MuscleMeat

Guts Forever (5 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

trade you for your DL ;)
 
**** guts, you keep on going ;) die mp is e-p-i-c gegroeid :)

BOOOOOEM!
 
thx man, maar zolang ik geen 140 squat ben ik niet tevreden!! (niet dat ik dan wel tevreden ben :D)

trouwens hoe vergelijkt de push press zich eigelijk met de MP qua gewicht, maw hoeveel kan iemand verwachten te pushpressen vergeleken met zijn MP? Ik las dat PP een heel goeie assist is voor de MP omdat je dan oa leert omgaan met zwaardere gewichten...
 
thx man, maar zolang ik geen 140 squat ben ik niet tevreden!! (niet dat ik dan wel tevreden ben :D)

trouwens hoe vergelijkt de push press zich eigelijk met de MP qua gewicht, maw hoeveel kan iemand verwachten te pushpressen vergeleken met zijn MP? Ik las dat PP een heel goeie assist is voor de MP omdat je dan oa leert omgaan met zwaardere gewichten...

Hangt ervan af hoeveel je uit je benen haalt en hoe sterk je triceps zijn..

Ik kan 75-80kg pp'en bij een MP van 65
 
oh ok, dus in principe is er geen limiet op hoeveel je je benen mag gebruiken? Na een bepaalde diepte zal je wel niet veel meer uit je kniebuiging kunnen halen, anders zouden mensen het omhoog front squatten :D
 
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je gaat squatten :p

Met de juiste techniek en timing kan je best wel veel uit je kuiten halen.

Zelf ontbreekt mij elk hand/voet coördinatie. Dus PP is voor mij slappe hap :p
 
fuaark de 75kg oh ga je ook al winnen :(
 
volgens mijn schema press ik de 75 pas over 9 weken, dus er kan nog altijd iemand me voor zijn :)
 
ja voor iemand met normale progressie ja :P, jij pakt 'm dit jaar echt nog wel
 
tzou zonde zijn om niet nog eens proberen voor het einde van het jaar :)
 
De pushpress is niet per se een lift die je strict press sterker maakt - maar voor hetzelfde geld wel mss -

De pushpress hoort ook gewoon bij in het rijtje bij bench, strict press.

Het extra gewicht dat je hierop kan pakken zal afhangen van enkele factoren: leg power, techniek, lockoutkracht,..

Kijk wat techniekfilmpjes op youtube en try it. Ik ben persoonlijk fan van de bar te racken in clean & jerk format, omdat je zo veel leg transfer hebt.

Grtz
 
^aight thx voor de tips!!

Laatste MADCOW TRAINING!!!

SQ MAX

5x40
3x50
2x60
1x75
1x90
1x100
1x110
1x115 PR
1x120 PR
1x125 PR

2x130 PR!!!
:lifter:

damn ik was in the zone :D ik was bij die laatste rep niet zeker van de diepte dus ik pompte er gewoon nog één uit!! :D

0x135

BP

5x62,5
5x70
5x77,5
5x87,5
3x102,5
8x77,5

en die triple lukte ook nog gewoon :)

BOR

5x60
5x65
5x70
5x75
3x82,5
8x70

Bicep Curlz in het powerrack

5x37.5
5x42.5
2x50

damn die deden pijn XD ooit wil ik de 60kg curlen, gaat zwaar zijn :)


WAT IK HEB GELEERD UIT MADCOW 5x5:

- Lineaire progressie werkt!!!
- Weet wanneer je moet afstappen van een gewicht, je kunt niet elke keer tegen je max aandouwen en soms moet je een stapje terug zetten :)
- Hoe ik correct moet squatten en welke squat techniek mij het beste lag (btw al een lange tijd geen pijn meer gevoeld, dus ik ben echt blij!!!)
- Hoe belangrijk het is om je mentaal voor te bereiden op een lift, de lichaam volgt de geest.

Conclusie:

Fantastisch schema, heb supergoeie gains gemaakt op mijn lifts in 17weken:

Squat: 2x100 --------> 2x130
Bench Press: 1x100--------> 3x102.5
Deadlift: 4x130-------> 5x140
Military Press: 8x50--------> 5x65
Bent Over Row: 8x50-------> 5x80

En het hadden wss minder weken geweest als ik niet zo vaak had moeten stagneren (vakantie, blessure, etc..)

zeker een aanrader, maandag beginnen we met het SQUATS & MILK schema, dat belooft zeker interessant te worden :D
 
Sterke BP!!
 
  • Like
Waarderingen: Guts
netjes kerel, congratz!
 
ik heb 135 squat, :trollface:

nice pr
 
fakin sterk Guts! Ik moet dringend terug gaan vreten, als zelfs je squat geownd gaat worden door jou... bitch p - l - e - a - s - e :)
 
ik heb 135 squat, :trollface:

nice pr


Wss heb je al meer, max je squats nog eens voor 2012 e ;)

---------- Post toegevoegd Fri 2 Dec 2011 om 23:36 ----------

fakin sterk Guts! Ik moet dringend terug gaan vreten, als zelfs je squat geownd gaat worden door jou... bitch p - l - e - a - s - e :)

je moet gewoon madcow gaan doen!! :trollface:
 
Back
Naar boven