AndroidHealthClinic

gyno - opgezette klieren

Ik krijg echt overal gyno van, ook winny only..
Ik ga je zeggen, wat je richting je oksel ontwikkelt en dus niet alleen rondom de tepel, is gyno! Of het zijn opgezette klieren wat gerelateerd is aan hormonaal disbalans..
en in mijn ogen hetzelfde als gyno gezien ik het alleen krijg tijdens of na een kuur! Met tren heb ik niet sowieso bobbeltjes in / nabij okselstreek.., geen zorgen maken gewoon nolva nemen tot het weg is :thumbs:

@Ironmind
@Galen
Ik heb nu ook voor het eerst beginnende gyno met een dbol test tren cycle
Het begon pas na de kuur..
Als ik dit wil voorkomen moet ik dan bij me volgende zelfde cycle nolva mee laten lopen of pas na de kuur
Want in de kuur had ik er geen last van

Nogmaals, ik weet niet of dat gyno is.., maar wanneer ik gyno ontwikkel.., groeien die 'bobbeltjes' ook richting m'n oksels.., voornamelijk met tren. Ik weet dus niet of dit te klassificeren is als gyno.

Verder moet ik zeggen dat dit later ontwikkelt als de gyno rondom de tepel en dat het daar langer blijft zitten tijdens de bestrijding!

Ik bestrijd dit het beste (net zoals m'n tren-gyno) met nolva+letro.

Als ik de groeirichting moet omschrijven: de gyno breid zich uit vanaf de tepel.., dan onder de borstspier langs,in die geul, richting de oksel tot 5 cm van de oksel!

Eerste keer daar was met tren gebruik 2 jaar terug, voelde echt ambetant, maar ik zette de nakuur door en zag resultaat na 6 weken.

Ik hoop voor jou ook dat t weg trekt kerel!

Wat nam je toen als nakuur?
Alleen nolva?

Tren versterkt oestrogene sides en daarom o.a. meer kans op gyno

Stieren krijgen in Amerika soms oestrogenen naast de tren.
Dit maakt de tren potenter, maar ook de oestrogene bijwerkingen worden versterkt.
Vandaar dat een aromatiserend middel naast tren veel potenter is.
Maar een dbol/tren combi verhoogd ook de kans op gyno aanzienlijk.
Dit is natuurlijk ook waar omdat tren zelf niet aromatiseerd.
Tenminste zo heb ik het geleerd..

Leg mij dan eens uit (simpel voorbeeldje) waarom je doorgaans op een 500mg test-e kuurtje 2-3kg vocht vasthoudt en op 500mg test-e of zelfs 1gr test-e + 600mg tren-e 0,0kg vocht vasthoudt? Dat komt niet omdat je barst van de oestrogenen in ieder geval..

Wat nam je toen als nakuur?
Alleen nolva?

Tren versterkt oestrogene sides en daarom o.a. meer kans op gyno

Nee icm letro, zonder letro krijg ik m'n tren-gyno niet weg!
Bij test only volstaat 10mg nolva eod gedurende de kuur, bij tren gaat die vlieger helaas niet op.

En wat je zegt is waar, oestrogenen versterken de Prolactine / Progesteron side's, vieze gyno!!

@Ironmind
@Galen
Ik heb nu ook voor het eerst beginnende gyno met een dbol test tren cycle
Het begon pas na de kuur..
Als ik dit wil voorkomen moet ik dan bij me volgende zelfde cycle nolva mee laten lopen of pas na de kuur
Want in de kuur had ik er geen last van

Ja je kan natuurlijk ook vanaf week 8/9 alvast starten met nakuur, maar dan om gyno te onderdrukken..
Of gewoon hoe je gewend bent en accepteren dat je even opkomende gyno hebt die je later toch weer gaat kwijtraken..
Kan beide! (Ik zou voor optie 1 gaan)

Leg mij dan eens uit (simpel voorbeeldje) waarom je doorgaans op een 500mg test-e kuurtje 2-3kg vocht vasthoudt en op 500mg test-e of zelfs 1gr test-e + 600mg tren-e 0,0kg vocht vasthoudt? Dat komt niet omdat je barst van de oestrogenen in ieder geval..
Cools had hier wel eens wat op gezegd. Tren zou de oestrogene receptoren gevoeliger maken, heb er alleen geen onderbouwing voor.

Ik weet er niet alles van en heb pas 1x met tren gekuurd, maar volgens mij zorgt tren dat je weinig vocht vasthoud en nee dat komt niet door de oestrogenen haha

Dit zegt waarschijnlijk meer iets over de ratio's en eigenschappen van tren, maar heeft niks met gyno ontwikkeling te maken, die wordt nl door oestrogeen/prolactine/progesteron 10x erger.

