Fitness Seller

Heroes

bart82

DBB Goeroe
Elite Member
Waardering
13
Gisteren episode 1 en 2 gezien en het lijkt me wel een erg sterke reeks.

Heb ondertussen gemerkt dat tot epi18 al op TorrentSpy staan dus ga ik weer niet wachten op vt4 :D

Ik heb het opgenomen, straks of zo zeker eens zien.

Naast prison break en lost kijk ik ook Heroes.... ben nu bij aflevering 16, tot nu is het zeer vermakelijk

• Topic Starter Topic Starter
Naast prison break en lost kijk ik ook Heroes.... ben nu bij aflevering 16, tot nu is het zeer vermakelijk

heb net 3 en 4 gezien en dat smaakt naar meer, vind het zelfs beter dan Lost wat ik een beetje langdradig vind worden...

jup Episode 18 ^^
nice verhaal, zeker de moeite om te kijken

Zeer mooie serie , dikke aanrader volg de serie al een poosje. Staan 3 dvd's op de nieuwsgroepen

Aflevering 18 is nu uit

Helaas jongens:( aflevering 19 is pas 23 april on air:mad:

Ik ken het niet. Ik las net dat het gepost is op nieuws groepen :D

I kijk het ook naast LOST en prison break, maar ik vind het zeker minder goed dan LOST. Ik vind de acteurs beetje bout in heroes. Af en toe zitten er wat tenenkrommende momenten in met bagger slecht acteerwerk en slechte/domme dialogen. Ik weet niet, iets aan die serie vind ik nogal cheesy.

Al met al wel gewoon vermakelijk, maar wel beetje, ja ik weet niet...

Ja er is nu een pauze van 7 weken ofzo.

Kan iemand even in het kort vertellen waar het over gaat? yff lulde gister ook al de oren van me hoofd af dat het zo goede serie was.

Kan iemand even in het kort vertellen waar het over gaat? yff lulde gister ook al de oren van me hoofd af dat het zo goede serie was.

Heroes gaat over elf doodnormale mensen die op een dag ontdekken dat ze beschikken over buitengewone gaven zoals telepathie en het kunnen reizen door de tijd. Gaandeweg komen de personages tot het besluit dat ze de krachten moeten bundelen om de wereld te behoeden voor catastrofes.

Is zeker de moeite om te checken ;)

Heroes is een soort episch verhaal over "ordinary people who discover extroardinary abilities", dit in combinatie met een aanstaande ramp op wereldformaat mede veroorzaakt door die abilities. Alhoewel de details van deze ramp(wie/wat/wanneer?) nogal vaag zijn.

De mensheid staat op het punt van een soort evolutie waardoor er allerlei bekende en onbekende superheldengaven ontstaan in normale mensen, zoals superhelend vermogen, kunnen vliegen, onzichtbaarheid en nog andere exotischere gaven.

Het verhaal in de serie wordt echt uitmuntend verteld, elke aflevering weer ene klein brokje informatie erbij en weer een superheld erbij waardoor je echt op het puntje van je stoel zit.

De karakters zijn ook leuk, vooral Hiro(Waffles - wiii!), de japans comicbook geek die de gave heeft om het ruimte/tijdcontinuum aan te passen, dwz, hij kan met de tijd klooien(teruggaan, stilzetten, vooruitgaan) en teleporteren.

er is een aflevering waarin hij terug komt uit de toekomst verkleed als Ninja, je ziet hem niet vechten, alleen een dialoog maar een ninja + teleportatie gaven kan natuurlijk alleen maar vet zijn(gezien je nick ben je bekend met Ninja Gaiden? :D )

Ik vind het momenteel een van de beste series en kan hem zeker aanraden.

Oja? Kan ik me niets meer van herinneren eigenlijk :D

Ik haat deze week trouwens.. geen Prison Break en geen Heroes.. en Heroes duurt nog zoooo lang :( Stomme k*t amerikanen :mad:

Ik vind Heroes erg tof om naar te kijken.

Terug
Naar boven