Fitness Seller

Heb ik aanleg om groot te worden?

Trial and error en je zal het leren.

---------- Toegevoegd om 09:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:20 ----------

Als dat een maat is voor groot worden dan ga ik nu stoppen met trainen. 16,5 cm :eek: Maar herinner me nog foto's van de ex Dbb-er X-large, er is nog hoop voor me :)

Is om het lichaamstype te kunnen bepalen.

Aanleg.. Ga stickies lezen..

Waarom wil je weten of je aanleg hebt lol.

Als je hard traint en genoeg eet kom je er toch wel, aanleg of niet. En met aanleg zal het ook niet vanzelf gaan hoor dus bereid je maar voor :)

ja je hebt aanleg,

dus nu een dumbbell aanraken en je bent de nieuwe ronnie coleman,

want zo werkt het :)

• Topic Starter Topic Starter
Hoe groot zijn je polsen (omvang) ?
Omvang, omtrek is 18.3CM en jongens dit is serieus hoor, ga me morgen aanmelden bij een sportschool, en hopelijk kunnen ze me dan helpen een schema maken:p ik laat hem natuurlijk wel keuren door jullie:D

Nieuwe foto, heb ook al sportschool gevonden:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Omvang, omtrek is 18.3CM en jongens dit is serieus hoor, ga me morgen aanmelden bij een sportschool, en hopelijk kunnen ze me dan helpen een schema maken:p ik laat hem natuurlijk wel keuren door jullie:D

Nieuwe foto, heb ook al sportschool gevonden:D

je hebt in elk geval een bruter fysiek dan 50% van dbb hier.
Meeste mensen die hier heledag onzin op zetten kun je vanuit gaan dat ze ecto zijn.
Succes met trainen.

Ik zie niet eens een foto oO

echt irritant met telkens die achtergrond ...

yo paster

Ik denk dat je duidelijk wel aanleg hebt, als ik bijv kijk naar je onderarm dan is die aardig groot voor een 15 jarige. je borst en biceps zie ik wel wat in. maar om nu te vragen of je aanleg heb kan niemand hier met 100 procent zekerheid zeggen. enigste wat we je aan kunnen raden is read de stickys en maak een voedingsschema en begin gewoon met knalle.

• Topic Starter Topic Starter
Gelukkig zijn er ook mensen die normaal kunnen reageren:D
Morgen ga ik voor eerste x trainen en krijg dan ook een schema als het goed is;)

je hebt aanleg om de grootste van heel DBB te worden
als je maar goed eet, de stickies leest en naar de gym gaat en alles geeft

Kan je niet op afstand een foto nemen, is zo moeilijk te zeggen. Je hebt op het eerste zicht geen supergrote aanleg nee. Maar goed iedereen kan BB en iedereen kan met de juiste inzet flink groeien.

Hallo iedereen,

Ik ben net 15 jaar geworden, en ik wil graag bodybuilder worden. Ik ben al een tijd bezig met meer eten, zo eet ik nu 6 plakken brood per dag in plaats van 3. Van jullie zou ik graag willen weten of ik aanleg heb, dus post ik gelijk een foto. (Let a.u.b. niet op m'n account naam).

Achtergrond heb ik grondig bewerkt met paint, ik wil natuurlijk niet dat mensen mijn prachtige kamer zien :p

Op je 15e is je botstructuur nog niet volgroeid en valt er dus weinig te zeggen.

Stel de vraag over en jaar of 3-4 nog een keer.

ge ken paas ene patser sen als ge hard traant jonge! dus komme aan meej oewe pats kracht

Kerel vraag niet of je aanleg heb, ga dan naar een erfelijkheidsdeskundige en laat je genenpoel bestuderen. Geen zin of tijd voor? Hard trainen en afwachten...

ga trainen :)

Aight, 6 sneetjes brood in plaats van 3 per dag. Monster!

haha

Terug
Naar boven