Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus omdat Stalin er 20 miljoen naar de verdoemenis helpt, maakt van Hitler ineens een doetje? waarom zouden we dan zelfs nog moordenaars vervolgen die maar het bloed van een dooie aan hun handen hebben plakken.Denk je dat? Als je zoiets schrijft ben je natuurlijk niet goed op de hoogte, het staat niet eens in verhouding. Waar baseer je dat op?
Had ik het nog duidelijker moeten omschrijven waar ik de informatie van daan haalt, onder stalin zijn tussen de 20 en 30 miljoen mensen omgebracht, waaronder zeer veel joden. Google en je zult het vinden
Niet goed op de hoogte, als je goed gelezen had zag je dat ik dat ik tussen de 40 a 50 dvd heb over dit onderwerp.
Op discovery''s oorlogschanel komt regelmatig een stuk over stalin waarin deze feiten worden vertelt
Bron, discovery en divers dvd (elke docu die ik tegen kom over de 2e wereldoorlog brand ik), zullen er ongeveer 40/50 zijn.
1 dvd ging specifiek over de gruweldaden tijdens operatie barbarossa, waarin uitgebreid verslag werd gedaan van de vreedheden van niet duisters
Had ik het nog duidelijker moeten omschrijven waar ik de informatie van daan haalt, onder stalin zijn tussen de 20 en 30 miljoen mensen omgebracht, waaronder zeer veel joden. Google en je zult het vinden Niet goed op de hoogte, als je goed gelezen had zag je dat ik dat ik tussen de 40 a 50 dvd heb over dit onderwerp. Op discovery''s oorlogschanel komt regelmatig een stuk over stalin waarin deze feiten worden vertelt Bron, discovery en divers dvd (elke docu die ik tegen kom over de 2e wereldoorlog brand ik), zullen er ongeveer 40/50 zijn.
1 dvd ging specifiek over de gruweldaden tijdens operatie barbarossa, waarin uitgebreid verslag werd gedaan van de vreedheden van niet duisters
Je schreef dat Stalin meer Joden dan Hitler heeft vermoord. Daar ging het punt over niet onder wiens bewind meer doden zijn gevallen.
Maar Hitler heeft natuurlijk VEEL meer joden vermoord dan Stalin blijf logisch nadenken en lees de boeken erop na.
Denk je dat? Als je zoiets schrijft ben je natuurlijk niet goed op de hoogte, het staat niet eens in verhouding. Waar baseer je dat op?
Had ik het nog duidelijker moeten omschrijven waar ik de informatie van daan haalt, onder stalin zijn tussen de 20 en 30 miljoen mensen omgebracht, waaronder zeer veel joden. Google en je zult het vinden
Niet goed op de hoogte, als je goed gelezen had zag je dat ik dat ik tussen de 40 a 50 dvd heb over dit onderwerp.
Op discovery''s oorlogschanel komt regelmatig een stuk over stalin waarin deze feiten worden vertelt
Bron, discovery en divers dvd (elke docu die ik tegen kom over de 2e wereldoorlog brand ik), zullen er ongeveer 40/50 zijn.
EricR ben jij geschiedenisleraar? Damn man wat weet jij er veel vanaf!
Heb er wel aardig wat tijd in gestoken en ga binnenkort weer verder met kennis vergaren. Na het boek 'The Holocaust: A History of the Jews of Europe During the Second World War' had ik voorlopig wel even genoeg van het onderwerp. Bijna 900 bladzijden met beschrijvingen van alle wreedheden begaan op de Joodse bevolking in diverse landen gaat op den duur niet in de koude kleren zitten. Ericr, heb je trouwens ooit iets gelezen van Primo levi? zoja is het de moeite waard om er aan te beginnen?
Spaans holocaustslachtoffer blijkt fantast
MADRID (ANP) - De in Spanje bekendste overlevende van de Duitse concentratiekampen heeft opgebiecht nooit in zo'n kamp te zijn geweest. De 84-jarige Enric Marco, blijkt zijn hele oorlogsverleden te hebben verzonnen, meldde het Spaanse dagblad El País woensdag.
Marco was tot voor kort nog de voorzitter van de Spaanse vereniging van voormalige gedeporteerden. Hij reisde in die functie eerder deze maand naar Oostenrijk voor de herdenking van de bevrijding van het concentratiekamp Mauthausen. Voor Marco werd dit echter 'een concentratiekamp te ver'.
Een historicus had de zestigse verjaardag aangegrepen om Marco's verhalen onder de loep te nemen. Marco zag dinsdag geen andere uitweg meer dan de waarheid in een kort communiqué te erkennen.
Doet me denken aan dat nieuwsbericht uit 2005 over de bekendste holocaustoverlevende van Spanje die zestig(!) jaar later pas werd ontmaskerd. Wat ik hiermee wil aangeven is dat mensen al snel geneigd zijn iets te geloven en als waarheid aan te nemen. Het trieste is dat de overgrote meerderheid dat niet beseft en leeft in de foute veronderstelling over een "eigen" mening te beschikken. De media is daar het grootste deel aan schuldig. Die onthouden de mensen enerzijds de feiten en verspreiden anderzijds de grootst mogelijke propagandistische onzin. Geen wonder dus dat mensen zich geen juist oordeel kunnen vormen over wat er zich toen heeft afgespeeld.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
een gezellig skioord in Polen, waar links blijkbaar een lekkere BBQ wordt gehouden.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Joodse vrouwen die naar het strand van Liepaja gaan, de drukte was onvoorstelbaar. Een gezellig doch druk dagje uit.
Gruwelijke foto's doen het altijd goed om emoties op te wekken. Pas alleen op dat je niet de foto's pakt waarop verbrandde Duitse burgers - door bombardementen - te zien zijn die gretig werden gebruikt om te worden neergezet als holocaust-slachtoffers.
Overigens stellen revisionisten dat gaskamers en vernietigingsfabrieken niet bestonden, maar dat in de concentratiekampen de omstandigheden gaandeweg zo slecht werden dat daar honderdduizenden Joden (en anderen) stierven door ziekte, gebrek en peilloze ellende. Bovendien dat aan en achter het Oostfront vele tienduizenden Joden en anderen werden afgeslacht. Daarvoor waren Hitler en de Duitse leiding verantwoordelijk.
Enige tijd heb ik [Link niet meer beschikbaar] pagina eens goed doorgelezen om te kijken wat hun tegen-argumenten zijn. Daar wordt onder andere ook ingegaan op de vele punten die Eric aanhaalt en door hun 'ontkrachtigd'.
Gruwelijke foto's doen het altijd goed om emoties op te wekken, echter zeggen ze feitelijk helemaal niets. Pas alleen op dat je niet de foto's pakt waarop verbrandde Duitse burgers - door bombardementen - te zien zijn die gretig werden gebruikt om te worden neergezet als holocaust-slachtoffers.
Overigens stellen revisionisten dat gaskamers en vernietigingsfabrieken niet bestonden, maar dat in de concentratiekampen de omstandigheden gaandeweg zo slecht werden dat daar honderdduizenden Joden (en anderen) stierven door ziekte, gebrek en peilloze ellende. Bovendien dat aan en achter het Oostfront vele tienduizenden Joden en anderen werden afgeslacht. Daarvoor waren Hitler en de Duitse leiding verantwoordelijk.
Enige tijd heb ik deze pagina eens goed doorgelezen om te kijken wat hun tegen-argumenten zijn. Daar wordt onder andere ook ingegaan op de vele punten die Eric aanhaalt en door hun 'ontkrachtigd'. Oordeel zelf maar.