XXL Nutrition

Henry Baks

• Topic Starter Topic Starter
Nee geintje even jaar bouwen dan denk ik de hercules, nk, en eind van het jaar de holland

Mooie foto's gezien vandaag van je ;)
Ik heb in ieder geval nog een lange tijd te gaan.

Succes met je BB carriere!

die jongen op de bouw van Veenendaal;)

Mooie foto's gezien vandaag van je ;)
Ik heb in ieder geval nog een lange tijd te gaan.

Succes met je BB carriere!

die jongen op de bouw van Veenendaal;)

he jongen bedankt,
heb je verteld als het je allemaal toelaat zoek een goede coach en anders weet ik er wel een voor je , en als ik je ergens mee kan helpen mail je maar
icon12.gif

Any updates?
Voor dit jaar plannen of 2011?

Ooit een x samen trainen als de mogelijkheid dit toelaat?

trainen kan altijd samen ben elke zaterdag bij siggi , als je daar geen motivatie krijg is er iets mis

Sponsor XXL en Siggi: Thanx again!

René, Ruud: bedankt weer voor de sponsering voor jullie top producten. Niks is René teveel, mij keuken lijkt wel een supplementen shop. Groeten Henry.

Zie foto's.

breek de regels.jpg

henry 2010.jpg

henry collage.jpg

IMG_9641.jpg

IMG_9724.jpg

IMG_9833.jpg

Echt ruige foto's! Super shape.

Proficiat en veel plezier met de opbouw nu ;)

vette foto's zijn dat van die Applied reclame, ook die van Roy vind ik vet.

Dat voedingsschemagaat echt nergens over is de flex, grootste bullshit zeker ?

Er stonden een aantal fotos van henry in de flex een paar maanden geleden, er stond toen een voedingsschemabij wat bijna alleen maar uit whey eiwitten bestond en geen vetten dus leek me fake

ja ik snap die voedingschemas ook vaak niet . heb momenteel muscle ne fitness abbo en eerst nam ik van die schemas over en paste soms iets aan en er ging er mee aan de slag maar tegenwoordig doe ik het maar zelf uitzoeken.

in 2010/2011 stonden ineens ook in al die voedingsschema GUMMIE BEREN in . bedoelen ze daar die snoeppies mee?????????

ja ik snap die voedingschemas ook vaak niet . heb momenteel muscle ne fitness abbo en eerst nam ik van die schemas over en paste soms iets aan en er ging er mee aan de slag maar tegenwoordig doe ik het maar zelf uitzoeken.

in 2010/2011 stonden ineens ook in al die voedingsschema GUMMIE BEREN in . bedoelen ze daar die snoeppies mee?????????

ja waarom niet?

Snelle carbs I guess?

yup

Gewoon voor na de training inderdaad

Terug
Naar boven