Fitness Seller

Henry Baks

• Topic Starter Topic Starter
ik hoop het , moet wel zeggen ben zo gemotiveerd kan niet beter volgens mij.
maar thanks richard

gister weer bij oma getraind met roeli en gyan (grote concurent van reus) was een borst en arm training zo had ik borst nog niet gedan , 8 oefeningen naast elkaar en gewoon door blijven draaien zonder pauze een half uurtje hij klapte bijna uit elkaar was een heerlijke training, een mooi shirtje gelijk gekocht van roeli waar de opbrengst geheel naar de dolfijn therapie gaat waar we volgend jaar naar toe gaan met onze dochter , toppie sibil en roeli, vandaag trainen met rene xxl schouders biceps op zijn sportschool

wouww toppie baksie...ik ben benieuwd op de wedstrijd :)...
uiteraard zit ik weer vooraan om alles vast te leggen.....doe de groeten aan Rene...
Nog een klein weekje en dan zijn wij ff weg uit NL....maar als we terug zijn gaan we weer eens lekker feesten met z`n alle...misschien een xxl feestjuhhhh (grrrr ik had die smile die er komt als je allemaal vraagtekens plaatst!!!) ? ? ? ?

Goed bezig Henry, afbeulen die hap:cool:...met je toewijding en motivatie is niets mis dus spetteren:wl:.

Henry oma was zeker dik tevreden over je of niet?

ja ze is goed te spreken over me alleen mijn rug moet ik nog aan trekken maar dat is bij mijn altijd het laatst maar komt wel goed sibil is mijn schatje.
zal net als vorig jaar alles geven op het podium en weer flink grommen ha ha

...

ja ze is goed te spreken over me alleen mijn rug moet ik nog aan trekken maar dat is bij mijn altijd het laatst maar komt wel goed sibil is mijn schatje.
zal net als vorig jaar alles geven op het podium en weer flink grommen ha ha

Ouwe tijger ben je:D Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

henry! leuk topic heb je hier die blijf ik in de gaten houden.. benenpics zijn bizar :D

hoe is het met de borst? :D

he maatje ja jo die spierpijn in mijn borst is niet normaal man in de triceps ook hoor hou die set die borst training er in tot de wedstrijd want bij jouw werkt die goed heb ik wel gezien wat een strepen staan er op zeg bij jouw

leuk om die filmpjes zo te zien...

Leuke filmpjes Henry.. keurig jongen :D

Kuiten knallen deruit in dat filmpje mooi bezig!

vandaag rug achterkant schouders gedaan alleen super sets echt zwaar en merkte vandaag dat ik even erdoor heen zat maar buffel met trainen gewoon door dan maar van me eigen , hardheid komt goed naar buiten en zie elke dag wel wat verbetering , zaterdag weer naar siggi om te trainen met mijn vriend erik tilman hij zou me flink aanpakken maar vind ik alleen maar leuk , ha ha

Die beentraining ziet er gruwelijk zwaar uit,ben jij de cameraman rene ?

filmpjes van ons staan op BR

waar ben je mee in overleg

Terug
Naar boven