AndroidHealthClinic

Heb ik aanleg om groot te worden?

patser05

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
71kg
Vetpercentage
Hallo iedereen,

Ik ben net 15 jaar geworden, en ik wil graag bodybuilder worden. Ik ben al een tijd bezig met meer eten, zo eet ik nu 6 plakken brood per dag in plaats van 3. Van jullie zou ik graag willen weten of ik aanleg heb, dus post ik gelijk een foto. (Let a.u.b. niet op m'n account naam).
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Achtergrond heb ik grondig bewerkt met paint, ik wil natuurlijk niet dat mensen mijn prachtige kamer zien :p

Sorry, geen aanleg.

• Topic Starter Topic Starter
Zou je misschien kunnen vertellen waarom?

als ik nee zeg of ik zeg ja, maakt dat dan verschil?

Nou, als je ja zegt heb ik misschien meer motivatie door te trainen.
En misschien zouden jullie me wat trainingsadvies kunnen geven?

Laatst bewerkt:
Je gaat nu ongeveer 15 reacties krijgen die op het volgende neerkomen:

Stickies lezen.

:rolleyes:

This thread is worhtless without pics, even with pics its worthless.

Ik vind dat je ook even een gewone foto moet posten waarin je met kleren aan staat naast bijv een auto zodat ik een vergelijking zie in maten, misschien komt t door t ontbreken van de achtergrond maar deze foto lijkt wel vergroot!

Laatst bewerkt:
Ik heb 't meeste al doorgelezen dus ik ga NU een voedings schema maken!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"misschien komt t door t ontbreken van de achtergrond maar deze foto lijkt wel vergroot!"

Compliment?:cool:

Ja hoor, wat jij wil :)

Hey kerel, je begint een beetje de massa van Cutler te krijgen en de symmetrie van Dexter Jackson.
Woooow en je straalt de kracht van Zydrunas Savickas uit, zieke shit!

Genoeg motivatie?

Nou, als je ja zegt heb ik misschien meer motivatie door te trainen.
En misschien zouden jullie me wat trainingsadvies kunnen geven?

ja dan heb je aanleg,

je kan imo pas echt zien of je aanleg hebt als je eenmaal aan het trainen bent....... je kan ook niet van te voren zeggen of iemand goed kan voetballen voordat ie begint toch?
wat je wel kunt doen is onderscheid maken tussen de endo, ect en mesomorphe lichamen

Inderdaad, we kunnen hooguit commentaar geven op je bouw.

Nou, hoe ben ik dan gebouwd? hoor soms wel van meisjes dat ik breder dan de meeste ben:D
Volgens mij ben ik endo meso, zou dat een beetje kloppen?

als ik jouw was....... zou ik nu gaan slapen, morgen ochtend me aan melden bij een sportschool(let wel ff op dingen als een los sqaut rek en dumbelss tot zeker 30 kilo (kun je net een jaartje vooruit) een schema'tje maken, hier laten chekken, dan je elke 2 uur helemaal vol proppen en over dan kijken hoe je vooruit gaat

ik zou zeggen mooie borstspieren , als je ze nu nog traint zal je wel iets bruikbaar worden..

Hoe groot zijn je polsen (omvang) ?

Trial and error en je zal het leren.

---------- Toegevoegd om 09:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:20 ----------

Hoe groot zijn je polsen (omvang) ?

Als dat een maat is voor groot worden dan ga ik nu stoppen met trainen. 16,5 cm :eek: Maar herinner me nog foto's van de ex Dbb-er X-large, er is nog hoop voor me :)

Terug
Naar boven