broken bat
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.324
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
trap bar DL heb ik wel eens 20x165kg gedaan met deadstop, is net een ander soort intensiteit omdat je nu de bar blijft vasthouden (met straps trouwens) en dat begint serieus te branden aan de traps :df
we trainen voor duurzaamheid, niet voor egolifting
dan trek je al je spieren kapoet

deloadweekje achter de rug, heb de tijd genomen om mijn techniek terug te bekijken en ik ben erachter gekomen dat ik gewoon moet squatten met de stance waarmee ik het sterkst ben, en dat is vreemdgenoeg the frog stance (Rippetoe, Kilgore, 2007, p136). met hielen redelijk dicht bij elkaar en tenen naar buiten. Zo sta ik stabiel en kan ik veel kracht genereren terwijl dat met een bredere neutral stance al vaak niet zo is (quad dominant in het extreme vermoed ik) dus nu ga ik wat meer volume beginnen draaien met mijn 'ouwe' stance, genoeg geexperimenteerd, en dan vermoed ik dat ik snel terug 150 aan het reppen zal zijnook terug een beetje beginnen foam rollen, auw
Misschien als assistance dan een iets bredere paused squat doen. Kwestie van toch de glutes en de vastus medialis te trainen als dat je weakspots zijn? Bij zwaardere squats, gaan je knieën in de hole snel naar binnen draaien?