MuscleMeat

heb een operatie gehad aan men borsten en wil terug kuren..

von diesel

Cool Novice
Waardering
0
hey,

goeiemiddag iedereen , eerst en vooral ben ik heel blij dat ik deze site gevonden heb , en dat we openhartig over anabolen kunnen spreken en veeeeel kunnen bij leren. 8 jaar geleden bij men eerste kuurtje had ik dit allemaal niet en kuurde ik er maar op los zonder er iets of wat van te weten en ook nooit nagekuurd echt een stomme ezel en luisterde gewoon naar de jongens in de gym maar ja geen internet enz...

sinds 2000 toen was ik 20 jaar heb ik elk jaar een kuur gezet dit tot 2002 vraag me niet wat want dat weet ik niet meer had toen ook telkens zeer peinlijke en gevoelige tepels wat naderhand wel weg ging. 1 jaar na men laatse kuur dus 5 jaar geleden begonnen men borsten echt te groeien wat echt lastig was in 2005 waren ze echt gigantisch opgezwollen en heb ik een operatie ondergaan (wat me 3.500 eur heeft gekost ik woon sinds 2002 in spanje en heb het hier laten doen omdat ik me geen raad meer wist) na een jaar was ik niet tevreden met het resultaat en heb in september 2006 weer een operatie ondergaan, is beter maar niet zoals ik had verwacht als het warm is heb ik nog steeds een klein beetje opgezwollen tepels maar ja daar moet ik maar mee leven dan. ik heb in de tussentijd altijd blijven trainen maar eerlijk gezegd met stop and go's nu ben ik terug serieus bezig. na men operatie ben ik dus echt zwaar aan het trainen en nu wil ik terug beginnen kuren , natuurlijk met verstand en heb er heeeeeeeel veel over gelezen en bestudeert ook over de produkten die ik wil nemen.
men vraag is als ik nu terug begin te kuren komt het dan terug of eens je een operatie hebt gehad aan je beide borsten het niet meer terug komt?

wil graag serieuse antwoorden van mensen met ervaring aub wil graag maandag beginnen met de kuur en heb vandaag al men resultaten gekregen van de dokter heb bloed laten nemen, ecografie testikels sperma getest testosterongehalte enz.. en alles was in normaale toestand.

p.s: stuur hierna de produkten dat ik heb om eens te horen wat jullie er van vinden en of men schema goed is.

alvast bedankt

Laatst bewerkt:
ik neem aan dat er gyno is verwijderd, als de kliertjes zijn verwijderd is er geen kans dat het terug komt volgens mij.

Klieren worden nooit volledig verwijderd meende ik? Dus de kans op terugkerende gyno is dan aardig groot lijkt me.

Anyway, goed dat je van je fouten hebt geleerd.

• Topic Starter Topic Starter
ze hebben de klieren wel verwijderd hoor heb het zelf gezien en na de 2 de keer nog wat want er was wat blijven zitten en ook een liposuctie gedaan. is niet gezzelig om een gyno te hebben dus nu is het 5 jaar geleden dat ik heb gekuurd men kuur zal nu als een 1 ste kuur weer zijn zeker he.... heb deca 50' , sus 250' , winstrol in huis is dat een goede mengeling om weer te beginnen en hcg voor de nakuur maar zou liever nolvadex of clomid willen gebruiken omdat dat oraal is is dat genoeg of toch die hcg?
en bedankt voor jullie snelle reactie!!!!

heb 16 ampules van 1 ml deca 50'
16 ampules sustenon 250'
21 ampules winstrol depot

welke schema raden jullie me aan wil niet al die sust nemen heb liever 250' mg per week is genoeg en mischien in week5/6 500mg van die sus en dan terug 250 mg tot week 8. zou graag 8 weken willen kuren en daarna nakuren

p.s: moet niet per see alles gebruiken mag ook wat afgelaten worden wil terug rustig beginnen maar deze kuur heb ik 2 jaar geleden gekocht heb een schema gekregen van onze dealer in de gymm maar trekt op niks volgens mij dus daar wil ik niet aan beginnen en dat is ook iemand die profecioneel bb is maar heb ondernomen dat er veel profs zijn die wat berijkt hebben maar geen echt geen kennis van de producten hebben.

