AndroidHealthClinic

Guts Forever

Bezoekers in dit topic

pff beste SLDL. met deadstop?

ik ben best wel benieuwd naar de russische oorlogsmuziek, heb je youtube linkje of naam voor mij?
 
had nog een exaampje waar ik hard voor heb moeten studeren dus vandaag 2 trainingen gedaan

FAT BAR MP
5x67.5 met over, had repout moeten doen maar heb me wat gespaard

FRONT SQUAT
5x115kg zelfde als bij MP

PULL UP NEGATIVES
20xBW+25kg
madre mía, voel m'n bicepsen wel niet nu dus mss was het gewicht niet genoeg
trouwens bij negatives mag het gerust gelezen worden als '20x1', aangezien er redelijk veel pauze zit tussen elke rep door de omslachtige setup

DIPS NEGATIVES
20xBW+60kg doenbaar, maar vanaf nu verhogen met 2.5kg

WRIST ROLLER HOLDS
flexors 1x52.5kg
extensors 1x67.5kg brootal, handjes aan gort

AB COMPLEX (meer structuur dan vorig schema)
30x ab wheel speedreps (zure triceps)
13x hanging leg raise
20x hanging knee raise

pfoe zware tren, hopelijk moet er niet teveel gejongleerd worden met trainingen vanaf nu
 
WENDLER CYCLE 2 W1 T1

HIGH BAR SQUAT
3x100
3x120
5x135kg

voelde ok aan, had nog wel wat reps in de tank, dus squat begint terug een beetje op te klimmen, duurt wel langer dan ik zou willen

SLDL
15x127.5kg oef

WRIST ROLLER HOLDS
FLEXORS 2x47.5
EXTENSORS 2x62.5kg

lats en biceps zijn crazy stijf geweest de voorbije dagen van die 20x set, zeker aan te raden
 
WENDLER CYCLE 2 W1 T2

FAT BAR MP
ik moest deze morgen om 8u trainen omdat ik een heel drukke dag heb, tijdens mijn enige fucking werkset komen BEIDE ouders binnen met een telefoon omdat mijn zus haar internet uitviel, fucking megarage

4x72.5kg dus, had veel meer kunnen zijn

PULL UP NEGATIVES
15x BW +30kg
intens

korte woensdagtraining voelt wel goed, dit behoud ik
 
In en eruit bij je zus.

Bedoel de stekker van de modem he.

In de ochtend trainen is zo kut, ik skip altijd dan :o:o
 
die ochtend training feels :(
 
sochtends trennen viel eigelijk nog wel mee, maar tijdens een werkset gestoord worden is rampzalig, zeker als je er zo weinig doet als ik :D
 
WENDLER CYCLE 2 W1 T3

FRONT SQUAT
3x100
3x110
3x120kg

DIPS NEGATIVES
15xBW+65kg

AB COMPLEX
ab wheel 20xBW+5kg
15x hanging leg raise
20x hanging knee raise
2x 20 sec schelpje


tijd voor een grondige, doordachte herschikking van mijn LB training, mijn knie doet een beetje pijn en form trekt op niet veel meer dus ik denk dat het tijd is voor een sterke daling van gewichten en een verhoging van volume en frequentie, zo kan ik mijn form terug leren beheren. UB zit nog steeds goed maar ik denk toch de dip gewichten wat te doen dalen omdat het wat moeilijk wordt form te behouden.

dus even back to school :) we trainen voor duurzaamheid, niet voor egolifting
 
WENDLER CYCLE 2 W3 T1

SQ
3x100
3x110
3x120
1x130
1x145kg

SLDL
10x132.5

WRIST ROLLER HOLDS
flexors 3x42.5kg
extensors 3x57.5kg
 
WENDLER CYCLE 2 W3 T2-3

FAT BAR MP
4x75kg sudden fail

FRONT SQUAT
3x100
1x110
1x120
1x130kg

PULL UP NEGATIVES
10xBW + 35kg

DIPS NEGATIVES
10x1 xBW+70kg

nooit een pauze nemen tussen negatives :D dan trek je al je spieren kapoet


tijd voor een goeie deload op UB, heb lang progressie gemaakt maar door de zware negatives is mijn CNS en fried, dus een deload zal me even rust geven om later sterker terug te komen
 
Mooie frontsquat :D

Hoelang gaat je deload duren?
 
