Wouterr17
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 71
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 83kg
Tsinghua campus, of daar dicht in de buurt als ik geen kamer krijg.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tsinghua campus, of daar dicht in de buurt als ik geen kamer krijg.
Dit zou ik nog wel kunnen proberen. Ben je zelf ook in China/Beijing geweest?Lastiger dan gedacht inderdaad. Je zou eventueel in Facebook groepen deze vraag kunnen stellen. Dan kun je eventueel zoeken op ''expats beijing'' oid. Wellicht zou je ook iets van een bond kunnen mailen daar?
De eerste die ik opzocht;Ook dit zijn bijna allemaal eerder spa's met zwembaden, saunas, stoombaden, yoga zalen en danslessen met wat loopbanden en soms wat machines/gewichten voor 100+ euro per maand.
Hosa Fitness Centre 浩沙健身中心
This clean gym has running machines, free weights, bench presses, an aerobics room, dance classes and more. Membership costs under RMB 400/mo, RMB 599/3 mo, RMB 999/yr. Frequent specials and lots of locations around town.
.
volges me profielfoto ben ik tog egt gespeirder dan jy hoor, dus wrm zou ik advies nemen van zn magere ekto als jijals ik jou was, zou ik maar wat gewoon lichaamsgewicht oefeningen doen in je slaapkamertje
Gezien je status druk je toch niet zoveel weg.
Nee helaas niet. Probeer je wat te helpen.Dit zou ik nog wel kunnen proberen. Ben je zelf ook in China/Beijing geweest?
Ik reageer op je vorige post, maar laat maar zitten. Vraag het dan gewoon ter plaatse aan de hoteleigenaars/studenten/bodybuilders die je daar tegenkomt. Die weten het plaatselijk schuurtje zonder website tegen 20 euro per maand wel liggen. Of ze zoeken het op voor je..
Vind je dit zelf nou een veel zeggende beschrijving? Alleen de prijs is redelijk, als die nog hetzelfde is gezien de laatste review (uit 2014) al zegt "Prices for a half year membership are about 2500RMB" . Verder is het een generic sportschool bescrijving, zonder enige foto (ook op hun website).