XXL Nutrition

Heb ik aanleg om groot te worden?

Gaat hem helaas niet worden, next.

Hallo iedereen,

Ik ben net 15 jaar geworden, en ik wil graag bodybuilder worden. Ik ben al een tijd bezig met meer eten, zo eet ik nu 6 plakken brood per dag in plaats van 3. Van jullie zou ik graag willen weten of ik aanleg heb, dus post ik gelijk een foto. (Let a.u.b. niet op m'n account naam).
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Achtergrond heb ik grondig bewerkt met paint, ik wil natuurlijk niet dat mensen mijn prachtige kamer zien :p

Iedereen zegt nee dus het zal dan wel niet.. je kan je altijd nog verkleden als vrouw.

dorian yates was ook een klein rot jochie toen ie begon met bb, net zo een snotneus als jij. dus ja je kan gigantisch worden ;) het ligt er ook helemaal aan hoe je later op bepaalde belangrijke dingen reageert na je 21ste...

• Topic Starter Topic Starter
Oke, jammer dat ik duidelijk geen aanleg heb:( vind bodybuilding echt leuk en wou zo ook worden, maar als het niet gaat worden kan ik er net zo goed mee stoppen=\ ik zeg mn abonnementje volgende week wel af. bedankt jongens jullie zijn tenminste eerlijk;p en zo betaal ik ook geen 45 euro voor niks.

Laatst bewerkt:
Wat ben je toch stom bezig. Luister maar niet naar die onzin. Je kunt niet aan iemands bouw zien of hij aanleg heeft of niet, want dan zie je niet of hij snel groeit of niet. Je moet gewoon keihard door trainen, dan zul je heus wel resultaat boeken net als andere voormalige ecto's hier. Niet gelijk opgeven man.

Ja nou, heb er niet echt veel verstand van, daarom kwam ik hier maar als je dan te horen krijgt dat t vrijwel onmogelijk voor me word heb ik zoiets van ja waarom dan nog doorzetten voor minimaal resultaat. ik zal wel een tijdje gaan trainen en kijken hoe t gaat.

Met een beetje leuk voedingsschema kom je al een heel eind. Voor een 15 jarige ziet dit er al niet verkeerd uit. Succes! :thumb:

Ja nou, heb er niet echt veel verstand van, daarom kwam ik hier maar als je dan te horen krijgt dat t vrijwel onmogelijk voor me word heb ik zoiets van ja waarom dan nog doorzetten voor minimaal resultaat. ik zal wel een tijdje gaan trainen en kijken hoe t gaat.

Er zijn hier ook genoeg mensen die wel goeie reacties geven, kijk maar eens naar Pietje bijv. Niet iedereen zegt hetzelfde, dus zeg ik even hoe het zit. Als het goed is begrijp je nu dat jij en ik net zoveel kans hebben op vooruitgang, niemand kan zien of jij slecht gaat worden in BB, dat zal liggen aan hoeveel je traint, hoe goed je eet, etc.

Er zijn hier ook genoeg mensen die wel goeie reacties geven, kijk maar eens naar Pietje bijv. Niet iedereen zegt hetzelfde, dus zeg ik even hoe het zit. Als het goed is begrijp je nu dat jij en ik net zoveel kans hebben op vooruitgang, niemand kan zien of jij slecht gaat worden in BB, dat zal liggen aan hoeveel je traint, hoe goed je eet, etc.

+1

Laat je niet gek maken.

Ik zal je 1 ding vertellen: met een beetje goede training, voeding, rust en doorzettingsvermogen ben JIJ nog VOOR je 25e een ****ing groot beest.

Ik ben pas op m'n 23e begonnen. Jij bent 15, reken maar uit. Als JIJ een bodybuilder wil worden en er alles voor over hebt, wordt JIJ een bodybuilder. Groter dan ik ooit zal worden.

Kort samengevat: Als jij er voor gaat, zul jij een beest worden. Beloofd.

Als je bodybuilder wil worden moet je niet op reacties als die van dit forum gaan leven. Je zult dan nog heel wat mentale en fysieke tegenslagen moeten overwinnen. Dus vreten, trainen en ga d'r gewoon voor als je het echt wil. Het belangrijkste is gewoon dat je je eigen koers blijft varen, en doet wat goed bij jou voelt.

Zie nou patser05, er komen steeds positievere berichten. Komt goed ;)

Hmm ok bedankt jongens! zoiets motiveert me dan wel heel erg natuurlijk! dacht even dat het niet ging lukken haha, nogmaals bedankt!

+1

Laat je niet gek maken.

Ik zal je 1 ding vertellen: met een beetje goede training, voeding, rust en doorzettingsvermogen ben JIJ nog VOOR je 25e een ****ing groot beest.

Ik ben pas op m'n 23e begonnen. Jij bent 15, reken maar uit. Als JIJ een bodybuilder wil worden en er alles voor over hebt, wordt JIJ een bodybuilder. Groter dan ik ooit zal worden.

Kort samengevat: Als jij er voor gaat, zul jij een beest worden. Beloofd.

+1, denk dat het nu wel duidelijk is voor je. Gewoon discipline in je dagen brengen en zorgen voor goeie training, genoeg rust, veel en goed eten. Dan zul je er zeker komen. Lees veel over deze 3 onderwerpen en je zult binnen no-time de belangrijkste basisstof kennen om een goeie bodybuilder te worden. Blijf vooral veel lezen en goed actief hier op het forum, hier wordt je slim van, maar het motiveert ook, het helpt mij ook om gemotiveerd te blijven en actief bezig te blijven met BB. Succes man!

Weet je,
je stelt een begrijpelijke vraag, helaas vinden sommigen dat het een erg domme vraag is en krijg je nog dommere reacties.
Zal je vaker gaan tegenkomen op het forum, helaas.

Aanleg heeft iedereen, alleen de ene heeft meer aanleg dan de ander en bij de ene gaat het dus wat sneller of makkelijker dan bij de ander.
Hoe dan ook, of je nou veel of weinig aanleg hebt, het gaat om goede training, discipline, goed eten en goed rusten.

Je bent nog jong dus je zou veel kunnen bereiken.

Probeer bij vragen en reacties voor jezelf zoveel mogelijk te filteren met nuttig of onzin.

Begin je training met een goed beginnersschema en trek je niets aan van anderen en van hoe ver een ander wel of niet is.
Begin met de basis en ga naarmate je meer ervaren wordt kijken naar andere oefeningen of betere oefeningen of zelf andere uitvoeringen, die beter bij jou passen en wellicht beter voor jou werken.
Bodybuilding is een mix van gevoel en ervaring, daarmee kan je je doelen bereiken binnen de sport.

Laat je niet gek maken, je wordt niet groot in enkele weken.

Het kost tijd en veel training e discipline, maar dan heb je over een paar jaar dan ook een body.....superrr.

succes.

succes met trainen en eten :D

Weet je,
je stelt een begrijpelijke vraag, helaas vinden sommigen dat het een erg domme vraag is en krijg je nog dommere reacties.

Aanleg heeft iedereen, alleen de ene heeft meer aanleg dan de ander en bij de ene gaat het dus wat sneller of makkelijker dan bij de ander.
Hoe dan ook, of je nou veel of weinig aanleg hebt, het gaat om goede training, discipline, goed eten en goed rusten.

Probeer bij vragen en reacties voor jezelf zoveel mogelijk te filteren met nuttig of onzin.

Begin je training met een goed beginnersschema en trek je niets aan van anderen en van hoe ver een ander wel of niet is.
Begin met de basis en ga naarmate je meer ervaren wordt kijken naar andere oefeningen of betere oefeningen of zelf andere uitvoeringen, die beter bij jou passen en wellicht beter voor jou werken.
Bodybuilding is een mix van gevoel en ervaring, daarmee kan je je doelen bereiken binnen de sport.

Het kost tijd en veel training e discipline, maar dan heb je over een paar jaar dan ook een body.....superrr.

succes.

+1, veel trainen en eten, en veel rusten ofc ! :) dan kom ook jij er!

Weet je,

succes.
Prachtige informatie, volgens mij een levensles!

Succes! En goed eten is de key.

Terug
Naar boven