AndroidHealthClinic

'haar' in GS tren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bij nader inzien denk ik dat het luchtbelletjes waren, heb 'm nog eens bekeken en nu zie ik niets meer...
 
Big Cat zei:
Ik vind dat zo'n vervelende uitdrukking 'typisch Hollands', juist omdat die ervaringen van ons meestal komen door aanrakingen met Hollandse toeristen. Ik denk dat het heel belangrijk is dat Belgen eens leren het verschil te maken tussen de gemiddelde Nederlander, en 'De Hollandse toerist die Belgie bezoekt'. Iemand die zijn vakantie in Belgie neemt is nu eenmaal niet de meest gecultiveerde of beleefde persoon die er is.

Ik heb persoonlijk niets dan positieve ervaringen met de Nederlanders die ik ken, maar ik ben ook nog geen enkele Hollandse toerist tegengekomen aan de Belgische kust die ik twee blikken gun.

Ik vind Nederlanders doorgaans aangename mensen, en meer laid-back dan belgen. Alleen hun toeristen en dat klein aantal chauvinisten op webforums zoals pipo en zo steekt wat tegen :P

he zielepoot zit het je nog steeds dwars???????????
het wordt hoog tijd dat het lang verwachte HEK om Belgie heen gaat en zodoende de verdwaalde nederlanders er niet meer kunnen komen :D :D :D
als jij je nu gewoon verder bezig houdt met je hoge staaltjes theorie en je pluim in je ... houdt heb ik er verder vrede mee studentje :eek: :eek: :eek:
 
enrico zei:
bij nader inzien denk ik dat het luchtbelletjes waren, heb 'm nog eens bekeken en nu zie ik niets meer...

Indien je bv iets lucht vanuit de spuit terugdrukt in de vial, krijg je ook een soort troebele dwarreling. Ziet er vaag uit, maar verdwijnt ook als sneeuw voor de zon.

Maar dat zou zonder nadere inspectie bv als verontreiniging kunnen worden aangezien.
 
pipo zei:
he zielepoot zit het je nog steeds dwars???????????
het wordt hoog tijd dat het lang verwachte HEK om Belgie heen gaat en zodoende de verdwaalde nederlanders er niet meer kunnen komen :D :D :D
als jij je nu gewoon verder bezig houdt met je hoge staaltjes theorie en je pluim in je ... houdt heb ik er verder vrede mee studentje :eek: :eek: :eek:

Case and point ...
 
heb me GS gear ook ff nagekeken... mooi helder met nix erin :)
 
Heb ook een pluisje/haartje in m'n vail tren zien zitten van de zelfde batch als eerder genoemd. Zit gelukkig vast tussen het rubber en de vail. Ik heb 6 vails staan, maar 1 heeft een pluisje/haartje. Het is een pluisje van een watje denk ik! Lekker boeiend verder ga d'r vast niet dood aan :D
 
pipo zei:
he zielepoot zit het je nog steeds dwars???????????
het wordt hoog tijd dat het lang verwachte HEK om Belgie heen gaat en zodoende de verdwaalde nederlanders er niet meer kunnen komen :D :D :D
als jij je nu gewoon verder bezig houdt met je hoge staaltjes theorie en je pluim in je ... houdt heb ik er verder vrede mee studentje :eek: :eek: :eek:


Ga dan eens met dat ventje trainen,ouwe...

Je hebt een uitnodiging gehad dus wat let je? ;)

Lijkt me wel geinig om jullie met die roze dumbbells in de weer te zien. :D
 
Testo zei:
Lijkt me wel geinig om jullie met die roze dumbbells in de weer te zien. :D

He, wie heeft jou verteld over mijn roze dumbbells :p

Die pipo lijkt me wel een leuke vent. Ik heb ze graag dom en agressief. ;)
 
Allemaal leuk en aardig maar vraag me wel af waarom je niet effe een PM trug gestuurd hebt naar me?
 
Heren, blijven we wel normaal tegen elkaar doen?

Je hoeft niet elkaars vriendje te wezen, maar gedraag je svp wel als een volwassene. :)
 
Heb nooit last gehad van haren in mijn Tren..wel dat ik er zelf meer haar van kreeg :o
 
JuggerNaut zei:
Heb nooit last gehad van haren in mijn Tren..wel dat ik er zelf meer haar van kreeg :o

Idd ja. :D
 
MrJ zei:
Heren, blijven we wel normaal tegen elkaar doen?

Je hoeft niet elkaars vriendje te wezen, maar gedraag je svp wel als een volwassene. :)

Ook jij kan te veel vragen ouwe :D ;)
 
Back
Naar boven