Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
....had het ook op de Fibo kunnen doen dit jaar maar daarvoor ontbreken me eigenlijk een beetje de goede ideeen die je daarvoor nodig hebt.gister siggi wer geweest en echt geknald met de training s morgens eerst een uur gewandeld buiten dus was moe gister maar de training ging als een trein erik tilman trok de laatste set niet meer maar is de supersets niet meer gewend maar goed even wegen en meten en weeg met schoenen aan 107 kg met 4 % rug is goed verbeterd in een week dus alles loopt op rolletjes hoop zelf net iets boven100 uit te komen maar we zien wel al ik maar de hardste van de dag ben
gister siggi wer geweest en echt geknald met de training s morgens eerst een uur gewandeld buiten dus was moe gister maar de training ging als een trein erik tilman trok de laatste set niet meer maar is de supersets niet meer gewend maar goed even wegen en meten en weeg met schoenen aan 107 kg met 4 % rug is goed verbeterd in een week dus alles loopt op rolletjes hoop zelf net iets boven100 uit te komen maar we zien wel al ik maar de hardste van de dag ben

heb je een pm gestuurd maar boven en onder de 100 kg word een zware klasse,
heb je een pm gestuurd maar boven en onder de 100 kg word een zware klasse,
Boven de 100kg vind je meestal niet de beste atleet van de avond iig niet op een c wedstrijd. De zwaarste concurentie is meestal tot 90 ,
Op de hercules zal het toch wel tot 90 en boven 90 zijn?

rene wanneer gaan we al onze teamgenoten leren kennen een etentje of zo na de wedstrijd, lijkt me wel leuk , want vind het een top team maar ken robbert niet en lijkt me wel een geschikte peer
....denk dat we eens iets leuks met het team kunnen
.
.rene wanneer gaan we al onze teamgenoten leren kennen een etentje of zo na de wedstrijd, lijkt me wel leuk , want vind het een top team maar ken robbert niet en lijkt me wel een geschikte peer