AndroidHealthClinic

'haar' in GS tren

Bezoekers in dit topic

Joop68

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
26 feb 2004
Berichten
1.693
Waardering
1
is al eerder besproken, maar ik heb zonet bij het trekken van mn Tren opgemerkt dat er een 1cm groot zwart haartje in de solutie zweefde!...

dus voor de mensen die GS hebben , wees aandachtig tijdens het trekken om te vermijden dat dit soort zaakjes in de je naald komt


ps: clean room my ass!

maarja dat is dan ook het enige waarover je mij zal horen klagen van GS
 
'tis net alsof ik steeds meer slechte dingen over GS krijg tehoren...begin me beetje zorgen temaken omdat ik allemaal GS stuff heb liggen die ik in de toekomst wil gaan gebruiken :S
 
@willem : kun je een foto posten mss???
 
Dat haar waar jij het over hebt is hoogstwaarschijnlijk een stukje rubber dat heeft losgelaten van de dop bro..

grt. D.W.
 
dutch windmill zei:
Dat haar waar jij het over hebt is hoogstwaarschijnlijk een stukje rubber dat heeft losgelaten van de dop bro..

grt. D.W.
Ja er hebben er wel meer mensen last van, wel raar vind je niet? de ene heeft stofjes de ander haartjes de ander onzuiver heden!! allemaal rubber dus? :o
 
Hmz, alweer negatief bericht over GS :rolleyes:
 
kevinlorenzin zei:
Ja er hebben er wel meer mensen last van, wel raar vind je niet? de ene heeft stofjes de ander haartjes de ander onzuiver heden!! allemaal rubber dus? :o

:rolleyes:

goed bezig kerel.......
 
k heb de vorige keer GS had, k ben nu bezig met iraanse testo en
naposims als dianabol.
Wel, ik kan je verzekeren dat deze middelen helemaal anders voelen,
mijn kracht en gewicht schiet omhoog, ik begin een dikke kop te krijgen.
Van de GS dianabol heb ik na 4 weken geen enkel voordeel gezien.
Compleet FAKE imo, de injects waren ok, maar sinds ik die orals genomen heb
vertrouw ik GS helemaal niet meer.
 
Het gaat hem niet om wat je ziet hoor, eerder wat je niet ziet. En dat is nu eenmaal een probleem dat je moet accepteren met elk UG product. Ze zullen allemaal wel wat onzuiverheden hebben, de meeste van die dingen worden dan ook gemaakt met spuitfiltertjes in een kamer, en niet door autoclaveren en in een LAF-kast.

Het goede nieuws is dat in 99% van de gevallen geen kwaad kan. Meeste producten, zelfs als ze niet vacuum verpakt zijn (wat meestal het geval is bij UG producten) leverden zelden of nooit problemen op. Het gevaar voor ontstekingen is er, maar laten we nu even realistisch doen, als ze een beetje voorzichtig zijn, wat zit er dan in een enkele spuit van 1 tot 5 cc, die een gezonde mens als een bodybuilder kan kwaad doen ?

1 keer op 100 ga je daar wel mee tegen de lamp lopen en een ontsteking oplopen, maar ja, dat moet je er maar voor over hebben voor die prijs. Wat is een weekje antibiotica slikken op 5 jaar ?
 
Dit is toch allemaal klets ik had hier laatst een intervieuw gepost over gs, erin stond dat ze een cleanroom hebben zoiets zou dan ongelovig moeten zijn, en als het wel zo is dan gaan ze wel heel voorzichtig om met zijn spullen, zoiets heb ik nog niet veel over gehoord bij GG of MRP die vuiltjes, maar ondertussen loop je wel met een onsteking rond en een paar dagen niet kunnen zitten van de pijn omdat je een haar geinjecteerd hebt.
 
GS is dan ook goedkoper he :)
 
kevinlorenzin zei:
zoiets heb ik nog niet veel over gehoord bij GG of MRP die vuiltjes, maar ondertussen loop je wel met een onsteking rond en een paar dagen niet kunnen zitten van de pijn omdat je een haar geinjecteerd hebt.

Nu moet jij mij eens gaan vertellen hoeveel mensen jij kent of van hebt gehoord die een absces of ontsteking hebben gehad van GS bro..

en die labs kan je echt niet vergelijken hoor bro..

Ik denk dat GS wel 200 keer zoveel produceert als die ander 2 labs bij elkaar..
 
er zijn wel enkele gevallen geweest op een paar sportscholen bij mij waar jongens een eivormige bal op hun benen en billen hadden zitten, maar dat is mijn punt niet ik vind het gewoon niet goed dat er die verontreinigingen in zitten ook al is het underground, en het en blijft medicijnen en zouden na mijn menig gewoon schoon moeten zijn, is het ook al bekend wat ze op lange termijn veroozaken, meschien kankers ofzo? ik weet het niet maar in alle vials die ik van GG heb gezien is dit nog niet voorgekomen.
 
tof om deze discussie hier te bekijken

Kevin heeft natuurlijk gelijk op Alle niveau omtrent de kwaliteit die zou Moeten aanwezig zijn in UG-spul

en GS is idd goedkoper dan human grade..
 
lijkt me toch niet zo moeilijk om na het maken van een batch ff alle vailtjes na te lopen en te controleren. zit er iets, mik je hem weg. die dingen kosten geen drol in de productie. Ben je meteen van het gezeik af.

Als een UG-lab moedwillig vailtjes verkoopt als ze weten dat er iets in zit, dan zijn het in mijn ogen maar een stel geldwolven. (geldt voor alle UG-labs)
 
nb: dat verhaal van die losgekomen dopdraad mag je wel zo laten he, heb ik niets aan

is voor goedgelovige dommerds
 
kevinlorenzin zei:
Dit is toch allemaal klets ik had hier laatst een intervieuw gepost over gs, erin stond dat ze een cleanroom hebben zoiets zou dan ongelovig moeten zijn, en als het wel zo is dan gaan ze wel heel voorzichtig om met zijn spullen, zoiets heb ik nog niet veel over gehoord bij GG of MRP die vuiltjes, maar ondertussen loop je wel met een onsteking rond en een paar dagen niet kunnen zitten van de pijn omdat je een haar geinjecteerd hebt.

Ja, ik ben zeker dat ze er wel voorzichtig mee omgaan, vandaar ook, wat er ook inzit is in 99% van de gevallen ongevaarlijk. Die mensen gaan ook hun best doen neem ik aan om hun clienteel niet ziek te maken he, anders hebben ze er ook niets aan.

Maar het gaat in nagenoeg alle gevallen om erg kleine operaties en remailers en zo, en die mensen kunnen van wat ze hiervan verdienen gewoon het materiaal niet betalen om zoiets te doen zoals het hoort. Ze mogen natuurlijk altijd eens een fotootje posten van hun LAF kast en zo, maar laat ons daar nu toch eerlijk inzijn.

Ik wil hier niet de negatieve uithangen hoor, ik vind het voor dat geld best zen waarde hebben die UG spullen. En zoals ik al zei, wat is een weekje antibiotica op 5 jaar tijd, gezien het geld je uitspaart ?
 
Back
Naar boven