Fitness Seller

HCG blasten

Als je met je zak op normale grootte begint mss ja. Niet als je de boel weer op moet gaan brengen. 2x500 iu is iets meer dan een onderhoudsdosis en gewoon niet genoeg om op te 'blasten'. Dan moet je gaan denken aan beginnen met 5000 of zelfs 10.000 iu per week en dit aftaperen.

Zou mij teveel moeite zijn als ik toch een vrouw en kids zou hebben.

Ik heb ze groter gekregen op 2 x 250iu per week. Heeft wel een paar weekjes geduurd, maar vind het niet nodig om zo hoog te gaan zitten als het toch alleen maar om je formaat gaat. In dit geval ging het trouwens niet om de ballen, maar dat was wel het effect.
Zijn ballen hoeven alleen wat groter te worden, hij hoeft ze niet 100% werkend te hebben. Mij lijkt 500iu dan prima.

Ik heb ze groter gekregen op 2 x 250iu per week. Heeft wel een paar weekjes geduurd, maar vind het niet nodig om zo hoog te gaan zitten als het toch alleen maar om je formaat gaat. In dit geval ging het trouwens niet om de ballen, maar dat was wel het effect.
Zijn ballen hoeven alleen wat groter te worden, hij hoeft ze niet 100% werkend te hebben. Mij lijkt 500iu dan prima.

Goed punt, ik ga er automatisch van uit dat je HCG zet om te herstellen en niet alleen omdat je balletjes anders zo klein lijken. Dan heb ik geen idee wat een lage dosis doet, qua herstel zal het voor zover ik weet iig niet al te veel doen :P

Is het niet echt maar van heel korte duur dat ze ff wat groter zijn op die manier? Lijkt me dat als er nauwelijks herstel op treedt ze net zo gauw weer krimpen als je stopt?

Mij lijkt het ook dat zodra je met hcg stopt ze gewoon weer krimpen als ervoor. Zie er totaal het nut niet van :P

OP is echt een f**got

Waarom wil je ballen die op formaat zijn.
als je je gedraagt als iemand met kleine ballen.

Just kiding je hebt al een vrouw en kids plus je bent bang. Dat ze er achter komen lekker laten zo die 500 iu gaat niks doen zoals mikey zegt

Ik heb nooit gezegd dat ik geen HCG in de vriezer wil stoppen voor een bepaalde periode, alleen niet year round.
Mijn bedoeling is bv 2 keer per jaar, iets van een week of 4 HCG te gebruiken om ze terug op formaat te krijgen.
Mijn noten krimpen vrij traag, dus is het mss niet nodig om year round HCG te gebruiken.

Offtopic:
Als je gaat zeggen tegen je kinderen dat je die medicijnen nodig hebt om te groeien en je hormonen aan te vullen, heb je dan geen schrik dat dit je gezag gaat ondermijnen?

Wat te f**k voor vader ben jij eigenlijk LOL? Als je al bang bent dat dat je gezag gaat ondermijnen denk ik dat jij thuis niet al te veel in de pap te brokken hebt.

Lees de tips hierboven, en voer ze gewoon uit. Al dat geklaag van jou voor niks. Er zijn hier genoeg BBers met kinderen die ook HCG gebruiken, en zij klagen er niet zo over.

Waarom neem jij eigenlijk HCG? om dat je geen te kleine noten wil of wegens gezondheidsredenen?

HCG Blasten is ronduit nutteloos. Gebruik het gewoon niet, iedereen hier is het er waarschijnlijk over eens dat je al meer dan genoeg kinderen hebt nu.

zou ook alleen hcg doen als er nog een kinderwens is, anders lekker laten zo

dr de ronde van de anabolenpoli te haarlem adviseerde mij om 2x1500iu p/w te zetten voor een aantal maanden,mijn ballen waren ondanks gebruik van 2x250iu hcg toch wat gekrompen.
was overigens originele hcg dus geen troep.

Ik ben nu ON sinds februari.
Mijn noten waren wel iets gekrompen, maar sinds mijn laatste blast met NPP zijn ze nog extra gekrompen.
HCG non stop laten meelopen is nogal moeilijk omdat ik opgroeiende kinderen heb en die kunnen wel eens in het vriesvak kijken.
Is het mogelijk om om de 2 maanden bv een blast te doen met HCG om ze op korte termijn terug op formaat te krijgen?
Zijn er mensen die dit doen?
Zoja, welk protocol?

Thnx

Misschien heb je iets aan mijn ervaring.

