Beste mede sporters,
Ben sinds een paar weken geinteresseerd geraakt in bodybuilding, eigenlijk omdat ik niet gelukkig ben met mijn lichaam. Ben 17jaar oud ong. 180m lang en weeg ong.60 kg en vetprecentage ligt er laag!! 0% of 1%?
. Dus vond het nodig om daar eens iets aan te doen, en wil graag een mooi gespierd lichaam (Niet groot, maar mooi gespierd. Borst en arm )
ik wil deze zomer lekker hard trainen en aankomen wat kunnen jullie me aanraden? moet ik hard trainen en veel eten of eerst techniek leren? (net gelezen maar weet niet wat het is). Ik had ook gehoord dat het slecht is voor je groeie?
- heb nog geen training/gewicht schema ? en een voedingsschema.
KAN IEMAND VAN JULLIE ER EEN Sturen of er een maken
Ik ben nog helemaal geen ervaring elke tip is welkom

GROetjes , (sorry voor het rommeligheid
)
Ben sinds een paar weken geinteresseerd geraakt in bodybuilding, eigenlijk omdat ik niet gelukkig ben met mijn lichaam. Ben 17jaar oud ong. 180m lang en weeg ong.60 kg en vetprecentage ligt er laag!! 0% of 1%?
. Dus vond het nodig om daar eens iets aan te doen, en wil graag een mooi gespierd lichaam (Niet groot, maar mooi gespierd. Borst en arm )ik wil deze zomer lekker hard trainen en aankomen wat kunnen jullie me aanraden? moet ik hard trainen en veel eten of eerst techniek leren? (net gelezen maar weet niet wat het is). Ik had ook gehoord dat het slecht is voor je groeie?
- heb nog geen training/gewicht schema ? en een voedingsschema.
KAN IEMAND VAN JULLIE ER EEN Sturen of er een maken

Ik ben nog helemaal geen ervaring elke tip is welkom

GROetjes , (sorry voor het rommeligheid
)

als je 0-1% vetpercentage hebt ben je een dooie ecto
, wat wilde je posten
maar wel in de goede zin, heel snel, goede conditie etc
maar dan veeeelllll BETER.. (hoop dat ik zelf zo een video kan maken)