MuscleMeat

Guts Forever

  • Topic starter Guts
  • Startdatum
  • Reacties 4K
  • Weergaven 116K
  • Volgers 64

Bezoekers in dit topic

nice train! mentaal ben je ook sterk volgens mij.
succes met het volgende schema
 
nice one guts!
 
  • Like
Waarderingen: Guts
nice train! mentaal ben je ook sterk volgens mij.
succes met het volgende schema

I try to be ;) Het lukt me niet elke keer om echt 'in tune' te zijn met mijn lichaam, daarom dat ik soms fail op relatief easy weight, das echt dat ik er, niet met mijn gedachten bij ben. :)
 
aight vandaag het langverwachte begin van SQUATS AND MILK!!!!

SQ

20x57.5

... tja :D wat kan ik hierover zeggen! het was wel interessant om eens zo hoog in reps te zitten, het gewicht was op zich echt nog niks, maar het pakt wel wat op je adem, want kwas buiten adem na de set, benieuwd wat 20x100kg zal geven :D

Breathing Pullovers

MP

3x32,5
3x37,5
3x42,5
3x50
3x50

eazie ;)

Fat Bar Pull ups (3xfail)

11xBW
7xBW
5xBW

Eerste set was verrassend goed, de twee laatste waren eerder grip fails dan 'lat fails', proberen de 3x15 te halen :)

Normaal ook Bicep Curls maar mijn voorarmpezen doen als sinds vrijdag pijn dus ik gun ze wat rust :)

Woensdag Hex Bar DL en Bottom Position Bench Press allebei eerste keer dak het probeer!
 
Laatst bewerkt:
nette training
20x80kg haal je nu wel hoor ;)
maar gwn schema doen en op naar 20x100kg!
 
^hoeveel deed jij x20 nu ook al weer? :)
 
75kg 20x 80 16x

maar die 16x80kg was wel na heavy training :P
als jij 20x80kg doet, ga ik voor 20x82,5kg :D
 
Een late reactie, maar proficiat met je behaalde PR's met madcow!!
 
ben benieuwd hoe het gaat bevallen dit schema man! :)
 
wel nu leek het een beetje saai, en kwas al op minder dan een halfuurtje klaar denkik xD maar naarmate de intensiteit hoger wordt zal het wel interessanter worden ;)
 
lookin good man :) benieuwd naar de komende 20 reppers!
 
Lekker vooruit gegaan in die 17 weken!
Squat ook goed bijgetrokken.
 
Eerste keer dat ik 20x100 squatte kon ik amper nog ambrieren met de auto pretty dangerous
 
meh heb toch nog geen rijbewijs ;D
 
Yeah 20 reppers! Goeie pr's ook brah!

Moest je ook geen pullovers doen?
 
  • Like
Waarderingen: Guts
oh ja, heb ik gedaan, maar er niet ingezet, maar die zijn echt maar met een 10kg schijf hoor, om de ribbekast te stretchen, maar toch goed opgelet ;)
 
aight woensdag training!!

Hex Bar Deadlift

4x85
4x95
4x110
4x125

kheb per ongeluk overal 5 reps gedaan :) was vergeten dat ik er 4 ging doen. Kmoet zeggen Hex DL is wel nice, je moet minder moeite doen om je rug recht te houden omdat de bar niet in de weg zit dus je knieen vrij zijn te gaan waar ze willen (naar voor dus) dat heeft wel tot gevolg dat deze soort DL meer werk is voor je beentjes, maar kdenk niet dat dat erg is, integendeel ;)

Bottom Posit BP

5x40
5x45
5x52,5
5x60
5x70

Tfoe VEEEL te gemakkelijk -_- daar gaan we snel wat bijplakken, maar kwou rustig beginnen omdat die Bottom position BP je pezen wel belast.

Dips

3x11

op naar de 3x15, dan gewicht bijplakken, pas bij het volgende schema ga ik kortere series met veel gewicht terug doen, wil eerst de BW dip masteren.
 
haha hoogste setje 5x70kg voor iemand die 5x100 kan benchen!
volgende keer gewoon 10kg erbij op alle sets ;)
nice train!
bij ons hebben ze geen hexbar :(
 
Back
Naar boven