- Waardering
- 95
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee, dure schoenen kopen met een verhoogde hak wat hetzelfde effect heeft als een plankje, goed zo jongens!![]()

Kom op skinnie, je squat vrijwel nooit dus vanwaar deze adviezen? Dacht dat je vanaf nu serieus bent? Een plankje is dus voor de duidelijkheid niet hetzelfde als een gewichthef schoen en heeft niet hetzelfde effect.
Kom op skinnie, je squat vrijwel nooit dus vanwaar deze adviezen? Dacht dat je vanaf nu serieus bent? Een plankje is dus voor de duidelijkheid niet hetzelfde als een gewichthef schoen en heeft niet hetzelfde effect.
Kort antwoord: leer correct squattenHallo BBers
Ik boks al enkele jaren, en ben sinds kort ook begonnen met KT. Na wat lezen kwam ik erachter dat sqauten erg belangrijk is, deze oefening wil ik dus binnenkort ook gaan doen. Nu heb ik de beweging al geanalyseerd mbv wat filmpjes op youtube, en heb het thuis gedaan zonder gewicht, om de beweging onder de knie te krijgen. Bij het omlaag gaan komen mijn hakken echter steeds los van de grond omdat ik anders mijn evenwicht verlies. Ik begrijp dat dat niet de bedoeling is... Hoe voorkom ik dat dit gebeurt?
nee, dure schoenen kopen met een verhoogde hak wat hetzelfde effect heeft als een plankje, goed zo jongens!![]()
Alleen wat meer steun.