MuscleMeat

Henry Baks

• Topic Starter Topic Starter
ja dat doe ik ook je zult trots zijn op je team zal volgende week vragen of siggi wat foto s maakt

Goed bezig kameraad. Ik had vorige week hetzelfde als jij. Maar een half procentje eraf terwijl ikzelf het gevoel had dat het meer zou wezen. Maar ook ik zag er anders uit dan in de week ervoor (minder vocht en strepen erbij op bepaalde punten)
We doen ons uiterste best en gaan vlammen 5 april.

mss kom ik anders wel even zaterdag... kijken of het schikt

ja zou leuk zijn even samen op de foto atleet met sponsor
icon12.gif

morgen weer naar de belg om alles even te checken,maar gaat lekker al heb ik het wel veel moeilijker dan vorig jaar maar ja zelf voor gekozen want wil harder komen dus moet ik niet zeuren, en rene kom je morgen ook doe eens gek man trainen we samen

heey henry heb je voor mij ook zon vrouw die al me eten klaarmaakt??? zusje of zo haha
hoor dat goed gaat de voorbereiding. siggi weet het wel dus heb alle vertrouwen in-!!!°
suc6 en zie je snel wel weer

laterrrr

heb wel een tip voor je koert lief zijn voor je vrouw, en zeggen als je thuis komt , god wat waren die bakjes vandaag lekker zeg, maar zonder gekheid kom net van siggi af en gaat goed 4.5 % en 1o8.5 kg moet minder cardio gaan doen want benen gaat echt hard nu ik denk dan zelf kan altijd beter maar siggi wil dat we niet te snel klaar zijn, net nog bij een vriend die dj is geweest om mijn muziek in elkaar te laten zetten voor de wedstrijd in het nummer word xxl de sponsor nog vernoemd word echt super al zeg ik het zelf, ga maandag en dinsdag bij oma trainen dus mischien zie ik onze koert nog wel, ik wacht trouwens nog op een filmpje van mijn benen training gister met rene groenen

Gaat lekker Henry zo te lezen. Ik wordt maandag weer gemeten en gewogen.

Leuk om te lezen deze topics succes allemaal van het team.:D

heb wel een tip voor je koert lief zijn voor je vrouw, en zeggen als je thuis komt , god wat waren die bakjes vandaag lekker zeg, maar zonder gekheid kom net van siggi af en gaat goed 4.5 % en 1o8.5 kg moet minder cardio gaan doen want benen gaat echt hard nu ik denk dan zelf kan altijd beter maar siggi wil dat we niet te snel klaar zijn, net nog bij een vriend die dj is geweest om mijn muziek in elkaar te laten zetten voor de wedstrijd in het nummer word xxl de sponsor nog vernoemd word echt super al zeg ik het zelf, ga maandag en dinsdag bij oma trainen dus mischien zie ik onze koert nog wel, ik wacht trouwens nog op een filmpje van mijn benen training gister met rene groenen

Gaat lekker Henry!

Hi Henry,

gaat goed zo te zien...ff doorzetten he!!! en alles pakken dit jaar
en een keer met het team lekker lossss :)

he mascha hij loopt lekker maar wel zwaar heb nu om de dag eiwitdag en de dag dat ik een beetje mag eten sterf ik van de honger maar het resultaat zal er hopelijk helemaal goed van komen, al denk ik dat ik toch wat concurentie zal hebben maar moeten ze wel hard komen , en zeker 30 mei gaan we de andere toer op voor een keertje ha ha

filmpjes komen zsm. Jordy moet ze nog van de cam halen

Foto's

Hier een paar kleine foto's kun je zien hoe mijn voorbereiding een beetje loopt. Ik verklap natuurlijk niet alles. ;)

henry 2009 005.jpg

henry 2009 013.jpg

leg staan bruut!

Nice legs!

Lekkere stampers Mr. Baks;)

Op ramkoers Henry! ik zie je dinsdag.

Hey Henry goed bezig harde benen bruut man.
Denk dat ze nog gaan schrikken van je!!

Terug
Naar boven