AndroidHealthClinic

Henry Baks

Zoals ik Backstage al zei: Ik vond je op de Hercules al hard en droog, maar wat je zondag hebt laten zien was nog veel ripter. Heel veel respect.

• Topic Starter Topic Starter
anders leen ik je wel wat massa straks :D
nee lenen doen we niet , ik werk er liever hard voor en ga gewoon door , maar jij gaat lekker bolle
icon12.gif

en volgende week za lekker wokke rene kan ik je even laten zien watbulken is , chinees word gek denk, ha ha

en volgende week za lekker wokke rene kan ik je even laten zien watbulken is , chinees word gek denk, ha ha

volgende week zaterdag ben ik erbij... als je een keer tijd hebt volgende week kom s trainen hier samen.. als het past in je drukke schema dan,.

mischien volgende week vrijdag dan ben ik vrij ga morgen weer aan een eiwit dag

bij deze wil ik mijn vrouw, mijn coach siggi en sibil voor haar trainingstips bedanken voor het behalen van mijn tevreden shape ,en hopelijk mag ik nog jaren doorgaan met dit team.

thanks henry

IMG_1883.jpg

IMG_1958.jpg

IMG_1965.jpg

IMG_1907.jpg

IMG_1955.jpg

IMG_1960.jpg

IMG_1969.jpg

IMG_1964.jpg

IMG_1912.jpg

Laatst bewerkt:
Brute Foto's Brute shape!!

Bij deze wil ik mijn vrouw, mijn coach Siggi, mijn sponsor René XXL en Sibil bedanken. Sibil wil ik bedanken voor haar trainingstips en voor het behalen van mijn tevreden shape. Hopelijk gaan we nog jaren door met dit team.
Thanx,
Henry Baks.

Gruwelijke shape Henry en prachtige foto's....This is the next level kerel:cool:.

netjes henry.. ik vond het ook een mooi resulaat die 4e plek, nu wat massa bouwen en knallen weer!

spreek je snel weer kerel!

Echt wel knalharde shape!!

zaterdag wokken :meal:

dacht het wel heb er zin in maakt niet uit of het lekker is als het maar veel is ha ha

Prachtige shape behaalt.

Henry ik kom al langzaam in shape voor Emporium ,. check mijn pics ;)

en nee niet ript hahaha wel vol :D

Henry, Roeli, Chantal en Oma op visite bij Siggi

Gezellig een dagje bij Siggi wat getraind met onze toppper van Nederland en geposeerd, schrok van mijn plofkop dus mijn eten direct aangepast. De dag was weer super, 's middags lekker op terras gegeten in Turnhout.

Wanneer weer oma oma maar dan mijn maatje Gyan erbij.

08885.jpg

IMG_0374.jpg

IMG_0376.jpg

IMG_0373.jpg

IMG_0375.jpg

IMG_0382.jpg

ja zit nu rond de 116 kg probeer mijn kop wat kleiner te krijgen maar met rug gaat het weer een beetje de goede kant op gelukkig

Terug
Naar boven