MuscleMeat

HCG blasten

• Topic Starter Topic Starter
*zucht* ik hoef al geen antwoorden meer. Testo, je hebt zelf nog geen kinderen, geef dan ook zo geen antwoorden!!!

*zucht* ik hoef al geen antwoorden meer. Testo, je hebt zelf nog geen kinderen, geef dan ook zo geen antwoorden!!!

Ach man, alsof een kind hebben direct betekent dat je weet wat je doet.

Om een wat normaler voorbeeld te geven. Je hebt toch ook de paracatemol en andere medicatie toch ook achter slot en grendel liggen ? Waarom is hcg zo anders?

Al de rest kan je uitleggen waarvoor het diens. Hcg, tja dat diend om je ballen op formaat te houden.
Als ik het risico loop dat ze ontdekken waar ik mee bezig ben, heb ik later ook minder te zeggen wanneer ik hun eerste XTC oid vind want ja de papa gebruikt toch ook iets!!! Mijn oudste is 9 dus mss in een jaar of 5 sta ik al in zo een scenario als de dingen tegen zitten.
Als je zegd dat wat in dat kistje hun zaken niet zijn worden kinderen toch argwanend.
Ik was een klein ettertje als kind en zo iets zou voor mij geen geheim gebleven zijn.
Jullie waren mss allemaal engeltjes en knikten altijd ja papa, maar dat stopt op een bepaald moment.

Zo nu heb ik mijn motivatie nog maar eens verder verdiept.
Als je geen antwoord hebt over mijn vraag, antwoord dan ook niet. De opvoeding van mijn kinderen is mijn zaak...

ik heb het in de diepvries, heb een extra vak voor mijn vlees alleen :) en daaronder heb ik een klein doosje met de hcg spuiten. zolang niemand in het vak kijkt komen ze er niet achter. miss heb je er iets aan miss niet :P

Dus jullie beweren dat jullie nooit rond gesnuffeld hebben in de slaapkamer van jullie ouders! Wat een voorbeeldige gehoorzame kleine snotneuzen waren jullie zeg. Zoals reeds gezegd zet IK geen koffertje in de vriezer omdat ik niet wil uitleggen waarvoor dit diend. Als ik later merk dat mijn kinderen zo een soort geheimen voor mij hebben zal ik DAT er wel uitslaan zodat ik weer waar ze mee bezig zijn. Ik denk dat maar weinigen van jullie die reageren kinderen hebben. Geef dan ook geen advies over dingen die je onbekend zijn. Ik vraag uitleg over HCG niet over mijn kids!!! So drop it!!!

Een kistje kopen en zeggen dat de kids daar vanaf moeten blijven of desnoods uitleggen is bezwaarlijk.....maar het eruit slaan geen probleem. Klopt dat ik geen kinderen heb.....zou voor jou kids ook beter zijn. Want ouders die desnoods zaken eruit slaan zijn ouderschap niet waard!!!!!!!!!!!!!!!Handen af van je kinderen!

Als ik zo ben zullen mijn kinderen zeker zo zijn en dat wil ik niet...
Klopt als jij zo bent dat je het er desnoods uitslaat worden je kinderen ook zo. Die zien eruit slaan dan ook als een reële oplossing om problemen op te lossen.

Alsof je kids elke lade vna je vriezer doorzoeken. Als het goed is zit je vriezer vol met vlees groentes en kip dus kan je t makkelijk hiden

Een kistje kopen en zeggen dat de kids daar vanaf moeten blijven of desnoods uitleggen is bezwaarlijk.....maar het eruit slaan geen probleem. Klopt dat ik geen kinderen heb.....zou voor jou kids ook beter zijn. Want ouders die desnoods zaken eruit slaan zijn ouderschap niet waard!!!!!!!!!!!!!!!Handen af van je kinderen!

Klopt als jij zo bent dat je het er desnoods uitslaat worden je kinderen ook zo. Die zien eruit slaan dan ook als een reële oplossing om problemen op te lossen.

Uitslaan is een zegswijze!!!

Dus jullie beweren dat jullie nooit rond gesnuffeld hebben in de slaapkamer van jullie ouders! Wat een voorbeeldige gehoorzame kleine snotneuzen waren jullie zeg.
Zoals reeds gezegd zet IK geen koffertje in de vriezer omdat ik niet wil uitleggen waarvoor dit diend. Als ik later merk dat mijn kinderen zo een soort geheimen voor mij hebben zal ik DAT er wel uitslaan zodat ik weer waar ze mee bezig zijn. Ik denk dat maar weinigen van jullie die reageren kinderen hebben. Geef dan ook geen advies over dingen die je onbekend zijn. Ik vraag uitleg over HCG niet over mijn kids!!! So drop it!!!

wat de fak em ai rieding

Uitslaan is een zegswijze!!!

