AndroidHealthClinic

Guts Forever

3x77.5kg strict press is gewoon goed! :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.622
CYCLE 4 W3 T1

SQUAT (beltless, high bar)
6x125
4x135
2x145
zwaarder dan het zou moeten zijn

TRAP BAR DEADLIFT
10x170kg
heavy

geen wrists vandaag, pols doet redelijk veel pijn

• #3.623
CYCLE 4 W3 T2 en T3

heb woensdag moeten skippen, dus vandaag dubbele tren

REGULAR BAR MP
6x70kg
4x75kg
2x80kg easy

FRONT SQUAT
6x110
4x120
2x130 PR
ging nog redelijk easy :)

SQUAT
12x115kg

DIPS
5x BW+35kg

PULL UP NEGATIVES
10xBW+52.5kg

ABS

lange training, maar alles gehaald wat moest dus ik ben blij

Good, good

Ik ben blij dat je blij bent.

Wat noem jij een lange training?

• #3.630
Wat noem jij een lange training?

dit was toch wel twee uur denk, dat komt omdat ik mijn tijd neem tussen oefeningen, niet zozeer tussen sets, dan sta ik meestal al snel klaar. ik warm elke keer op voor elke oef dus dat duurt. normale trainingen zijn ong 45 min

• #3.632
140kg (kom ik tegenwoordig niet meer aan), ik voel je hete adem al in mijn nek

vindt je de Front squat indicatief voor atlas stone kracht? had er eens iets over gehoord op SMTK. Of vindt je dat er andere, meer bepalendere factoren zijn?

vindt je de Front squat indicatief voor atlas stone kracht? had er eens iets over gehoord op SMTK. Of vindt je dat er andere, meer bepalendere factoren zijn?

Velen zeggen dit en tot op zekere hoogte is het ook zo maar ik zou er niet te fel blind op staren, toen in de tijd mijn fsq gene zak vooruit ging, gingen m'n stones wel vooruit

Maar bv. Warrick Brant zweert bij fsq voor stones

zercher squat nog beter

uiteraard

Velen zeggen dit en tot op zekere hoogte is het ook zo maar ik zou er niet te fel blind op staren, toen in de tijd mijn fsq gene zak vooruit ging, gingen m'n stones wel vooruit

Maar bv. Warrick Brant zweert bij fsq voor stones

Yannick vermeulen ook wel

• #3.638
CYCLE 5 W1 T1

SQUAT
10x110
8x120
6x130

TRAP BAR DL
20x155kg

zo, dat was een goeie workout, onderrug leek te mopperen maar ging gewoon lekker mee na de warmup squat

nog een beetje grip hierna

• #3.639
http://www.youtube.com/watch?v=T8B0dralXpI

gisteren een HG250 close gedaan, een paar keer zelfs tegen dat ik het gefilmd had. ZAt ik al lang op te azen :) Volgende doel is de CoC#3 die hier stof ligt te verzamelen

Laatst bewerkt:
  • #3.640
CYCLE 5 W1 T2

FAT BAR MP
8x65
6x70
4x75

hier failde ik exact een maand geleden nog bij 5x70 en 3x75 :)

REGULAR PULL UP
alle pull ups worden gedaan met stirrups (draaiende handvatjes) en zijn altijd deadhang

3x5 BW+15kg
ik kan met zekerheid zeggen dat van alles wat ik totnutoe in mijn trainingscarriere ik heb gedaan, ik pull ups het meeste haat van al. met hammer grip vind ik het nog meevallen maar met stirrups is het echt hel.

ABS

SQUARE WRIST ROLLER
heb eens wat zitten knutselen en heb een vierkante wrist roller gemaakt, en kmoet zeggen het is een hele uitdaging, linkerflexors waren te zwak voor 20kg dus een tijdje hierop toeleggen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven