AndroidHealthClinic

Heb ik aanleg om groot te worden?

Hmm ok bedankt jongens! zoiets motiveert me dan wel heel erg natuurlijk! dacht even dat het niet ging lukken haha, nogmaals bedankt!

Aanleg of niet boeit niet. Bodybuilden draait om beuken. Jij moet jezelf iedere keer helemaal slopen in de sportschool, veel vreten en genoeg rusten. Als je dan ook nog oppast met drank, dan bereik jij wat je wilt bereiken.

Oke, jammer dat ik duidelijk geen aanleg heb:( vind bodybuilding echt leuk en wou zo ook worden, maar als het niet gaat worden kan ik er net zo goed mee stoppen=\ ik zeg mn abonnementje volgende week wel af. bedankt jongens jullie zijn tenminste eerlijk;p en zo betaal ik ook geen 45 euro voor niks.
DIT WORDT NIKS MET JOU!
Als je zo'n mentaliteit hebt, kun je er inderdaad maar beter niet aan beginnen. Je bent er zo eentje waar het allemaal niet te lastig mag bij worden, minimale inspanningen voor een maximaal resultaat en anders gooi je de handdoek in de ring! Wat ga je doen als je je eerste blessure hebt? Stoppen en nooit meer herbeginnen..
Je mag lichamelijk nog zoveel aanleg hebben als je wil (wat dat ook mag betekenen) ; het karakter en doorzettingsvermogen is het belangrijkste.
En ik kan al aan je post zien dat jij geen doorzetter bent.

Laatst bewerkt:
Oke, jammer dat ik duidelijk geen aanleg heb:( vind bodybuilding echt leuk en wou zo ook worden, maar als het niet gaat worden kan ik er net zo goed mee stoppen=\ ik zeg mn abonnementje volgende week wel af. bedankt jongens jullie zijn tenminste eerlijk;p en zo betaal ik ook geen 45 euro voor niks.

Hij doet me denken aan mezelf ...

Nog mensen toevallig ? :p

Hij doet me denken aan mezelf ...

Nog mensen toevallig ? :p
gtfo.gif

oke

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
DIT WORDT NIKS MET JOU!
Als je zo'n mentaliteit hebt, kun je er inderdaad maar beter niet aan beginnen. Je bent er zo eentje waar het allemaal niet te lastig mag bij worden, minimale inspanningen voor een maximaal resultaat en anders gooi je de handdoek in de ring! Wat ga je doen als je je eerste blessure hebt? Stoppen en nooit meer herbeginnen..
Je mag lichamelijk nog zoveel aanleg hebben als je wil (wat dat ook mag betekenen) ; het karakter en doorzettingsvermogen is het belangrijkste.
En ik kan al aan je post zien dat jij geen doorzetter bent.

Sorry, maar hier moet ik toch op reageren,

Ga jij je maar eens gedragen als een 43 jarige pff, en ja dat zegt een 15 jarige.
Als je mijn thread eens doorlas kwam je erachter dat ik barre weinig verstand van bodybuilding heb (ben ook aan het inlezen) sommige mensen zijn breder gebouwd dan andere, en daarom ook mijn vraag of ik aanleg heb, nu weet ik dat je dat niet niet kan zien aan het uiterlijk maargoed.
Verder heb ik ook nergens gezegd dat het niet al te moeilijk mag gaan worden, maar ook niet dat ik er alles voor wil gaan doen, wil er wel veel voor gaan doen maar niet dingen opgeven zoals t leren voor school etc etc,
Scheer alstjeblieft niet iedereen over 1 kam en doe normaal, en praat vooral niet alsof je al exact weet wat voor soort persoon ik ben.

Hartelijk dank.

Voor de rest bedankt iedereen voor de reacties! de een negatiever dan de ander maar het is nu wel duidelijk dat je niet aan het lichaam van iemand kan zien of je aanleg hebt! mag wat mij betreft wel een slotje op want verder heeft deze thread weinig zin denk ik.

Je kan aan het begin fysiek niet echt beoordelen of je aanleg heb nee, maar het merendeel van de jongens van 15 hebben een veel slechter begin fysiek. Je hebt je lengte ook (nog) mee voor bodybuilding en waar een wil is is een weg.
Ga ervoor.

Terug
Naar boven