Vreemde manier van communicatie houd je erop na richting je kinderen. En dan hebben wij zonder kinderen er geen verstand van ??? Eruit slaan is ronduit een dreigement, zeker voor kinderen de leeftijd van jou kinderen.

Ik kom er ook niet onderuit dat dit geheel een slap verhaal is en je simpelweg niet mag kuren van je vrouw oid en je inmiddels wat vastloopt in je eigen verzonnen verhaal.

Goed topic. Kan je ze niet gewoon preventief in elkaar meppen?

weet je vrouw ook niet dat je AAS gebruikt?

Dus jullie beweren dat jullie nooit rond gesnuffeld hebben in de slaapkamer van jullie ouders! Wat een voorbeeldige gehoorzame kleine snotneuzen waren jullie zeg.
Zoals reeds gezegd zet IK geen koffertje in de vriezer omdat ik niet wil uitleggen waarvoor dit diend. Als ik later merk dat mijn kinderen zo een soort geheimen voor mij hebben zal ik DAT er wel uitslaan zodat ik weer waar ze mee bezig zijn. Ik denk dat maar weinigen van jullie die reageren kinderen hebben. Geef dan ook geen advies over dingen die je onbekend zijn. Ik vraag uitleg over HCG niet over mijn kids!!! So drop it!!!

Waar ligt je aas dan? In je auto onder het reserve wiel?

Grappig topic is dit geworden zeg :')

Waar laat je je aas dan?! Nu ben ik ook benieuwd!

In mijn kindertijd vroeg ik me nooit af what the fack er in het vriesvakje zat.
Denk ook dat als ze een potje zien met "humane chorion gonadotrofine, pregnyl-, propanon" dat ze sneller vergeten zijn wat het is dan dat ze de hele naam hebben uitgelezen.

Maak je niet zo druk man.

---------- Toegevoegd om 10:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:19 ----------

Al de rest kan je uitleggen waarvoor het diens. Hcg, tja dat diend om je ballen op formaat te houden.
Als ik het risico loop dat ze ontdekken waar ik mee bezig ben, heb ik later ook minder te zeggen wanneer ik hun eerste XTC oid vind want ja de papa gebruikt toch ook iets!!! Mijn oudste is 9 dus mss in een jaar of 5 sta ik al in zo een scenario als de dingen tegen zitten.
Als je zegd dat wat in dat kistje hun zaken niet zijn worden kinderen toch argwanend.
Ik was een klein ettertje als kind en zo iets zou voor mij geen geheim gebleven zijn.
Jullie waren mss allemaal engeltjes en knikten altijd ja papa, maar dat stopt op een bepaald moment.

Zo nu heb ik mijn motivatie nog maar eens verder verdiept.
Als je geen antwoord hebt over mijn vraag, antwoord dan ook niet. De opvoeding van mijn kinderen is mijn zaak...

verzin een smoesje? serieus man.

Waar ligt je aas dan? In je auto onder het reserve wiel?

Wat is het nut hier op dit forum iets uit te leggen, niemand geloofd toch iets en iedereen vind het toch zo plezant om iemand af te kraken. :headbang:

Moedeloos wordt je ervan...

---------- Toegevoegd om 11:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:40 ----------

Vreemde manier van communicatie houd je erop na richting je kinderen. En dan hebben wij zonder kinderen er geen verstand van ??? Eruit slaan is ronduit een dreigement, zeker voor kinderen de leeftijd van jou kinderen.

Ik kom er ook niet onderuit dat dit geheel een slap verhaal is en je simpelweg niet mag kuren van je vrouw oid en je inmiddels wat vastloopt in je eigen verzonnen verhaal.

Ja, je hebt gelijk, ik ben een geboren leugenaar en verzin zoiets voor de kick.
Ik blijf het bizar vinden dat jullie het gewoon niet kunnen aanvaarden dat ik niet year round HCG in de vriezer wil hebben zitten.
Als ik 2 keer per jaar een blast met HCG voldoende kan vinden, waarom dan meer gaan gebruiken?

Ik heb een zoon en die mag echt niet overal aan zitten, en hoeft zeker niet alles te weten. Heel simpel, nee = nee. Gewoon consequent zijn, dat hebben ze nodig in deze wereld. Worden ze weerbaar van.

Ik heb nooit gezegd dat ik geen HCG in de vriezer wil stoppen voor een bepaalde periode, alleen niet year round.
Mijn bedoeling is bv 2 keer per jaar, iets van een week of 4 HCG te gebruiken om ze terug op formaat te krijgen.
Mijn noten krimpen vrij traag, dus is het mss niet nodig om year round HCG te gebruiken.

Offtopic:
Als je gaat zeggen tegen je kinderen dat je die medicijnen nodig hebt om te groeien en je hormonen aan te vullen, heb je dan geen schrik dat dit je gezag gaat ondermijnen?

koelbox achter je nachtkastje waar je af toe wat elementen wisselt uit de vriezer? ..anders wat trem zegt, 2000iu vial in 1x opmaken

Terug
Naar boven