Fitness Seller

'haar' in GS tren

Bezoekers in dit topic

edy zei:
lijkt me toch niet zo moeilijk om na het maken van een batch ff alle vailtjes na te lopen en te controleren. zit er iets, mik je hem weg. die dingen kosten geen drol in de productie. Ben je meteen van het gezeik af.

Als een UG-lab moedwillig vailtjes verkoopt als ze weten dat er iets in zit, dan zijn het in mijn ogen maar een stel geldwolven. (geldt voor alle UG-labs)

Zo makkelijk is het helaas niet hoor. Een haar daar maak ik me nu echt geen zorgen over. Het zijn de dingen die je niet zien. Die vials zijn niet vacuum verpakt (dat weet iedereen hier ook wel, anders moet je maar eens kijken naar het verschil als je UG's opzuigt en legits opzuigt) en die lucht die daar in zit doet je olie sneller slecht worden en kan bacterien bevatten. Tenzij het in een LAF-kast bereid wordt, die bacterien in de luchstroom minimaliseert, is het ook moeilijk of het risico blijft behouden.

Ik ben op dit vlak vrij neutraal. Je krijgt goed spul voor weinig geld, de dosis zal op 5mg/ml na niet verschillen van wat ze zeggen dat er in zit, en er worden wel maatregelen genomen om risico te minimaliseren.

Aan de andere kant blijft het inherent dat er voor een kleine operatie geen enkele manier is om het risico helemaal uit te sluiten.

Maar dat is dan de keuze van de consument he. Je kan zelf kiezen om 3 maal zoveel te betalen voor legits.
 
Big Cat zei:
Ik wil hier niet de negatieve uithangen hoor, ik vind het voor dat geld best zen waarde hebben die UG spullen. En zoals ik al zei, wat is een weekje antibiotica op 5 jaar tijd, gezien het geld je uitspaart ?

KLOPT idd
 
Big Cat zei:
Zo makkelijk is het helaas niet hoor. Een haar daar maak ik me nu echt geen zorgen over. Het zijn de dingen die je niet zien. Die vials zijn niet vacuum verpakt (dat weet iedereen hier ook wel, anders moet je maar eens kijken naar het verschil als je UG's opzuigt en legits opzuigt) en die lucht die daar in zit doet je olie sneller slecht worden en kan bacterien bevatten. Tenzij het in een LAF-kast bereid wordt, die bacterien in de luchstroom minimaliseert, is het ook moeilijk of het risico blijft behouden.

Ik ben op dit vlak vrij neutraal. Je krijgt goed spul voor weinig geld, de dosis zal op 5mg/ml na niet verschillen van wat ze zeggen dat er in zit, en er worden wel maatregelen genomen om risico te minimaliseren.

Aan de andere kant blijft het inherent dat er voor een kleine operatie geen enkele manier is om het risico helemaal uit te sluiten.

Maar dat is dan de keuze van de consument he. Je kan zelf kiezen om 3 maal zoveel te betalen voor legits.

ik heb het ook alleen over ZICHTBARE dingetjes, niet over bacterien. Die zie je immers niet ;)

je hoort mij verder ook niet zeggen dat het slecht spul is. ik zou zelf ook voor UG-spul gaan.
 
Het enige juiste wat je zou kunnen doen is een aantal foto's maken en vervolgens de vial naar een moderator sturen. Die zou je verhaal kunnen checken zolang je vial ongeopend is. Nu blijft je bewering (hoe waar die ook mag zijn) even waar als het tegendeel. Trouwens, als jij kans ziet die haar er via een injectienaald uit te zuigen verdien je een pluim. Ook al is het misschioen niet schadelijk, goor is het wel. Terugsturen dus of naar een moderator sturen die eventueel wat druk op GS zou kunnen zetten.
 
dutch windmill zei:
Dat haar waar jij het over hebt is hoogstwaarschijnlijk een stukje rubber dat heeft losgelaten van de dop bro..

grt. D.W.
.

Dat verschil zou duidelijk zichtbaar moeten zijn. Een stukje rubber is prima te onderscheiden van een haartje.

Maar indien je het niet mee opzuigt moet het geen kwaad kunnen. Als de spullen goed gesterilliseert zijn, dan zijn alle micro organismen dood. Of ze nu aan schaamhaar hebben gezeten of aan een stukje rubber bij wijze van.

Maar indien het geen fake GS vial betreft en er daadwerkelijk een haartje inzit, kan ik met 99% zekerheid zeggen dat GS niet over een cleanroom beschikt.

Ik heb ooit in een cleanroom gewerkt en daar zal nul komma noppes op- of in de producten achterblijven.
 
@Elmo: Man, ik heb het niet over dat haar in mn naald te zuigen..
ik wil wel de nadruk leggen op het feit dat er bizarre vreemde stoffen in je gs vials kunnen zitten, point simple.

big cat heeft gelijk, dat GS maar eens een foto plaatst van hun underground LABORATORIUM!
 
Sjonge jonge, wat een gedoe allemaal zeg.

Als GS je niet bevalt ga je toch over op MRP of GG. Beiden zullen soortgelijke gevallen ook hebben, alleen absoluut naw minder omdat ze kleiner zijn.

