hope2gain
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
*zucht* ik hoef al geen antwoorden meer. Testo, je hebt zelf nog geen kinderen, geef dan ook zo geen antwoorden!!!
Dus jullie beweren dat jullie nooit rond gesnuffeld hebben in de slaapkamer van jullie ouders! Wat een voorbeeldige gehoorzame kleine snotneuzen waren jullie zeg. Zoals reeds gezegd zet IK geen koffertje in de vriezer omdat ik niet wil uitleggen waarvoor dit diend. Als ik later merk dat mijn kinderen zo een soort geheimen voor mij hebben zal ik DAT er wel uitslaan zodat ik weer waar ze mee bezig zijn. Ik denk dat maar weinigen van jullie die reageren kinderen hebben. Geef dan ook geen advies over dingen die je onbekend zijn. Ik vraag uitleg over HCG niet over mijn kids!!! So drop it!!!
Klopt als jij zo bent dat je het er desnoods uitslaat worden je kinderen ook zo. Die zien eruit slaan dan ook als een reële oplossing om problemen op te lossen.Als ik zo ben zullen mijn kinderen zeker zo zijn en dat wil ik niet...
'Dat zijn medicijnen voor papa'.Wat moet ik dan antwoorden als ze vragen waarom er een kistje wat op slot is in de vriezer steekt![]()
Een kistje kopen en zeggen dat de kids daar vanaf moeten blijven of desnoods uitleggen is bezwaarlijk.....maar het eruit slaan geen probleem. Klopt dat ik geen kinderen heb.....zou voor jou kids ook beter zijn. Want ouders die desnoods zaken eruit slaan zijn ouderschap niet waard!!!!!!!!!!!!!!!Handen af van je kinderen!
Klopt als jij zo bent dat je het er desnoods uitslaat worden je kinderen ook zo. Die zien eruit slaan dan ook als een reële oplossing om problemen op te lossen.
Dus jullie beweren dat jullie nooit rond gesnuffeld hebben in de slaapkamer van jullie ouders! Wat een voorbeeldige gehoorzame kleine snotneuzen waren jullie zeg.
Zoals reeds gezegd zet IK geen koffertje in de vriezer omdat ik niet wil uitleggen waarvoor dit diend. Als ik later merk dat mijn kinderen zo een soort geheimen voor mij hebben zal ik DAT er wel uitslaan zodat ik weer waar ze mee bezig zijn. Ik denk dat maar weinigen van jullie die reageren kinderen hebben. Geef dan ook geen advies over dingen die je onbekend zijn. Ik vraag uitleg over HCG niet over mijn kids!!! So drop it!!!
Eruit slaan is ronduit een dreigement, zeker voor kinderen de leeftijd van jou kinderen.Dus jullie beweren dat jullie nooit rond gesnuffeld hebben in de slaapkamer van jullie ouders! Wat een voorbeeldige gehoorzame kleine snotneuzen waren jullie zeg.
Zoals reeds gezegd zet IK geen koffertje in de vriezer omdat ik niet wil uitleggen waarvoor dit diend. Als ik later merk dat mijn kinderen zo een soort geheimen voor mij hebben zal ik DAT er wel uitslaan zodat ik weer waar ze mee bezig zijn. Ik denk dat maar weinigen van jullie die reageren kinderen hebben. Geef dan ook geen advies over dingen die je onbekend zijn. Ik vraag uitleg over HCG niet over mijn kids!!! So drop it!!!
Goed topic. Kan je ze niet gewoon preventief in elkaar meppen?
Al de rest kan je uitleggen waarvoor het diens. Hcg, tja dat diend om je ballen op formaat te houden.
Als ik het risico loop dat ze ontdekken waar ik mee bezig ben, heb ik later ook minder te zeggen wanneer ik hun eerste XTC oid vind want ja de papa gebruikt toch ook iets!!! Mijn oudste is 9 dus mss in een jaar of 5 sta ik al in zo een scenario als de dingen tegen zitten.
Als je zegd dat wat in dat kistje hun zaken niet zijn worden kinderen toch argwanend.
Ik was een klein ettertje als kind en zo iets zou voor mij geen geheim gebleven zijn.
Jullie waren mss allemaal engeltjes en knikten altijd ja papa, maar dat stopt op een bepaald moment.
Zo nu heb ik mijn motivatie nog maar eens verder verdiept.
Als je geen antwoord hebt over mijn vraag, antwoord dan ook niet. De opvoeding van mijn kinderen is mijn zaak...
Waar ligt je aas dan? In je auto onder het reserve wiel?

Vreemde manier van communicatie houd je erop na richting je kinderen. En dan hebben wij zonder kinderen er geen verstand vanEruit slaan is ronduit een dreigement, zeker voor kinderen de leeftijd van jou kinderen.
Ik kom er ook niet onderuit dat dit geheel een slap verhaal is en je simpelweg niet mag kuren van je vrouw oid en je inmiddels wat vastloopt in je eigen verzonnen verhaal.