ik heb dus gyno, je kan het vastpakken , heb het probleem al jaren maar ben er eigenlijk sinds een jaartje ofzo zeker van dat ik het heb, heb het gekregen in de puberteit, heb vorig jaar winstrol gebruikt en dit heeft geen enkel effect gehad ofzo, maar nu wil ik er dus vanaf want het enige wat ik doe is er aan zitten mezelf opfocken, een aantal kennen dit probleem denk ik wel!
17 januari moet ik naar de p.chirurg na gesprek met mijn huisarts te hebben gehad verwees mij die door
maar ik wil dus weten hoe het zit met kosten, wat ze nou wel en niet dekken, en welke zorgverzekeraar het dekt, hier zelf vind ik weinig info over, dus voelde ik me genoodzaakt om het zo te doen,ik lijd er onder maar of hun het zo zien is maar de vraag want voor hun zal het gauw overkomen als cosmetisch,maar het is meer een dwangstoornis aan het worden!
beste bb'ers jullie advies is meer dan welkom!!
17 januari moet ik naar de p.chirurg na gesprek met mijn huisarts te hebben gehad verwees mij die door
maar ik wil dus weten hoe het zit met kosten, wat ze nou wel en niet dekken, en welke zorgverzekeraar het dekt, hier zelf vind ik weinig info over, dus voelde ik me genoodzaakt om het zo te doen,ik lijd er onder maar of hun het zo zien is maar de vraag want voor hun zal het gauw overkomen als cosmetisch,maar het is meer een dwangstoornis aan het worden!
beste bb'ers jullie advies is meer dan welkom!!

Sorry kon t niet laten.