XXL Nutrition

GYNO :@ stappenplan..

Klopt maar als je er last begint te krijgen (onzekerheid) of je shirt niet uit durft te trekken etc moet het wel vergoed worden aangezien neuscorrectie ook om dezelfde reden vergoed wordt. Weglaseren van moedervlekken worden ook vergoed las ik net dat is ook geen medisch oorzaak. Vrouwen krijgen zelfs een vergoeding van laserontharing :rolleyes:

Serieus? Ik wilde mijn oren plat tegen m'n hoofd laten zetten, niet omdat ik extreme flaporen heb maar omdat ik er in de winter last van kreeg als t waaide. Kreeg t niet vergoed, alleen tot 18 jaar..

Dus als t koud is pak ik gewoon de auto..

Moedervlekken weghalen is bij een dermatoloog ook niet vergoed dacht ik..

---------- Post toegevoegd Sat 29 Dec 2012 om 17:43 ----------

Als dat zo is dat geslachtsverandering vergoed wordt ben ik het daar ook niet mee eens. Maar het zou me niet verwonderen als dat een gevolg is van inmenging van de politiek.

Word wel vergoed.. Maar ze kunnen geen borstvergroting krijgen als ze na alle hormonen nauwelijks borsten hebben gekregen

Soms wellicht maar niet in alle gevallen. Vrij belachelijk dat onzekerheid een reden zou zijn, als dat eenmaal bekend is kan iedereen het aanhalen.
Je moest eens weten wat ze wel en niet vergoeden, waar ik stage loop (apotheek) kreeg een bejaarde vrouw geen soort van luiers meer omdat het te duur was kreeg ze een andere en die moest ze dragen zelfs als ze in haar broek deed.

• Topic Starter Topic Starter
Hey mensen, jullie zouden eens de aanvullende verzekeringen moeten doornemen, worden jullie een stuk wijzer van! Ik ga ze ook zo nog ff allemaal doornemen en dan een besluit nemen, ik betaal nu 116 euro.. Bij agis of achmea, had je al het 4 sterren pakket waarbij je ook cosmetische behandelingen kan ondergaan! Maar wat eerder ook allemaal werd gezegd, dat je het via de psygholoog zou kunnen proberen is ook een goede, ik twijfel dus nu een beetje, geld groeit niet op me rug ofzo namelijk haha wou in eerste instantie gaan kijken naar een goedkope verzekering.. Maarre he:rolleyes: ik moet nog achter me comp zitten dus nog ff geduld en dan hoor ik graag jullie oordeel!

Ik volg dit topic , laat het even weten wat je vindt.

Hey mensen, jullie zouden eens de aanvullende verzekeringen moeten doornemen, worden jullie een stuk wijzer van! Ik ga ze ook zo nog ff allemaal doornemen en dan een besluit nemen, ik betaal nu 116 euro.. Bij agis of achmea, had je al het 4 sterren pakket waarbij je ook cosmetische behandelingen kan ondergaan! Maar wat eerder ook allemaal werd gezegd, dat je het via de psygholoog zou kunnen proberen is ook een goede, ik twijfel dus nu een beetje, geld groeit niet op me rug ofzo namelijk haha wou in eerste instantie gaan kijken naar een goedkope verzekering.. Maarre he:rolleyes: ik moet nog achter me comp zitten dus nog ff geduld en dan hoor ik graag jullie oordeel!

Wel een beetje laat begonnen met informeren Dini. :D Je hebt nog 1,5 dag om over te stappen en 1 maand dacht ik om je pakket bij desbetreffende verzekeraar te wijzigen.

---------- Post toegevoegd Sun 30 Dec 2012 om 15:48 ----------

Je moest eens weten wat ze wel en niet vergoeden, waar ik stage loop (apotheek) kreeg een bejaarde vrouw geen soort van luiers meer omdat het te duur was kreeg ze een andere en die moest ze dragen zelfs als ze in haar broek deed.

Tja, de basisverzekering en aanvullende pakketten zijn een heel stuk versobert.

---------- Post toegevoegd Sun 30 Dec 2012 om 15:55 ----------

Zou niet weten waarom jij niet zelf voor je esthetische operaties zou moeten betalen. Tenzij er heel grondige redenen zijn die niet te maken hebben met het esthetische aspect. De meeste mensen hebben zelf de operatie moeten betalen, zou nogal oneerlijk zijn als sommigen het dan op kosten van een ander laten doen. Maar zou best kunnen dat het bij de ene minder strikt is dan de andere.

Ja de meesten halen niet alles wel vanwege die reden. Ze kunnen wel meer weghalen als het gecombineerd wordt met een liposuctie. Dat kost natuurlijk ook wat meer.

Je kan best eerst gaan cutten dan heb je daar ook al minder vet en kunnen ze meer weghalen zonder putten te veroorzaken.

Als TS het gewoon vergoed ''kan'' krijgen bij een of andere verzekeraar dan doet TS in mijn ogen niks ''verkeerd''. Je moet uit je verzekering halen wat er uit te halen valt binnen de gestelde voorwaarde van de verzekeraar, daar heb je tenslotte je verzekering voor.

Bedoel je nu zonder lipo?

Zou niet speciaal gaan cutten voor de operatie, beter erna lijkt me.

Heb je de context gelezen? Hij had het erover dat ze niet alles wegsnijden omdat er anders putten overblijven. Dit is vooral een probleem als je veel vet hebt en ze geen lipo doen. Dus je kan beter je vet eerst wat verlagen. Hoeft niet heel laag maar in elk geval naar normaal niveau.

Heb je de context gelezen? Hij had het erover dat ze niet alles wegsnijden omdat er anders putten overblijven. Dit is vooral een probleem als je veel vet hebt en ze geen lipo doen. Dus je kan beter je vet eerst wat verlagen. Hoeft niet heel laag maar in elk geval naar normaal niveau.
Was niet helemaal mee daarom ook de vraag.
Lipo wordt toch bijna altijd aangeraden.

Was niet helemaal mee daarom ook de vraag.
Lipo wordt toch bijna altijd aangeraden.

Alleen als er ook veel vet is wat deel uitmaakt van de gyno, in principe is een gyno operatie niet incl lipo. Ja ik vind dat je er beter een lipo bij kan doen. Maar niet met 25% laten doen want dan gaan ze nog veel laten zitten. Beter op 15- gaan en dan zeggen dat ze echt alles weghalen. Maar de meesten laten altijd wel wat zitten helaas.

Lipo wordt niet gedaan als je een vergoeding ervoor had las ik. Maja dit hoort niet bij een man te zijn dus het moet eigenlijk vergoed worden, heb amper vet op me borst en mn tepels zijn toch puntig helaas. Als ik steeds door zeur wordt het uiteindelijk wel vergoed maar ik kan het mij even niet veroorloven om 2 weken niet te trainen

Ik ben twee keer eraan geopereerd. Stond op dat moment op een vet percentage van rond de 20%. Toen is alleen lipo sculptuur gedaan. Dit was natuurlijk niet voldoende dus ben ik 9 maanden later nog een keer geopereerd. Hierbij is een halve maan onder beide tepels gemaakt. Het is nu 2 maanden geleden ben nog niet helemaal tevreden maar zit in de cut tot een % of 10 dan maar eens kijken hoe het ervoor staat.

edit: Eerste keer is vergoed door de verzekeraar en de tweede keer was op kosten van het ziekenhuis.

Terug
Naar boven