MuscleMeat

Help! Geen tijd meer om te eten.

Bezoekers in dit topic

Het is wel degelijk bullshit dat ik niet eens 30min. pauze heb, anderzijds vind ik het wel fijn om 12u/dag (of 11u/dag) te werken voor slechts 4 dagen en dan heb je 3 dagen vrij, en je doet overuren. Mise en place vind ik niet zo goed eigenlijk, want die 2u pauze tussen de shiften kan je niet echt nuttig gebruiken om iets te doen. Deze zaak is open van 8:30 tot 23u, 7 dagen op 7, en omdat er een personeelstekort is heb ik geen pauze. Er komen wekelijks wel een paar sollicitanten binnen en denk daarom dat er snel wel een oplossing komt.
Ik maakte 9 uurs diensten, 3 keer pauze meestal, soms vaak opstaan maar dat hoort erbij. Werkte dan ook 4 dagen per week, ook weekenden open. Je moetmje pauze opeisen en dit niet pikken. Ik kan zeggen je komt jezelf wel tegen maar dat doe je al. Gewoon zitten en over een half uur kom ik bij je, reken maar dat er wat verandert. 2 uur pauze tussen schiften? En geen goede mise en place?
 
shakes met casseine whey en brinta en eventueel olijfolie klaarzetten in je tas
 
Je kunt toch gewoon voor of na het werk alles naar binnen werken?
 
Ik maakte 9 uurs diensten, 3 keer pauze meestal, soms vaak opstaan maar dat hoort erbij. Werkte dan ook 4 dagen per week, ook weekenden open. Je moetmje pauze opeisen en dit niet pikken. Ik kan zeggen je komt jezelf wel tegen maar dat doe je al. Gewoon zitten en over een half uur kom ik bij je, reken maar dat er wat verandert. 2 uur pauze tussen schiften? En geen goede mise en place?
uwps, ik bedoelde 'service coupé' ipv. mise en place ;s.
 
Hart voor de zaak, klaagt niet snel. Gouden werknemer
Het was nog maar mijn eerste week eh, zal volgende week wel zeggen dat ik echt wel 'nood' heb aan 30min. pauze op zo'n lange dagen :)
 
Dat zou idd. het beste zijn, maar er is momenteel een personeelstekort en er is niemand dat mijn werk kan overnemen.
Dat hoort niet jouw probleem te zijn.
 
Back
Naar boven