Mijn eerste fatsoenlijke kuur, die ik twee maanden geleden heb afgerond, was:

Week 1-14 - 750mg Test. E.

Week 15 - 2 x 2500 IU hCG (op maandag en donderdag subcutaan gezet)

Week 16 - 2 x 1500 IU hCG

Week 17 - 2 x 1000 IU hCG + 20mg Nolvadex per dag

Week 18-20 - 20mg Nolvadex per dag

Het plan was om hCG gedurende de hele kuur mee te laten lopen, maar het een
en ander was misgegaan met de levering, dus heb ik het op deze manier gedaan.

M'n ballen waren redelijk gekrompen tijdens de kuur, maar in de derde week met hCG alweer bijna op normaal formaat.

Ik heb totaal GEEN libido dip gehad erna. Wel wat massa verloren uiteraard,
maar zo goed als geen kracht.

Het is uiteraard moeilijk te zeggen of dit voor iedereen werkt, en of dit ook effectief is na veel zwaardere kuren.
En, of de hCG überhaupt wel zo'n grote rol heeft gespeeld in het snelle herstel.

Ik heb trouwens 6 kilo overgehouden aan deze kuur.

Ik zou nog maar een beetje rondneuzen op Amerikaanse fora. Als je ziet wat een onvolwassen antwoorden je hier krijgt. 4 pagina's waarvan nog geen 5 antwoorden op zijn vraag. De enigste die er iets van weet en je hier een antwoord op kan geven, is volgens mij Big Cat. Galen ook, dacht ik. Maar aan zijn antwoord te zien, schijnt hij het ook niet te weten. Misschien aan Cools vragen. Drie verschillende antwoorden van gasten met kennis maar met verschillende ideën en opinies, dat was interessant geweest ipv al die onnozele antwoorden die niets met zijn vraag te maken hebben.

Heb misschien een tip waar je wat aan hebt.
Aangezien het nu al een stuk kouder begint te worden kan je het eventueel in je auto kastje bewaren.
Zit vaak een slot op.

Heb misschien een tip waar je wat aan hebt.
Aangezien het nu al een stuk kouder begint te worden kan je het eventueel in je auto kastje bewaren.
Zit vaak een slot op.

In mijn auto is dat kastje zelfs gekoeld :D

Maar even opletten wel, niet je verwarming vol gas zetten dan als je een stukje gaat rijden (en je kastje is niet zo gekoeld)

Oh ja jullie wonen in een kut land :p

Thnx,
Eindelijk eens iemand die voor zichzelf kan denken en niet meeloopt met de rest...
Het heeft bij meer dan 6 maand geduurd voor ik ze te klein begon te vinden.
Maar hoeveel zou ik in die hcg belast moeten zetten per week en hoe wel weken dit zou moeten.
Zou 5 weken 2*500iu per week genoeg zijn?
Nee, dat is een onderhoudsdosering, niet voor als ze al gekrompen zijn. Is dan nogal persoonsafhankelijk hoelang en hoeveel je hCG moet gaan blasten. Dat zal varieren van 1000 IU EOD tot 2500 IU EOD, en dat kan 2 maanden duren, maar dat kan ook een stuk langer duren. Maar ik versta dat niet, wel paar keer per jaar 2 maanden oid. vial'tjes kwijt kunnen in de koelkast, maar niet year-round en het gewoon goed doen?

Ik zou nog maar een beetje rondneuzen op Amerikaanse fora. Als je ziet wat een onvolwassen antwoorden je hier krijgt. 4 pagina's waarvan nog geen 5 antwoorden op zijn vraag. De enigste die er iets van weet en je hier een antwoord op kan geven, is volgens mij Big Cat. Galen ook, dacht ik. Maar aan zijn antwoord te zien, schijnt hij het ook niet te weten. Misschien aan Cools vragen. Drie verschillende antwoorden van gasten met kennis maar met verschillende ideën en opinies, dat was interessant geweest ipv al die onnozele antwoorden die niets met zijn vraag te maken hebben.
Ik had de OP geeneens gelezen.

TS moet gewoon hier een beetje zoeken. BigCat heeft er al een keer of 1000 zijn mening over gegeven, vandaar ook dat ik weet dat 't wel tot 10.000 IU per week kan zijn aan 't begin afhankelijk van een x-aantal factoren.

en als ooit de vraag komt papa waarom zie jij eruit als de hulk en ze hebben toegang tot internet dan zeg je papa doet aan bb
en hoppa google bb gelijk 500 aas sites . kinderen zijn leergierig en niet van gister . wel makkelijk kunnen ze later een kuur voor je samen stellen ???

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven