AndroidHealthClinic

Gymbuddy/spotter gezocht (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hmmm... Niks zeggen? Of wel zeggen maar haar op het hart drukken dat de dame in kwestie heel erg gelukkig getrouwd is en ECHTalleen maar wil trainen en niks anders? Of heb je misschien een single gymmaatje die dit 'probleem' niet heeft? Zo ja, stuur maar door ;)
Effe de deur uitsneaken om stiekem te gaan spotten! En zeggen dat iemand "toch gelukkig getrouwd is" roept nog meer argwaan op. :D

Gymmaatjes heb ik helaas ook al niet in mijn homegym.

Maar even zonder gekheid, als je gym een goede bench setup heeft of een powercage kan je veilig benchen hoor, zolang de spotters maar goed zitten. Bovendien zal je bij het opbouwen van je bench echt niet direct met gewichten gaan werken die om een menselijke spotter vragen. Ga je uiteindelijk maxen dan is er vast wel iemand bereidt je te spotten. Ik bench nooit met een spotter.
 
Haha! Daar zit wat in :)

No worries, met jouw tips en die van de dames hierboven voel ik me al iets zelfverzekerder wat de bp betreft. En daar gaat het eigenlijk vooral om, deadlift en squat gaan prima. En inderdaad, zodra het gewicht omhoog gaat kan ik altijd even iemand aanspreken; wel vaker gedaan en de ervaring leert dat niemand te beroerd is om ff te helpen.

Dank voor je input, waardeer ik!
 
Hoi! Geen idee of ik hier op de goede plek zit met dit topic maar mijn vraag is de volgende: ik ben op zoek naar een gymmaatje, een spotter, iemand die mijn passie voor bodybuilding deelt. In familie- en vriendenkring is er niemand (integendeel, zij verklaren me allemaal voor gek...) Ik wil mij graag meer gaan focussen op powerliften maar vind zeker bankdrukken in m'n eentje eng naarmate het gewicht toeneemt. Weet iemand waar ik met deze vraag het best terecht kan?
Ik hoop overigens niet dat dit overkomt als een soort Tinderachtige contactadvertentie want dat is NIET de bedoeling... ;)
Ik hoor graag suggesties, veel dank alvast!
Lol als je je ass op de picture zet zul je wel genoeg trekken zeker. Goeie grap!
 
Ik heb freakin' hard gewerkt voor die ass dus ik zet m er lekker op!
 
Ik heb freakin' hard gewerkt voor die ass dus ik zet m er lekker op!
Dat verdient een schouderklopje meid! Nee joh is okay, die ass ziet er best goed uit! Proficiat! Knap kontje!
 
Soms snap ik echt niet wat het probleem is met getrouwd zijn of een vriendin hebben en trainen met het andere geslacht....

Ik heb een tijd lang getraind met een sportmaatje (een man) en ik ben getrouwd. Het is zelfs zo dat dat sportmaatje verliefd op mij is :o
Mijn man weet dat. Hij kent hem ook. We sporten niet vaak meer samen omdat ik nu ander werk heb en het lastig te timen is. Maar we bellen ook gewoon hoe het gaat enzo. Zo nu en dan komt ie ook op de koffie.

Mijn man zegt alleen maar voel je vereerd :) hij weet nl toch wel dat hij voor mij de enige is.
 
Soms snap ik echt niet wat het probleem is met getrouwd zijn of een vriendin hebben en trainen met het andere geslacht....

Ik heb een tijd lang getraind met een sportmaatje (een man) en ik ben getrouwd. Het is zelfs zo dat dat sportmaatje verliefd op mij is :o
Mijn man weet dat. Hij kent hem ook. We sporten niet vaak meer samen omdat ik nu ander werk heb en het lastig te timen is. Maar we bellen ook gewoon hoe het gaat enzo. Zo nu en dan komt ie ook op de koffie.

Mijn man zegt alleen maar voel je vereerd :) hij weet nl toch wel dat hij voor mij de enige is.
Op zich ook geen probleem hoor. Maar thuis uitleggen dat je in je vrije tijd even naar één of andere gym gaat om een wildvreemde knappe dame te gaan spotten van een BB forum wordt best pittig. :D De profielfoto helpt ook niet echt. :o
 
Op zich ook geen probleem hoor. Maar thuis uitleggen dat je in je vrije tijd even naar één of andere gym gaat om een wildvreemde knappe dame te gaan spotten van een BB forum wordt best pittig. :D De profielfoto helpt ook niet echt. :o
Nou.... Ik heb afgesproken met iemand van een BB forum die ik nog nooit in het echt gezien heb om foto's van mij te maken :o

Klinkt ook leuk toch?
Mijn man vind prima :D
 
Mijn man heeft er ook geen problemen mee. Hij weet dat bben mijn passie is, een passie die hij jammer genoeg niet deelt. Dus als ik die kan delen met anderen moedigt hij dat alleen maar aan. Ook als die anderen mannen zijn (en dat zijn het nou eenmaal meestal in deze tak van sport).

Toffe echtgenoten hebben wij hè marina1975? ;)
 
Je kan toch ook gewoon iemand in de gym even vragen te spotten? Wie weet hou je er dan wel een gymbuddy aan over.
 
Zeker niet als t naar Brabant is: terug naar mn roots.

Het enige goeie volluk ! :D

Op zich ook geen probleem hoor. Maar thuis uitleggen dat je in je vrije tijd even naar één of andere gym gaat om een wildvreemde knappe dame te gaan spotten van een BB forum wordt best pittig. :D De profielfoto helpt ook niet echt. :o

Beetje ruimdenkender Starx6673 :cool:
 
Nooit verhogen tot je er in alle opzichten helemaal klaar voor bent en de oefening technisch goed uitgevoerd wordt. Dan hoef je nooit bang te zijn om te verhogen.

Succes met je zoektocht!
Of gebruik Smith Machine, dat doe ik altijd als ik alleen ben en mijn gewicht wil verhogen...

Mijn gym heeft ook een bench press rek met heel veel haken op verschillende hoogtes, maar dan nog vind ik het een beetje eng alleen.
 
Back
Naar boven