Waarschijnlijk heb ik beginnende gyno gekregen door hcg te blasten...
Huisarts zegt dat het vanzelf weg trekt. Het zit nog achter de tepel

• Topic Starter Topic Starter
Even een korte update: de onregelmatigheden die ik voelde in mijn borstspieren zijn (zover ik kan voelen) zo goed als volledig weggetrokken.

Allicht zal er wat weefselschade ofzo (spierknoopje/triggerpoint?) geweest zijn door een combinatie van nolva met roa.

Ik volg het de komende tijd verder op, kwestie om actie te ondernemen als het toch weer zou komen opzetten :)

Heb naast tren 1x caber gebruikt voor de Gyno en dat werkte wonderbaarlijk goed ;)

Ja ik hoor ook dat cabergoline goed werkt maar van tren krijg ik geen gyno
Van helemaal niks eigenlijk tot nu toe
Pas toen ik hcg ging blasten op 2500 iu 2x per week kreeg ik gyno
Neem nu nolva 20 mg ed een week en het is al minder gelukkig
Hcg op 500 iu 2x per week

Ja ik hoor ook dat cabergoline goed werkt maar van tren krijg ik geen gyno
Van helemaal niks eigenlijk tot nu toe
Pas toen ik hcg ging blasten op 2500 iu 2x per week kreeg ik gyno
Neem nu nolva 20 mg ed een week en het is al minder gelukkig
Hcg op 500 iu 2x per week

Dat is nieuw voor me. Toen ik mijn vorige kuur stopte heb ik ook hoog hcg gezet tot wel 5000iu 2x per week maar ik heb toen geen last meer van Gyno gehad gelukkig. Apart dat hcg dat kan veroorzaken

Dat is nieuw voor me. Toen ik mijn vorige kuur stopte heb ik ook hoog hcg gezet tot wel 5000iu 2x per week maar ik heb toen geen last meer van Gyno gehad gelukkig. Apart dat hcg dat kan veroorzaken
Geen idee of dat ook in dat geval voor veel oestrogeen kan zorgen. Maar als je het tijdens een kuur gebruikt houdt het je ballen actief en produceer je dus meer testosteron(je lichaamseigen + exogeen). Dit is in verhouding ook meer oestrogeen dan je natuurlijke aanmaak die niet is gestimuleerd d.m.v. hCG.

Misschien dat het bij een hCG blast niet voor erg veel oestrogeen zorgt omdat eerst je ballen op formaat moeten komen voordat het testo produceert. Maar dit weet ik niet zeker, lijkt me een mogelijkheid. Of misschien dat je gewoon geen gyno kreeg omdat je A/E niet al te veel uit balans was.

Geen idee of dat ook in dat geval voor veel oestrogeen kan zorgen. Maar als je het tijdens een kuur gebruikt houdt het je ballen actief en produceer je dus meer testosteron(je lichaamseigen + exogeen). Dit is in verhouding ook meer oestrogeen dan je natuurlijke aanmaak die niet is gestimuleerd d.m.v. hCG.

Misschien dat het bij een hCG blast niet voor erg veel oestrogeen zorgt omdat eerst je ballen op formaat moeten komen voordat het testo produceert. Maar dit weet ik niet zeker, lijkt me een mogelijkheid. Of misschien dat je gewoon geen gyno kreeg omdat je A/E niet al te veel uit balans was.
A:E was perfect, weet inmiddels heel goed waar mijn lichaam op reageert ookal had ik de test hoger dan de primo, het tegenovergestelde dan dat in het topic van cools genoemd word

A:E was perfect, weet inmiddels heel goed waar mijn lichaam op reageert ookal had ik de test hoger dan de primo, het tegenovergestelde dan dat in het topic van cools genoemd word
Dat wat Cools noemt is een beetje een gemiddelde hè:p. De een heeft met 500 test al geen gyno, andere heeft er 250 primo bij nodig en weer iemand anders 500. Daarom zegt hij ook regelmatig om de verhoudingen aan te passen indien je bijvoorbeeld toch gyno krijgt.

Mijn gyno, die vrij vroeg op kwam(week 3), is op 150mg primo niet verder gegroeid op 450 test(eerste 4 weken, laatste 4w 600) & 200 deca. Had het niet zo vroeg verwacht dus kocht maar 1 vial, vandaar maar 150mg:o. Dacht dat ik tenminste de eerste 4 weken wel goed zat door 40mg var KS.

Ik deed het na mijn dbol test tren kuur in me cruise van 250 mg test e ew had ik er even bij moeten zetten
En hcg zorgt wel voor meer testosteron, maar deze word eenvoudig omgezet in oestrogeen
Zelfs me huisarts was op de hoogte van dat hcg voor veel meer oestrogeen zorgt en hij is een leek op dit gebied
Als je goed kuurt met hcg ernaast is dit een heel anderverhaal natuurlijk @Cruisecontrol88

Terug
Naar boven