XXL Nutrition

GYNO :@ stappenplan..

Dini

Cool Novice
Waardering
0
ik heb dus gyno, je kan het vastpakken , heb het probleem al jaren maar ben er eigenlijk sinds een jaartje ofzo zeker van dat ik het heb, heb het gekregen in de puberteit, heb vorig jaar winstrol gebruikt en dit heeft geen enkel effect gehad ofzo, maar nu wil ik er dus vanaf want het enige wat ik doe is er aan zitten mezelf opfocken, een aantal kennen dit probleem denk ik wel!

17 januari moet ik naar de p.chirurg na gesprek met mijn huisarts te hebben gehad verwees mij die door

maar ik wil dus weten hoe het zit met kosten, wat ze nou wel en niet dekken, en welke zorgverzekeraar het dekt, hier zelf vind ik weinig info over, dus voelde ik me genoodzaakt om het zo te doen,ik lijd er onder maar of hun het zo zien is maar de vraag want voor hun zal het gauw overkomen als cosmetisch,maar het is meer een dwangstoornis aan het worden!
beste bb'ers jullie advies is meer dan welkom!!

Het word overal vergoed met een medisch noodzaak maar de chirurgen moeten het willen opereren die van mij wees het af omdat die het volgens mij meeviel

Wel opletten dat ze niet teveel weghalen anders krijg je een gat.

crater-deformity.jpg

• Topic Starter Topic Starter
En wat is volgens hun medisch? Pijn? Niet kunnen lopen etc ? Het voelt niet lekker al zit ik er aan ofzo maar ik ga niet dood, maar al moet ik gaan acteren... Wat moet moet! En wat die gaten betreft op die foto, wat voor een (chirurg) heeft daar ze ogen dicht gelaten dat ie bezig was? En wat de operatie betreft, het kan toch op 3 manieren? Dmv laser, onder de tepel , en via de oksel en het dan wegknippen toch? Het wordt bij mij langzamerhand een opgave om er niet ff aan te zitten in de spiegel te kijken etc etc lijkt mij toch al reden genoeg? Of zie ik dit verkeerd, thanx voor de reacties alvast, mensen die het zelf hebben weten precies hoe ik me voel ..

Pijn is een medisch oorzaak, ik had ook pijn maar werd alsnog afgewezen, pics van je gyno?

Meen je niet, hoe heb jij dat aangepakt dan? Het gaat toch tenslotte om wat jij voelt en ziet, en niet wat de chirurg er van vind?? Ik zit momenteel via me telefoon probeer morgen ff fototje te posten, maar het is 100 procent gyno.kan het pakken en het valt gewoon op, al helemaal met een iets strakker shirtje.. Waar wij allen denk ik graag in lopen he?

Je moet gewoon en verklaring van een psycholoog oid zien te krijgen dat je er psychisch onder lijdt (wat ook is, toch).

Heb het ook, als je er onder lijd dan krijg je het in de meeste gevallen vergoed door de medische noodzaak..! Ik heb gezegd als ik ga slapen moet ik perse op me rug liggen anders eb ik last van me borst en sommige houdingen kan ik niet slapen ben er heel moe door etc.. Succes!

Heb het ook, als je er onder lijd dan krijg je het in de meeste gevallen vergoed door de medische noodzaak..! Ik heb gezegd als ik ga slapen moet ik perse op me rug liggen anders eb ik last van me borst en sommige houdingen kan ik niet slapen ben er heel moe door etc.. Succes!
Heb het ook gezegd en alsnog mocht het niet baten, misschien als ik kuur dat het groter wordt dat ze het dan weg halen

Ok thanks 4 the tips, speelt je zorgverzekeraar ook een rol?, zit bij zekur van unive, en belde die vanmiddag en die zei al meteen dat ik weinig kans maak, maar zo goed als elke verzekering dekt wel medische chirurgie, echt een krom systeem een levensverzekering, je maakt er amper gebruik van, en al wil je er een beroep op doen, dan is het alsnog aan degene die het uiteindelijk moet uitvoeren. Ps hij zei wel dat als je een aanvullende verzekering van 4 tientjes er boven op gooit dat het dan wel gedekt wordt maar dan betaal je een kleine 150 euro pm

Ok thanks 4 the tips, speelt je zorgverzekeraar ook een rol?, zit bij zekur van unive, en belde die vanmiddag en die zei al meteen dat ik weinig kans maak, maar zo goed als elke verzekering dekt wel medische chirurgie, echt een krom systeem een levensverzekering, je maakt er amper gebruik van, en al wil je er een beroep op doen, dan is het alsnog aan degene die het uiteindelijk moet uitvoeren. Ps hij zei wel dat als je een aanvullende verzekering van 4 tientjes er boven op gooit dat het dan wel gedekt wordt maar dan betaal je een kleine 150 euro pm
Zo gaat het _>goedkeuring arts_>goedkeuring chirurg_>goedkeurig zorgverzekering _> operatie vergoed bij zilverenkruis

Dan een jaartje 4 tientjes p/m meer betalen en voor het jaar 2014 weer terugzetten.
Is alleen wel 480 euro wat je extra betaald dat jaar. je zou anders ook nog wat meer uit dat aanvullend pakket kunnen gebruiken. Alhoewel dat ook voortaan vrij sober is. Bv bril/contactlensverg. is dacht ik 100,- in de 3 jaar.

