MuscleMeat

Help me aub

Bezoekers in dit topic

ahmety

Novice
Lid geworden
20 mei 2017
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
93kg
Vetpercentage
25%
Hoi, ik ben net 2,5 maanden bezig met trainen.
ik ben 27 jaar en 1,79 lang ik was 103 kilo
En had een dikke buik , Ik ben binnen 2,5 maanden 11 kilo afgevallen en weeg op dit moment 92,5 kilo,
Toen ik met sporten begon ,Was mijn doel om af te vallen. Dat heb ik bijna bereikt, Naast afvallen heb ik ook kracht trainingen gedaan. Wou mijn spiermassa natuurlijk wakker schudden. Hierbij heb ik WheyProtein Hydrolized En c4 pre workouts gebruikt, Helaas haal ik geen voldoende kracht uit en mijn spieren lijken op dit moment niet te groeien,. Ik voel dat ik iets anders moet gebruiken om een betere prestatie's uit te voeren.

Kunt u mij hierbij helpen, Want ik heb nog 5a7 kilo aan vetten wat ik wil vebranden. En naast dat ook nog spiermassa op kweken.

Wil namelijk niet meer aankomen.

Mvg
 
Laatst bewerkt:
Hoe verander je vet in spiermassa?
 
Dat kan helaas niet , wil namelijk mijn 5-7 kilo vetten verbranden en tegelijkertijd spiermassa kweken.
 
Gefeliciteerd met je behaalde resultaat. 11kg in 2,5 maanden is netjes.

Supplementen zijn geen magische middeltjes om spieren te kweken. Ik train 11 bijna 12 jaar nu en gebruik geen eiwit supplementen. Als je in kracht wilt toenemen zul je je routine onder de loep moeten nemen.

Verder, afvallen is tegensteld aan aankomen. Spiermassa maken = aankomen. Al hoeft het niet gepaard te gaan met vet aankomen. Vet verliezen (afvallen) en in spiermassa aankomen gaat niet echt samen.

Wees vooral geduldig. Fitness loont niet op de korte termijn en 2,5 maanden is nog niets. Probeer te genieten van je training sessies, noteer elk kleine beetje vooruitgang die je boekt. Zo houd je het het langste vol.
 
Bedankt ascend. Ik heb nog beetje zijkanten wat me niet bevalt.En een kleine buik wat ik in spieren wil laten veranderen, Ik heb een beetje onderzocht en heel veel mensen gebruiken pre workouts /Creatine's Die ik nooit heb gebruikt, Ik sport 6dagen in de week. 4dagen kracht 2 dagen cardio. Dus aankomen zit er weinig in,. Wil een leuke body voor de zomer. Wil lekker in mijn vel kunnen lopen.
Het gaat mij niet om een armen die als monsters eruit zien. Liever drooghuid. Wat lekker strak eruit ziet.. Daarom heb ik deze forums gepost.
Want zie veel op internet wat mensen gebruiken zoals, Creatine's Bccaa's Bouwpakketten enz. Wou graag weten wat ik beter kan gebruiken, Ik heb c4 prework out, en whey iso 100 hyrdolized wheyeiwit.
Maar ik denk dat het niet veel helpt. Wat zouden jullie mij kunnen adviseren om in te nemen, graag ook de merk zodat ik het kan bekijken. mvg.
 
Gooi die troep weg en maak een goed voedingsschema
 
Bedankt ascend. Ik heb nog beetje zijkanten wat me niet bevalt.En een kleine buik wat ik in spieren wil laten veranderen, Ik heb een beetje onderzocht en heel veel mensen gebruiken pre workouts /Creatine's Die ik nooit heb gebruikt, Ik sport 6dagen in de week. 4dagen kracht 2 dagen cardio. Dus aankomen zit er weinig in,. Wil een leuke body voor de zomer. Wil lekker in mijn vel kunnen lopen.
Het gaat mij niet om een armen die als monsters eruit zien. Liever drooghuid. Wat lekker strak eruit ziet.. Daarom heb ik deze forums gepost.
Want zie veel op internet wat mensen gebruiken zoals, Creatine's Bccaa's Bouwpakketten enz. Wou graag weten wat ik beter kan gebruiken, Ik heb c4 prework out, en whey iso 100 hyrdolized wheyeiwit.
Maar ik denk dat het niet veel helpt. Wat zouden jullie mij kunnen adviseren om in te nemen, graag ook de merk zodat ik het kan bekijken. mvg.

Preworkout,allemaal rommel.

Enigste wat zal helpen is een deftig voedings en trainingsschema.
 
Preworkout,allemaal rommel.

Enigste wat zal helpen is een deftig voedings en trainingsschema.
Mocht je niet weten hoe je moet beginnen aan het bovenstaande, zou ik beginnen met de sticky's doorlezen
 
Want zie veel op internet wat mensen gebruiken

Wilt niet zeggen dat het nodig is. Wilt niet zeggen dat het helpt.

Ik gebruik creatine omdat het me misschien 2 extra reps geeft per sessie. Pre workouts zitten doorgaans vol suiker en caffeine o.a. 2 stoffen die je heus niet tekort komt. Lekker boeiend.

BCAA .. wat was dat ook alweer ? Een mix van 3 amino zuren ? Als je genoeg eiwit nuttigt en gevarieerd eet gaat dat geen meerwaarde hebben. Eiwit.. van wei ? Wei is een afval product uit de kaas industrie. Eiwit opname vanuit vlees is veel effectiever.

Bouwpakket... bedoel je mass gainer ? Je bent geen 'hardgainer' ........... Zodra je uitvogelt hoeveel kcal je ongeveer kan eten om stabiel gewicht te houden dan ondervind je hoe je kunt 'gainen' en het enigste wat daarvoor nodig is is de juiste stimuli.


Zware shit liften dus. ijzer, of je eigen lijf.
Verder kun je jezelf zo gek maken als je wilt met schema's en supplementen, maar dat haalt voor de meesten de lol er wel af. Je kunt je eigen pis zo duur maken als je zelf wilt.
 
Heb je al een doel gestelt qua kracht? Als je namelijk niet weet waar je naar toe wilt, dan ga je ook nergens heen. (quote van burn the fat, feed the muscle)
 
Back
Naar boven