MuscleMeat

HCG blasten

Offtopic:
Als je gaat zeggen tegen je kinderen dat je die medicijnen nodig hebt om te groeien en je hormonen aan te vullen, heb je dan geen schrik dat dit je gezag gaat ondermijnen?

Ik zou echt niet weten hoe dit mijn gezag zou ondermijnen, srs.

• Topic Starter Topic Starter
koelbox achter je nachtkastje waar je af toe wat elementen wisselt uit de vriezer? ..anders wat trem zegt, 2000iu vial in 1x opmaken

Als ik HCG kan blasten heb ik er ook geen probleem mee om het bv 4-5 weken in de vriezer te stoppen hoor.

---------- Toegevoegd om 12:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:34 ----------

Ik zou echt niet weten hoe dit mijn gezag zou ondermijnen, srs.

Als je ze ooit op drugs betrapt heb je mijn insziens minder te zeggen.
Het eerste wat ze tegen je gaan zeggen is "jij gebruikt toch ook"!
Ale, bon, dat is wat ik denk he.

Als ik HCG kan blasten heb ik er ook geen probleem mee om het bv 4-5 weken in de vriezer te stoppen hoor.

---------- Toegevoegd om 12:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:34 ----------

dan vraag je als : "als ik van de brug af spring, spring jij dan ook?"

Ah zo. Jij kijkt er tegenaan als zijnde drugs. Nu zie ik dat serieus anders. Groeihormoon en testosteron bv zijn lichaamseigen stoffen. Voor mij zijn drugs geestverruimende middelen.

je kunt ook implant laten plaatsen in balzak, ben je van alle gedoe af

[/COLOR]

Ale, bon, dat is wat ik denk he.[/QUOTE]

Alsof jij tegen kunt houden dat je kids later drugs gaan proberen, door dit hele vraagstuk!! srs :rolleyes:

Belgen....

Hollanders en drugs, tssss....

Wat een bullshit allemaal hiero, geef die man gewoon antwoord.
Laat zijn kids of zijn manier van opvoeden lekker zijn probleem zijn.
Dit is toch geen wijven forum

Ik zie niet in waarom een paar keer per jaar hcg blasten niet zou kunnen, enkel om formaat terug te winnen dan.
Weet alleen niet hoe snel ze weer krimpen bij jou.

n*gers..

Wat een bullshit allemaal hiero, geef die man gewoon antwoord.
Laat zijn kids of zijn manier van opvoeden lekker zijn probleem zijn.
Dit is toch geen wijven forum

Ik zie niet in waarom een paar keer per jaar hcg blasten niet zou kunnen, enkel om formaat terug te winnen dan.
Weet alleen niet hoe snel ze weer krimpen bij jou.

Thnx,
Eindelijk eens iemand die voor zichzelf kan denken en niet meeloopt met de rest...
Het heeft bij meer dan 6 maand geduurd voor ik ze te klein begon te vinden.
Maar hoeveel zou ik in die hcg belast moeten zetten per week en hoe wel weken dit zou moeten.
Zou 5 weken 2*500iu per week genoeg zijn?

2x 500iu is geen blast.
Je moet veel hoger gaan doseren.
Er zijn verschillende protocollen te vinden.
Een blast is er om te zorgen dat je ballen weer op formaat worden. 2x 500iu gebruik je dan om het normaal gesproken dan bij te houden.

Wat heeft het voor nut om je ballen voor een paar weekjes weer op formaat te krijgen?

Ik weet het niet, bij mij heeft het bijna 6 maand geduurd voor ik ze te klein vond worden.
Dus mss eens ze op formaat zijn, dat ze terug 6 maand OK zijn?

---------- Toegevoegd om 12:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:45 ----------

2x 500iu is geen blast.
Je moet veel hoger gaan doseren.
Er zijn verschillende protocollen te vinden.
Een blast is er om te zorgen dat je ballen weer op formaat worden. 2x 500iu gebruik je dan om het normaal gesproken dan bij te houden.

zou maandag/dinsdag /vrijdag 500iu dan ok zijn voor 3.5 weken (is 1 vial van 5000iu)?

Ik had laats een stuk gelezen van 500 iu elke dag of 2000 iu elke 2 dagen voor 2 weken wat ervan waar is zou het niet weten.

Ik heb ook al stukken gelezen waarin ze zeggen dat grote dosis en van 1500+ per week zelfs schadelijk zijn. Ook lees je wel eens dat non stop hcg gebruiken lijd tot gewenning aan het product en je telkens meer nodig hebt om hetzelfde resultaat te hebben...
Veel tegenstrijdige dingen lees je over hcg.

Van 2 x 500iu per week worden ze volgens mij ook groter.. Denk niet dat, als het formaat het enige is, je grote hoeveelheden hoeft te nemen. Of 1 vial genoeg is durf ik niet te zeggen.

Bedankt om mee te denken. Ik denk dat ik es een vial ga bestellen en kijken wat 2*500 voor me doet...

Van 2 x 500iu per week worden ze volgens mij ook groter.. Denk niet dat, als het formaat het enige is, je grote hoeveelheden hoeft te nemen. Of 1 vial genoeg is durf ik niet te zeggen.

Als je met je zak op normale grootte begint mss ja. Niet als je de boel weer op moet gaan brengen. 2x500 iu is iets meer dan een onderhoudsdosis en gewoon niet genoeg om op te 'blasten'. Dan moet je gaan denken aan beginnen met 5000 of zelfs 10.000 iu per week en dit aftaperen.

Zou mij teveel moeite zijn als ik toch een vrouw en kids zou hebben.

Als je met je zak op normale grootte begint mss ja. Niet als je de boel weer op moet gaan brengen. 2x500 iu is iets meer dan een onderhoudsdosis en gewoon niet genoeg om op te 'blasten'. Dan moet je gaan denken aan beginnen met 5000 of zelfs 10.000 iu per week en dit aftaperen.

Zou mij teveel moeite zijn als ik toch een vrouw en kids zou hebben.

Idd, dit is hcg blasten.
Kost je sowieso een paar vials.

Terug
Naar boven