Relatief zal GS echter best wel eens beter uit de bus kunnen komen. :)
 
Ik vind het nogal gewoon raar van GS dat ze tegenwoordig zoveel verontreinigingen in de gear hebben zitten zouden ze dan ergens in een stoffige hooizolder staan de brouwen waar al 10 jaar niet meer is schoon gemaakt!? zo van ff snel geldverdienen en klaar is kees, maar je ziet wel zo werk dat niet, iedereen klaagt erover, dan komt het er nog eens bij dat er superveel klagen over de tabs waar bijna niemand niks van merkt.... zelf een goede vriendin van me heeft nu clen van gs,, geeneens de bijwerkingen en trillende handen noem maar op...
 
MrJ zei:
Sjonge jonge, wat een gedoe allemaal zeg.

Als GS je niet bevalt ga je toch over op MRP of GG. Beiden zullen soortgelijke gevallen ook hebben, alleen absoluut naw minder omdat ze kleiner zijn.

Relatief zal GS echter best wel eens beter uit de bus kunnen komen. :)

Als iemand me wil sponsoren wil ik dat wel eens checken hoor. GC/MS om te identificeren en bepalen hoeveel er nu net in zit, en een bloedagar met daaropvolgende overentingen om de bacteriele inhoud te bepalen.
 
Big Cat zei:
Als iemand me wil sponsoren wil ik dat wel eens checken hoor. GC/MS om te identificeren en bepalen hoeveel er nu net in zit, en een bloedagar met daaropvolgende overentingen om de bacteriele inhoud te bepalen.

Denk dat dat wel te regelen is om wat duidelijkheid (en die zal positief tegenover GS wezen ;) ) te verschaffen. :)
 
kevinlorenzin zei:
Ik vind het nogal gewoon raar van GS dat ze tegenwoordig zoveel verontreinigingen in de gear hebben zitten zouden ze dan ergens in een stoffige hooizolder staan de brouwen waar al 10 jaar niet meer is schoon gemaakt!? zo van ff snel geldverdienen en klaar is kees, maar je ziet wel zo werk dat niet, iedereen klaagt erover, dan komt het er nog eens bij dat er superveel klagen over de tabs waar bijna niemand niks van merkt.... zelf een goede vriendin van me heeft nu clen van gs,, geeneens de bijwerkingen en trillende handen noem maar op...

As je net met clen begint na een clean periode en je hebt geen trillende handen zou ik vooreerst eens checken of er wel daadwerkelijk clen inzit hoor :s

Met tabs heb je die probs overigens niet. Zelfs een gewoon proper gekuiste tafel is dan voldoende om op te werken. Wat je slikt moet veel meer barrieres passeren dan wat je spuit om een ontsteking teweeg te brengen.
 
Big Cat zei:
Als iemand me wil sponsoren wil ik dat wel eens checken hoor. GC/MS om te identificeren en bepalen hoeveel er nu net in zit, en een bloedagar met daaropvolgende overentingen om de bacteriele inhoud te bepalen.

Top idee :thumbup:
 
100% eens met Mr J, als t ene merk niet voldoet aan je eisen, stap dan lekker over...
 
Big Cat zei:
Als iemand me wil sponsoren wil ik dat wel eens checken hoor. GC/MS om te identificeren en bepalen hoeveel er nu net in zit, en een bloedagar met daaropvolgende overentingen om de bacteriele inhoud te bepalen.

Stuur een vial naar SRCS voor GC/MS, en ik denk dat bloedagar platen wel ergens te bestellen zijn. Entnaalden zal ook geen probleem zijn, dus het microbiologische gedeelte zal geen probleem zijn en kostendrukkend op dese wijze.
 
Leviathan zei:
Stuur een vial naar SRCS voor GC/MS, en ik denk dat bloedagar platen wel ergens te bestellen zijn. Entnaalden zal ook geen probleem zijn, dus het microbiologische gedeelte zal geen probleem zijn en kostendrukkend op dese wijze.

Ik bedoelde niet de onderzoeken :) die kan ik doen, zonder kosten, ik bedoelde voor de stalen :)
 
Das mooi.....alle vials met een vraagteken dus opsturen naar Big Cat! :D
 
Big Cat zei:
Ik bedoelde niet de onderzoeken :) die kan ik doen, zonder kosten, ik bedoelde voor de stalen :)

Das betere werk.

Mss een goed idee om GS, GG en MRP spullen te laten onderzoeken en de resultaten naast elkaar te zetten?

Maar jammer genoeg zullen dat ook weer momentopnamen zijn. Mss dat Willem hier toevallig een verontreinigde vial van GS te pakken heeft uit een batch van enkele honderden vials.
 
Testo zei:
Das mooi.....alle vials met een vraagteken dus opsturen naar Big Cat! :D

Mag ie direct 10 postbussen erbij gaan openen :D
 
Gs heeft zijn spullen al eerder laten testen op microbiologische zuiverheid en alles was tiptop in orde...

[[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
dutch windmill zei:
Gs heeft zijn spullen al eerder laten testen op microbiologische zuiverheid en alles was tiptop in orde...

[[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Indien de spullen goed gesteriliseerd zijn is dat ook zo goed als onmogelijk om er nog levende micro organismen in aan te treffen.
 
Back
Naar boven