Fitness Seller

Heroes

Waar baseer jij dat ingodsnaam op? De gave van sylar is om te zien hoe DINGEN werken. Hij kan dus door naar iemand zijn hersenen te kijken, ontdekken hoe die kracht werkt, en dat triggeren in zijn eige hersenen.

Ik vind het goed in elkaar zitten, alleen ben ik bang dat ze het eindeloos gaan uitrekken, zoals ze met Lost gedaan hebben, en wat ze met Prison Break wsl ook gaan doen. Ik vind zo'n series mooi, maar 2 seizoenen zou genoeg zijn denkik.

Ik vind dat de spanning die aan het begin van het seizoen er was verdwenen is.
Ik vond de laatste paar afleveringen niet echt bijzonder itt het begin.

Hoewel ik wel benieuwd ben wie de echte boogeyman is

Heb me erg vermaakt tot nu toe. Ben erg benieuwd naar S2.

Waar baseer jij dat ingodsnaam op? De gave van sylar is om te zien hoe DINGEN werken. Hij kan dus door naar iemand zijn hersenen te kijken, ontdekken hoe die kracht werkt, en dat triggeren in zijn eige hersenen.

Dude, de hersenen worden er dus UITGEHAALD hè. Peter kan de krachten absorberen/immiteren. Sylar steelt de krachten gewoon. Dan vind ik het verhaal van Rob G inderdaad toch beter :D

Zoveel verschilt mijn verklaring toch neit met die van Rob G?

• Topic Starter Topic Starter
Daar ben ik ook benieuwd naar ja :)

ik zet m'n geld op die moeder van Peter, dat mens zat in het selecte clubje van Linderman en heeft dus zeker haar gave en daarbovenop lijkt ze alles zowat gepland te hebben, verder is ze ook nog eens behoorlijk evil :D

lol ja GO MOM

zkr mooie serie, seizoen 1afgeke paar dagen geleden,, en kan zkr niet w8te tot seizoen 2 :D

Er komen een stuk of 4 nieuwe personages bij in et nieuwe seizoen. Waaronder weer 2 nieuwe CHEERLEADERS!!! Wooehoee, ik ben al helemaal gek van claire :D, wat een knap meisje is dat toch joh!

zkr,, 2 nieuwe cheerleaders??
ik verw8 dan wel een soort elastische vrouw :P

heb echt zin in het nieuwe seizoen :)

Ik hoop wel dat nu ze veel meer inkomsten hebben met heroes, wat aan de special effects gaan doen (meer dus!) en wat aan de schrijvers. Sommige afleveringen waren best wel beroerd geschreven. Ook proberen ze christopher eccleston terug te krijgen, die bekend stond als claude, the invisible man.

Terug
Naar boven