- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mag ik je vragen wat je doelen zijn? En de korte termijnsdoelen die je jezelf stelt?

Ik had mezelf gezegd dat ik niet meer zou reageren, maar doe het toch.
Waarom blijf je hier posten, en reacties uitlokken, als je zegt dat je toch eigenwijs blijft? Mensen stoppen er tijd en energie in om je, in mijn ogen, goede adviezen te geven. Please be at least gratefull.
Hmm weet ik meteen mijn plaats... goeie adviezen maar geen ervaring.Ik post hier om mijn eigen progressie in de gaten te houden, ook kan ik nu al mijn vragen en jullie antwoord bij elkaar houden...
Adviezen, hoe goed bedoeld ook, betekenen niet bijzonder veel zonder ervaring. Ik heb toevallig wel mensen in mijn directe leefomgeving met ervaring, onder andere mijn karatetrainer, waar ik ook kickboxen van krijg.
Hij steekt veel tijd en energie in trainingen voor mij, aangezien ik wedstrijden wil gaan spelen. Als hij ook maar lichtjes de indruk krijgt dat ik het niet meer aan kan, hoor ik het direct.

Hmm weet ik meteen mijn plaats... goeie adviezen maar geen ervaring.
Suc6 met je monster progressie.

)

vooral MP ging goed vandaag! BOR moest met EZ-stang, dat was gewoon ellende.
squat doe ik toch weer parallel, met attg kreeg ik ontzettende last van de aanhechtingen aan me heup
gewoon veel te zwaar belast lijkt megoeie inzet Guusje.
Vraag: is er bij jou in de buurt geen sportschool waar je wel vrij kunt squaten? en dippen?
Dat is veeeeel beter voor je dan de smit-machine.
Hoe gaat het met je vechtsporten sinds je met dit kracht schema bezig bent? merk je vooruitgang?
Succes.