Fitness Seller

Heb jij schoenen speciaal voor het trainen?

Peiling Peiling Ik train op...

• Nieuwe schoenen, alleen om mee te trainen

Stemmen: 49 52,7%
  • Een stel oude schoenen

Stemmen: 44 47,3%

• Totaal stemmers
    93
mooie hardloopschoenen voor puma, maar ik vraag me of ik geen pronatie schoenen moet hebben of niet, nu verzuren de spieren aan de onderkant van mijn voeten steeds. Voor de rest die ik er alles mee in de gym, hardlopen, leg press, bench press....

boer-op-klompen.jpg

Vibram five fingers trek sport.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wauw vind ik wel gave schoentjes.
Ik begrijp niet dat bijna iedereen wel gelduit geeft aan de meest onzinnige supplementen, maar niet aan mooie schoenen:mad:..i

Ik heb verschillende schoenen om te trainen:D..voor elke outfit iets bijpasssend dus:D

Ja, voor hardlopen van Asics en voor sportschool speciala fitnessschoenen..

vindt ze helemaal niet mooi maar heb gezien bij sterkste man gebeuren dat het bij een persoon in elk geval goeds gedaan moet hebben die vibram 5 fingers.

ik ga nog schoentjes kopen die wat in de buurt moeten komen van die adidas powerlift schoenen (of daadwerkelijk die als er geen andere goede mogelijkheden zijn)

nu heb ik adidas ...cool climate ofzo en soms op nikes maar heb geen oude nu en beetje zonde helemaal te vertrappen. met benen en rug dus zoiezo geen nieuwe air max meer aan

nike air max :) squat fijner dan budget adidas schoenen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

maar dan een ouwe paar natuurlijk :)

lekker man, beetje je knieën vernken bij het squatten enzo. snap echt niet dat mensen op nike air trainen... althans de mensen die echt zwaar willen trainen dan

Paar K-Swiss tennisschoenen, zitten om een of andere reden beter dan elk ander sportspul. Zou het liefst lekker op sokken trainen, vrij gevoel en altijd verwarmde voeten, maar dat loopt natuurlijk gruwelijk mis. :o

Alleen voor squat en deadlift. Dunne zool.

Hele dunne zool fred perry´s

Op gewone dagen, het eerste het beste paar schoenen dat ik tegen kom.
Op beendagen schoenen met goede grip.

Maar geen speciaal paar schoenen om te fitnessen

Adidas ironworks 3, bevallen perfect. Geen last meer van knieën ed. Sta veel stabieler.

All-stars, en die gebruik ik alleen om te trainen.

Vans, nice and plat :)

Terug
Naar boven