Mooie frontsquat :D

Hoelang gaat je deload duren?

deload zal in gewicht zijn, ik ga overal 10kg afdoen ofzo en terug rustig opbouwen, intensiteit maak ik dan goed door de reps snel, zonder al te veel pauze te doen

Is dat precies 1 set bij de press?

1 werkset ja, er gaan warmupsets aan vooraf maar die schrijf ik er neit bij want dat boeit niemand




2e avondeten: kom havermout met een paar scheppen kokosmelk en een pizza


en maar niet boven de 90kg komen :mad:
 
deloadweekje achter de rug, heb de tijd genomen om mijn techniek terug te bekijken en ik ben erachter gekomen dat ik gewoon moet squatten met de stance waarmee ik het sterkst ben, en dat is vreemdgenoeg the frog stance (Rippetoe, Kilgore, 2007, p136). met hielen redelijk dicht bij elkaar en tenen naar buiten. Zo sta ik stabiel en kan ik veel kracht genereren terwijl dat met een bredere neutral stance al vaak niet zo is (quad dominant in het extreme vermoed ik)

dus nu ga ik wat meer volume beginnen draaien met mijn 'ouwe' stance, genoeg geexperimenteerd, en dan vermoed ik dat ik snel terug 150 aan het reppen zal zijn :)

ook terug een beetje beginnen foam rollen, auw
 
Misschien als assistance dan een iets bredere paused squat doen. Kwestie van toch de glutes en de vastus medialis te trainen als dat je weakspots zijn? Bij zwaardere squats, gaan je knieën in de hole snel naar binnen draaien?
 
deloadweekje achter de rug, heb de tijd genomen om mijn techniek terug te bekijken en ik ben erachter gekomen dat ik gewoon moet squatten met de stance waarmee ik het sterkst ben, en dat is vreemdgenoeg the frog stance (Rippetoe, Kilgore, 2007, p136). met hielen redelijk dicht bij elkaar en tenen naar buiten. Zo sta ik stabiel en kan ik veel kracht genereren terwijl dat met een bredere neutral stance al vaak niet zo is (quad dominant in het extreme vermoed ik) dus nu ga ik wat meer volume beginnen draaien met mijn 'ouwe' stance, genoeg geexperimenteerd, en dan vermoed ik dat ik snel terug 150 aan het reppen zal zijn :) ook terug een beetje beginnen foam rollen, auw

wat ben je dan precies van plan qua volume?
 
Vanwaar de switch naar singles ?
 
Misschien als assistance dan een iets bredere paused squat doen. Kwestie van toch de glutes en de vastus medialis te trainen als dat je weakspots zijn? Bij zwaardere squats, gaan je knieën in de hole snel naar binnen draaien?

knieen neigen idd wel wat naar binnen bij zware front squats, kan dat aan zwakke glutes liggen?

wat ben je dan precies van plan qua volume?

zie training hieronder :)

Vanwaar de switch naar singles ?

het zijn technisch gezien geen singles, maar er zit redelijk wat pauze tussen de reps dus eigelijk is het 1 set 'rest pauze style', kwou gewoon niet de indruk wekken dat het een vlot setje was :)

CYCLE 1 WEEK 1 TRAINING 1

HIGH BAR SQUAT
10x90kg
8x100kg
6x110kg

kijk eens, terug naar mijn goeie oude stance en voelde heel lekker :)

SLDL
15x125kg

form begint wat af te takelen, denk eraan deze te vervangen of anders te gaan doen.

WRIST ROLLER HOLDS
flexors 1x52.5kg
extensors 1x67.5kg

Eens nadenken over die DL, kwil in mijn schema's wel minstens 1x iets zwaar van de grond tillen, dus
 
Back
Naar boven