heb 16 ampules van 1 ml deca 50'
16 ampules sustenon 250'
21 ampules winstrol depot

welke schema raden jullie me aan wil niet al die sust nemen heb liever 250' mg per week is genoeg en mischien in week5/6 500mg van die sus en dan terug 250 mg tot week 8. zou graag 8 weken willen kuren en daarna nakuren

p.s: moet niet per see alles gebruiken mag ook wat afgelaten worden wil terug rustig beginnen maar deze kuur heb ik 2 jaar geleden gekocht heb een schema gekregen van onze dealer in de gymm maar trekt op niks volgens mij dus daar wil ik niet aan beginnen en dat is ook iemand die profecioneel bb is maar heb ondernomen dat er veel profs zijn die wat berijkt hebben maar geen echt geen kennis van de producten hebben.

blijkbaar heb je nog niet genoeg geleerd...op en afbouwen doe je niet!!

je hebt te weinig deca...dat zou voor 8 weken 100mg per week zijn...bestel nog 18 deca's bij,dan heb je genoeg voor 9 weken op 200mg per week.

de sust kan je vanaf week 1 op 500 zetten tot en met week 10 dus zal je ook nog wat sust moeten bijbestellen,4 amps als ik me niet vergis...

hoeveel is de winstrol depot 50mg per ml??

GCH alleen als nakuur is niet genoeg,dat zorgt er niet voor dat je eigen productie weer op gang komt...

kuur als volgt:

week 1 tot 9 :200mg deca
week 1 tot 10: 500mg sust per week
week 9 tot 13: 50 mg winstrol ed

week 13 -16 nolvadex 40-30-20-10 en dan eventueel de HCG derbij.

hey mike ben ik dan weer niet te zwaar bezig denk je het is toch alsof het men eerste kuur is he kan ik niet gewoon op 100 mg deca blijven per week of zal dat echt geen resultaat hebben en ik doe ook liever eod winny want ik weeg voor het moment maar 73 kg ben 1.77m mischien toch even veranderen als dat gaat. en dan ben ik ook 13 weken aan het kuren dat vind ik echt lang kan ik niet vroeger beginnen met de winny in de kuur?

en denk je dat ik veel vocht zal houden , zal ik weer zo een opblaas kop hebben in de zomer want dat wil ik echt niet

zo te zien heb je nog niet veel gelezen....

deca 100mg / week is veel te weinig
sust. zet je minimaal om de 5 dagen 250mg
winny eod kan, 100mg dan....

omdat je al aangeeft last te hebben gehad van gyno
zou ik nolvadex ook geen slechte keus vinden..
M.A.W. EEN MUST !!!!
HCG kun je erbij nemen na de kuur

deca 8 weken, sust 10 weken, week 7/12 winny
week 13,14,15 nolva + hcg

ps. opgeblazen wordt je hiermee zeker ;)
een plofkop ligt aan jezelf... de een meer dan de ander
maar ik denk dat het bij deze dosering wel mee valt

kan ik die hcg weg laten en gewoon op nolvadex gaan? aangezien het geen zwaare kuur is,wat denken jullie wil graag maandag beginnen.

en ik weet niet waarom die spaanse vlieg ( dealer ) mij deca 50' heeft gegeven, kan dat zijn dat ze geen andre hebben in spanje maar heb gezien dat het van portugal is.

dat kan goed zijn want toen wist ik er ook nog niet veel van.

zo te zien heb je nog niet veel gelezen....

deca 100mg / week is veel te weinig
sust. zet je minimaal om de 5 dagen 250mg
winny eod kan, 100mg dan....

omdat je al aangeeft last te hebben gehad van gyno
zou ik nolvadex ook geen slechte keus vinden..
M.A.W. EEN MUST !!!!
HCG kun je erbij nemen na de kuur

deca 8 weken, sust 10 weken, week 7/12 winny
week 13,14,15 nolvadex + hcg

ps. opgeblazen wordt je hiermee zeker ;)
een plofkop ligt aan jezelf... de een meer dan de ander
maar ik denk dat het bij deze dosering wel mee valt

idd!

kan ik die hcg weg laten en gewoon op nolvadex gaan? aangezien het geen zwaare kuur is,wat denken jullie wil graag maandag beginnen.

kan je doen als je geen last hebt van je noten...het is beter om het erbij te nemen,als je het hebt,neem het dan!

Terug
Naar boven