Fitness Seller

Hellup

Bezoekers in dit topic

Leuk dat je variatie doet (leuk dat je beweegt), maar je moet keihard aan de bak. Zware krachttraining en het tellen van kcal en cardio laten voor wat het is. Zwaar liften. Deadlifts, bench press, dat soort dingen en dan niet met lichte gewichtjes van hooguit 3 kilo, maar trainen tussen de 20 en de 30, dit uiteraard ook afhankelijk van de oefening. Ik zie mezelf ook geen lateral raise met 30 kilo doen.
Ik zie me zelf helemaal geen lateral raise meer doen. Weg met dat soort meuk.
 
Herkenbaar, Brutushakt . Ik vernieuw mijn programma van wat ik wil/kan doen aan oefeningen geregeld en kom dan op het lijstje oefeningen tegen die ik eigenlijk zelden tot nooit doe of bij nader inzien bagger vind. Gisteren nog Smith machine calf raise eruit gegooid. Dat iemand dat prettig trainen vindt, wat een draak van een oefening. Verruild voor calf press on angled leg press. Voelt voor mij stukken beter.
 
Laatst bewerkt:
Ik train best wel zwaar (voor een vrouw dan ha ha ha). Volgens de trainer ook. Deadlift 50-60 kg, squat met 50-70 kg (afhankelijk van los of met machine) en armen, schouders, borst (staand en op de bank) tussen 8-14 kg per arm vind ik niet weinig.
 
Het gaat mij voornamelijk om buik en kuiten. Bij de rest zie ik steeds meer resultaat. Alleen die twee delen willen maar niet dunner/slanker
 
Het gaat mij voornamelijk om buik en kuiten. Bij de rest zie ik steeds meer resultaat. Alleen die twee delen willen maar niet dunner/slanker

dieper cutten.

Zo simpel is het.
 
Zo simpel is het idd. Niet lullen, maar cutten. Dus minder eten en aan de bak met die handel. Dit is alleen maar een leuk beginnetje.
 
horsewoman volledig eens met wat je zegt, maar de laatste vetjes wegkrijgen gaat toch het best (in combi met kracht en voeding) met cardio. Het is per persoon verschillend wat voor iemand werkt en wat niet. Voor mij werken zware gewichten voor mijn benen totaal niet, licht gewicht high reps wel. Daar in tegen gaat mn bovenlijf wel goed op zwaar gewicht. Cardio is niet mijn favo ding, ik doe het wel voor de laatste vetjes maar ook voor de afvalstoffen. (Moet er wel bij zeggen dat ik in comp-prep ben). Maar nogmaals, eens met wat je zegt over voeding in verhouding met je training. :)
 
Back
Naar boven