Fitness Seller

Henry Baks

Bezoekers in dit topic

Oei rugblessure, das vervelend.
hoop dat je goed herstelt.
 
ja komt wel goed te veel spiesspanning er op door het vocht na de wedstrijd , tja te veel rotzooi gegeten
 
Hey Henry, super goeie shape nog seg wow! Vol en toch droog, nice!
 
Ziet er goed uit Henry, mooie harde shape nog. Stuk zwaarder en voller. Zie je de 30e;)
 
moet je goed zoeken ha ha rene snapt hem wel denk
 
wat een maf zeg zeg maar wel lekker ha ha
 
was een lekkere onderhoudstraining vandaag Henry.. man ik was ook moe zeg.. je zag me zwoegen met inpakken.. zo erg dat spontaan mijn brilglas knapte whhaha.. :o
 
ja man je bril kapt gewoon uit elkaar zo moest je rennen met je orders, en zeker onderhouds training had ook helemaal geen zin moet even uit het dalletje klimmen , maar xxl bedrijf groeit de pan uit super man
 
ja man je bril kapt gewoon uit elkaar zo moest je rennen met je orders, en zeker onderhouds training had ook helemaal geen zin moet even uit het dalletje klimmen , maar xxl bedrijf groeit de pan uit super man

Ik wordt al lekker bruin :D... hoop wel op lekker weer zaterdag
 
jawel we verdienen het jo
# vandaag een eet schema gehad van oma siggi en ik willen eveb een x wat anders gaan eten en alleen supps nemen , ze heeft even wat opgescgreven wat een vracht met capsulles zeg ,maar even een tijdje off word tijd
 
na weken rustig aan gedaan te hebben omdat ik wat blesures heb ga ik vanaf volgende week weer knallen met mijn vriend siggi, heb optimaal in de supss gezeten de laatste 2 maanden en blijf lekker vol en een goede pump , de crea pump en mega grow van xxl zijn echte aanraders ga vanaf volgende week even een snel dieetje volgen, dus hou mijn logje weer een beetje bij
 
thanks mijn drive was er weer een beetje uit maar mijn coach gaat zich voorbereiden voor een gastoptreden en ik doe de voorbereiding mee heb ik weer een doel, doeloos trainen is niks voor mijn
 
Knallen Henry en samen met Siggi helemaal natuurlijk;)
 
ja man bedankt eind van het jaar mr holland
 
Succes Henry blijf heel en luister naar je lichaam.
 
Back
Naar boven