen en je schenen

kheb ook een rolling stick, das goed voor kuiten en quads, maar dat laat je je vriendin best doen, al is ze zwak als ze haar volle gewicht op die stick legt heb je volgende dag blauw plakken
 
ik heb eigelijk al een hele tijd niet regelmatig gefoamrolled, en eerlijk gezegd, ik voel weinig verschil met als ik het wel doe. Ik zal me zeker nooit TEGEN foam rollen uitspreken, maar ik denk dat je het eigelijk best alleen doet wanneer je een strak plekje voelt

ik deed/doe quads voornamelijk, daarna wat glutes, onderrug,

wat ik wel nog bijna elke dag doe is met een harde bal mijn voorarmen en upper traps, want daar vind je altijd wel plekjes,

plekjes waar je mss niet meteen aan zou denken: de onderkant van je voet, bovenkant van je onderarmen en je schenen

kheb ook een rolling stick, das goed voor kuiten en quads, maar dat laat je je vriendin best doen, al is ze zwak als ze haar volle gewicht op die stick legt heb je volgende dag blauw plakken

Thanks. Ik heb eigenlijk alleen trigger points in mijn kuiten. Tijdens lessen werden er zelfs geen triggerpoints gevonden bij mij cuff spieren en levator...

Ik denk dat ik het sporadisch ga gebruiken als ik er behoefte aan heb, of voel dat het wat op korte termijn kan bijdragen.
 
CYCLE 4 W3 T1

FRONT SQUAT
6x110
4x120
2x130 PR

was heel nipt, dus geen 5kg erbij maar 2,5. knieen, rug hield het haast niet, snap echt niet waar die mythe vandaan komt dat front squats je onderrug sparen, volgens mij ben je dan niet zwaar aant front skwetten

SLDL
15x100+2x16kg chains

DIPS NEGATIVES
6x67.5kg

WRIST ROLLER
1x 60kg

nog niet zo heel lang geleden was dit het gewicht dat ik voor holds gebruikte, nu rol ik het omhoog. Holds werken

WRIST ROLLER HOLDS
3x70kg
 
CYCLE 4 W3 T2

MP
6x72.5
4x77.5
1x82.5 fail

PULL UP NEGATIVES
6x40kg

LEG RAISES
10x +2.5kg

TELEGRAPH KEY
3x 6.25kg severe negatives
 
CYCLE 4 W3 T3

TRAP BAR DL
10x175kg

heavy

SQ
10x95kg + 2x16kg chains

SECRET WEAPON
3x severe negatives 40kg

permanent gestopt met triceps extensions want ik voel te vaak een zeurderig gevoel in me ellebogen, ze zijn altijd al gezond geweest dus kga mijn luck niet pushen
 
Ik wil je luck wel pushen

:wanker:
 
deload week achter de rug, overal pijntjes gehad, ookal was de training superlicht, terwijl ik tijdens mijn zware weken nooit iets voel, opposite logic.

kleine veranderingetjes voor de volgende cycle:

- rep range op MP wordt beetje bijgewerkt, 10x 8x 6x was een beetje teveel dus dat wordt 8x 6x 4x en de andere weken zijn respectievelijk bijgewerkt

- geen triceps extensions meer. Mijn elleboog zeurt, wat wss komt omdat ik twee weken op rij tot failure ben gegaan op MP EN triceps extensions, maar het heeft geen nut meer om ze erin te steken, triceps zijn al gaar genoeg van dips negatives

- mss nog wat blijven experimenteren met leg raises enzo


ik zoek trouwens nog een lichte oefening voor op vrijdag in vervanging van triceps extensions, curls had leuk geweest maar mijn polsen doen dan auw, mss gewoon ab rollout
 
gewoon pushdowns voor triceps is genoeg bra
 
ja ma kheb triceps isolatie zowat geschrapt, ga ik niet meer mee bezig houden. denk dat ik beter nog iets voor biceps of core doe (no brolift)
 
Isolatie is de way to go






huehue.
 
poundstone curls, 100 reps proberen te halen met lege barbell.
 
CYCLE 5 W1 T1

FRONT SQUAT
8x102.5
6x112.5
4x122.5

was echt grinden

SLDL
25x105+2x8kg chains
madre mia

NEGATIVE DIPS
10x60kg
elleboog deed geen pijn

WRIST ROLLER
3x50kgPR

WRIST ROLLER HOLDS
1x72.5kg

hier kreeg mijn elleboog een ferme trek en deed hij weer pijn, dus ik denk dat ik zowat weet waarom hij pijn deed, even zware deload op wrist roller holds

REHAB
50x7.5kg curl
50x7.5kg BTN press
 
wie doet er nu ook zware wrist roller holds
 
wie doet er nu ook zware wrist roller holds

enkel knappe jongens

CYCLE 5 W1 T2

MP
7x70kg
5x75kg
3x80kg

dit is een dik volume PR, waren wel graindrs. geen pijn in elleboog, die verdwijnt altijd als ik zware pushes doe, kga niet klagen maar het is vreemd dat een halfleeg flesje water oppakken wel pijn kan doen.

PULL UP NEGATIVES
10x 35kg

HANGING LEG RAISES
20x knietjes naar de schouders, heftig

TELEGRAPH KEY
8x 7.5kg 10sec hold
 
Wow... Mooie getalletjes hoor :$

Wanneer gaan we weer eens deeten in Turnhout?
 
Back
Naar boven