MuscleMeat

Henry Baks

Heel leuk die filmpjes! Zeker ook een bron van inspiratie voor mij

veel succes verder!

• Topic Starter Topic Starter
gister siggi wer geweest en echt geknald met de training s morgens eerst een uur gewandeld buiten dus was moe gister maar de training ging als een trein erik tilman trok de laatste set niet meer maar is de supersets niet meer gewend maar goed even wegen en meten en weeg met schoenen aan 107 kg met 4 % rug is goed verbeterd in een week dus alles loopt op rolletjes hoop zelf net iets boven100 uit te komen maar we zien wel al ik maar de hardste van de dag ben

gister siggi wer geweest en echt geknald met de training s morgens eerst een uur gewandeld buiten dus was moe gister maar de training ging als een trein erik tilman trok de laatste set niet meer maar is de supersets niet meer gewend maar goed even wegen en meten en weeg met schoenen aan 107 kg met 4 % rug is goed verbeterd in een week dus alles loopt op rolletjes hoop zelf net iets boven100 uit te komen maar we zien wel al ik maar de hardste van de dag ben

:thumbs:

Goed bezig Henry. Je wil graag bij mij in de klasse komen te staan he?:D

heb je een pm gestuurd maar boven en onder de 100 kg word een zware klasse,

heb je een pm gestuurd maar boven en onder de 100 kg word een zware klasse,

Boven de 100kg vind je meestal niet de beste atleet van de avond iig niet op een c wedstrijd. De zwaarste concurentie is meestal tot 90 ,

Op de hercules zal het toch wel tot 90 en boven 90 zijn?

maar rene heeft wel gelijk tot 100 zal de moeilijkste klasse zijn

rene wanneer gaan we al onze teamgenoten leren kennen een etentje of zo na de wedstrijd, lijkt me wel leuk , want vind het een top team maar ken robbert niet en lijkt me wel een geschikte peer

Heb je nog een update Henry mbt je voorbereiding?

rene wanneer gaan we al onze teamgenoten leren kennen een etentje of zo na de wedstrijd, lijkt me wel leuk , want vind het een top team maar ken robbert niet en lijkt me wel een geschikte peer

Bedankt Henry:thumbs::D....denk dat we eens iets leuks met het team kunnen
doen, Jeffrey gaf laatst al een hint om b.v. verschillende sportscholen (opendag) te bezoeken met het team, dan heeft Rene eer ook gelijk wat aan:D.

Nog leuke weetjes m.b.t. de voorbereiding Henry want die filmpjes lieten al genoeg brute massa zien:cool:.

ja is goed.. we houden zoiets even in de planning.. bespreken we nog.

gaat goed afgelopen zaterdag gewogen en gemeten in slip woog ik 106.5 en iets onder de 4 % , siggi was dik tevreden en dat is ie niet zo snel , cardoi moet ik minderen anders gaat het ten koste van de massa op de benen, de filmpjes komen niet echt tot hun recht wazige camera want ze zijn kei hard zit alleen een vliesje om mijn huid lijkt wel maar goed we moeten door want concurentie zit ook niet stil lees ik wel , en rene xxl ik zeh het toch nog maar een keer je hulp met je product sponsoring werpen zijn vruchten af

we go for it team xxl

knetterhard!!! :D

ja zeker knetterhard gewicht maakt me niks meer uit heerlijk hoef maar een beeje achterover te hangen met mijn rug en het is een spinneweb van aders op de voorkant ha ha
morgen jarig dus als cadeau van de coach een junk maaltijd

En dat wordt?

een kilo of 5 friet

Terug
Naar boven