Fitness Seller

Guts Forever

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.861
WESTSIDE CYCLE 5 W2 T2

PUSH PRESS
4x10 72.5kg
doenbaar

PULL UPS
7x3 + miniband

TRICEPS PUSHDOWNS
2x70 miniband

• #3.862
WESTSIDE CYCLE 5 W2 T3

zondag trainen met mijn supervriendjes van de KKK (kubus, kalkoenpoot en kakmod), dus vandaag een aangepaste training

FRONT SQUATS
8x3 70kg + supermini

GOODMORNINGS
2x50 bar

DIPS band assisted
5x10
elke cycle een setje erbij, was volledig pijnloos

• #3.863
WESTSIDE CYCLE 5 W3 T1

training met de KKK in antwerpen, had niet echt veel geslapen dus was NOT feeling it :D

SQUAT max
3x155
1x155

geen fail, maar ook niet wat ik wilde doen

DL
2x1 185kg traagste reps van m'n leven xd

ABS
beetje stevig ab work want ze zijn nu al stijf

beetje teleurstellende training, veel tijd verscheten met van racks te wisselen etc. dus kijken of ik mij deze cycle niet ergens kan redeemen

• #3.864
tijdje niet gelogd, heb wel doorgetraind het grootste deel van de tijd maar zag het nut niet echt van te loggen. Heb nu een vaste job in vol continu dus het is even aftasten wat mijn lichaam allemaal kan verdragen met shiften. Ben ook 2kg kwijt, gewoon omdat ik me niet meer volprop elke dag.

nu ultra abbreviated traininkjes waarbij ik alleen doe wat ik graag doe/absoluut noodzakelijk is

ULTRA ABBREVIATED C1 T1

FRONT SQUAT
7x100
5x110
3x120

AB WHEEL
5x slowmotion reps

Laatst bewerkt:
Fijn om nog eens iets van je te horen, bro'

• Like
Waarderingen: Guts
  • #3.866
Hallo losers, ik ben terug. Ik heb mezelf voorgenomen om in 2018 eindelijk de 180kg squat aan te tikken, en ik ga alle middelen aanwenden om dat te doen slagen. Daarom ga ik terug loggen. Korte samenvatting van wat er allemaal veranderd is sinds de laatste post:

- Ik woon alleen op een appartement, homegym is verkocht buiten wat kostbaar materiaal zoals chains en mijn trap bar.
- Ik train nu in een Basic fit, niet de slechtste, niet de beste. Gym materiaal biedt wel mogelijkheden en kan DL'en hoe zwaar ik wil. (lol @ zwaar)
- Ik werk nu in een heel aangenaam vijf ploegen-shiftsysteem waardoor de impact van de shiften relatief klein zijn op mijn recuperatievermogen.
- Ik heb een lookpers van 40 euro gekocht.
- Sanca is mot geworden

Ik ben niet gestopt met trainen, maar ben ook niet echt sterker geworden. Heb vaak submaximaal getraind, maar heb in al die tijd wel veel inzichten gekregen in zake techniek. Ik ben momenteel volledig blessurevrij buiten sporadisch gezeur aan een schouder waar ik op ben gevallen met de fiets. Maar ik voel er niks van tijdens het trainen.

Dus de huidige stats zijn als volgt. Ik hou geen rekening met wat ik vroeger kon/heb gedaan oid, alleen stats van dingen die ik heb gedaan sinds september (=wanneer ik met mijn huidig schema ben begonnen):

BW: 92-93kg
Squat: 4x150
Strict press: 5x70
Regular DL: 2x180
Front squat: 2x130

Doel:

- 1x180kg Squat - full - raw
- one armed pull up
- BW press

Voila, maandag volgt de eerste training.

*admin

En Sanca wacht nog altijd tot je je rijbewijs hebt (?)

• Like
oh daar ben je weer ..Welkom Back

basic fit..haha weinig competitie daar
Ik woon ook in een appartement en 2mnd terug toch een Power Cage aangeschaft
met een 3cm rubberen vloer..gaat goed...maar nu ff niet vanwege herstel van een enkel operatie

Ga je weer verder met Westside?
Ga je weer volgen...;)

Veel succes met je lookpers!

• #3.870
Veel succes met je lookpers!

Wie de fuk ben jij nu weer.

*admin

En Sanca wacht nog altijd tot je je rijbewijs hebt (?)

Den deze heeft nog steeds geen rijbewijs :D Tzou leuk zijn om jullie nog eens te zien maar SM ambities heb ik momenteel niet meer.

oh daar ben je weer ..Welkom Back

basic fit..haha weinig competitie daar
Ik woon ook in een appartement en 2mnd terug toch een Power Cage aangeschaft
met een 3cm rubberen vloer..gaat goed...maar nu ff niet vanwege herstel van een enkel operatie

Ga je weer verder met Westside?
Ga je weer volgen...;)

in het appartement is spijtig genoeg geen plaats. Ik heb de kooi daarom ook gewoon verkocht anders lag hij in een vochtig keldertje weg te roesten.

welkom terug!

Je bent sowieso welkom, je kunt er ook powerliften, bodybuilden, crossfitten, armworstelen....

• Like
  • #3.872
De eerste training die ik log sinds...
het schema is niet meer of minder dan wendler. Vorige keer dat ik daar consistent op trainde heb ik daar mijn beste resultaten mee gehaald.

WENDLER CYCLE 3 WEEK 2 TRAINING 1

HIGH BAR SQUAT (beltless, volledig rauw)

5x110
3x130
7x142.5

dat ging lekker, had nog wel een rep of 2 kunnen doen.

LEG PRESS
40x140kg

dit is alleen het gewicht van de schijven, ik besefte vandaag pas dat ik heel de tijd verkeerd aan het tellen was. Maar dit voelt best intens al.

DIPS assisted met een supermini
1x20
1x18

RDL
2x20 60kg

ff aftasten wat je kan hebben ....mooi :)

Nog meer Wendler gasten bij de Gym?

• #3.874
ff aftasten wat je kan hebben ....mooi :)

Nog meer Wendler gasten bij de Gym?

ik kan me voorstellen dat er een paar mannen aan het Wendleren zijn, kzie wel wat gasten squatten en (slecht) deadliften, maar ik heb nog niemand zien squatten met meer dan 100kg, en ik train er al bijna drie maanden.

Solid squats nog altijd !

• Like
  • #3.878
WENDLER CYCLE 3 WEEK 2 TRAINING 2

STRICT PRESS

3x60
3x65
6x72.5

wow nice, heb sinds vorige week mijn techniek getweakt en dat heeft duidelijk opgebracht.

PULL UPS

one arm pull up training, dus 1 arm pull ups aan zo'n contergewichttoren, negatives gaan nog niet

ABS

one arm hanging leg raises
ab rollouts 20x

• Like
  • #3.880
kheb gemerkt dat je voor OH presses je handen echt net buiten de schouders moet houden, dus echt zo narrow als dat praktisch mogelijk is. Zodoende zijn je lats lekker opgespannen, maar vooral, de hoek van je voorarmen verandert en maakt dat de bar beter (stabieler) in de handpalm ligt dus power transfer is beter. de correcte handpositie voor strict press wordt uitgelegd in Starting strength Edition 3 maar simpel gezeg: steek je handen vooruit als in pomphouding en draai je vingers naar binnen. Zo steunt de barbell op de ellepijp (dat dunner bot) ipv op de bewegende delen van de pols.

Terug
Naar boven