- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja dat doe ik ook je zult trots zijn op je team zal volgende week vragen of siggi wat foto s maakt
mss kom ik anders wel even zaterdag... kijken of het schikt
heey henry heb je voor mij ook zon vrouw die al me eten klaarmaaktzusje of zo haha
hoor dat goed gaat de voorbereiding. siggi weet het wel dus heb alle vertrouwen in-!!!°
suc6 en zie je snel wel weer
laterrrr

heb wel een tip voor je koert lief zijn voor je vrouw, en zeggen als je thuis komt , god wat waren die bakjes vandaag lekker zeg, maar zonder gekheid kom net van siggi af en gaat goed 4.5 % en 1o8.5 kg moet minder cardio gaan doen want benen gaat echt hard nu ik denk dan zelf kan altijd beter maar siggi wil dat we niet te snel klaar zijn, net nog bij een vriend die dj is geweest om mijn muziek in elkaar te laten zetten voor de wedstrijd in het nummer word xxl de sponsor nog vernoemd word echt super al zeg ik het zelf, ga maandag en dinsdag bij oma trainen dus mischien zie ik onze koert nog wel, ik wacht trouwens nog op een filmpje van mijn benen training gister met rene groenen