Dan een jaartje 4 tientjes p/m meer betalen en voor het jaar 2014 weer terugzetten.
Is alleen wel 480 euro wat je extra betaald dat jaar. je zou anders ook nog wat meer uit dat aanvullend pakket kunnen gebruiken. Alhoewel dat ook voortaan vrij sober is. Bv bril/contactlensverg. is dacht ik 100,- in de 3 jaar.
Dit heeft niks mee te maken voor een vergoeding van gyno met een noodzaak word het altijd vergoed ondanks je een basis verzekering hebt of een beter aanvullende verzekering. Als je bijvoorbeeld korting of een geld bedrag wilt voor een bril dan moet je idd een aanvullende verzekering hebben.
Ik w8 nog steeds op pics van OP , je kan ook zeggen dat je FEMARA of NOLVADEX hebt geprobeerd omdat ze je niet wouden opereren en je been is opgezwollen dan zullen ze je wel moeten helpen omdat je anders in meer problemen kunt geraken.

Dit heeft niks mee te maken voor een vergoeding van gyno met een noodzaak word het altijd vergoed ondanks je een basis verzekering hebt of een beter aanvullende verzekering. Als je bijvoorbeeld korting of een geld bedrag wilt voor een bril dan moet je idd een aanvullende verzekering hebben.
Ik w8 nog steeds op pics van OP , je kan ook zeggen dat je FEMARA of NOLVADEX hebt geprobeerd omdat ze je niet wouden opereren en je been is opgezwollen dan zullen ze je wel moeten helpen omdat je anders in meer problemen kunt geraken.

''Wouden'' ? :D Sorry kon t niet laten. ;)

Volgens Dini zei de zorgverzekeraar toch iets anders maargoed.

Origineel gepost door Dini [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zou niet weten waarom jij niet zelf voor je esthetische operaties zou moeten betalen. Tenzij er heel grondige redenen zijn die niet te maken hebben met het esthetische aspect. De meeste mensen hebben zelf de operatie moeten betalen, zou nogal oneerlijk zijn als sommigen het dan op kosten van een ander laten doen. Maar zou best kunnen dat het bij de ene minder strikt is dan de andere.

Wel opletten dat ze niet teveel weghalen anders krijg je een gat.

crater-deformity.jpg
Ja de meesten halen niet alles wel vanwege die reden. Ze kunnen wel meer weghalen als het gecombineerd wordt met een liposuctie. Dat kost natuurlijk ook wat meer.

Je kan best eerst gaan cutten dan heb je daar ook al minder vet en kunnen ze meer weghalen zonder putten te veroorzaken.

''Wouden'' ? :D Sorry kon t niet laten. ;)

Volgens Dini zei de zorgverzekeraar toch iets anders maargoed.

Origineel gepost door Dini [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ah wilden dan maar als ik snel typ maak ik veel fouten who cares, en als zijn zorgverzekering dat zegt zou ik een andere nemen.

---------- Post toegevoegd Sat 29 Dec 2012 om 16:14 ----------

Zou niet weten waarom jij niet zelf voor je esthetische operaties zou moeten betalen. Tenzij er heel grondige redenen zijn die niet te maken hebben met het esthetische aspect. De meeste mensen hebben zelf de operatie moeten betalen, zou nogal oneerlijk zijn als sommigen het dan op kosten van een ander laten doen. Maar zou best kunnen dat het bij de ene minder strikt is dan de andere.

Ja de meesten halen niet alles wel vanwege die reden. Ze kunnen wel meer weghalen als het gecombineerd wordt met een liposuctie. Dat kost natuurlijk ook wat meer.

Je kan best eerst gaan cutten dan heb je daar ook al minder vet en kunnen ze meer weghalen zonder putten te veroorzaken.
Als dat zo is BIG-T dan moeten mensen die een geslachtsverandering ondergaan ook betalen voor de operaties/hormonen etc maar die krijgen ze wel vergoed

Als dat zo is BIG-T dan moeten mensen die een geslachtsverandering ondergaan ook betalen voor de operaties/hormonen etc maar die krijgen ze wel vergoed
Ik vergelijk het eerder met borstvergrotingen bij vrouwen, het gaat gewoon in de andere richting.

Te kleine borsten -> te kleine klier en vetweefsel
Te grote borsten -> te grote klier en vetweefsel

Geen enkel verschil, betaal zelf voor je betere looks.

Als dat zo is dat geslachtsverandering vergoed wordt ben ik het daar ook niet mee eens. Maar het zou me niet verwonderen als dat een gevolg is van inmenging van de politiek.

Ik vergelijk het eerder met borstvergrotingen bij vrouwen, het gaat gewoon in de andere richting.

Te kleine borsten -> te kleine klier en vetweefsel
Te grote borsten -> te grote klier en vetweefsel

Geen enkel verschil, betaal zelf voor je betere looks.

Als dat zo is dat geslachtsverandering vergoed wordt ben ik het daar ook niet mee eens.
Klopt maar als je er last begint te krijgen (onzekerheid) of je shirt niet uit durft te trekken etc moet het wel vergoed worden aangezien neuscorrectie ook om dezelfde reden vergoed wordt. Weglaseren van moedervlekken worden ook vergoed las ik net dat is ook geen medisch oorzaak. Vrouwen krijgen zelfs een vergoeding van laserontharing :rolleyes:

Klopt maar als je er last begint te krijgen (onzekerheid) of je shirt niet uit durft te trekken etc moet het wel vergoed worden aangezien neuscorrectie ook om dezelfde reden vergoed wordt. Weglaseren van moedervlekken worden ook vergoed las ik net dat is ook geen medisch oorzaak. Vrouwen krijgen zelfs een vergoeding van laserontharing :rolleyes:
Soms wellicht maar niet in alle gevallen. Vrij belachelijk dat onzekerheid een reden zou zijn, als dat eenmaal bekend is kan iedereen het aanhalen.

Terug
Naar boven