- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kunt ook overdrijven..Het is leuk om te kijken, maar komt niet eens in de buurt van Prison Break of Lost
Je kunt ook overdrijven..Het is leuk om te kijken, maar komt niet eens in de buurt van Prison Break of Lost

ik vind het maar stom, heeft bij mij niet lang opgestaan
booooooooring![]()

Natuurlijk veel vragen, maar dat maakt het zo vet. Ik vind sowieos de hele sfeer bij LOST veel beter, ook beter acteerwerk e.d.PB stoorde me vooral doordat altijd alles misging om vervolgens op mirakuleuze wijze toch goed af te lopen. Het eerste seizoen was er voldoende spanning om dit te overkomen maar eens buiten de muren begint het zwaar de keel uit te hangen.
Lost zijn het vooral de vragen die sinds de eerste aflevering gerezen zijn en ondertussen nog niet opgelost zijn...
Lost en PB worden nu beiden behoorlijk uitgemolken terwijl heroes nog op gang komt. Je bent nog geboeid en kijkt echt uit naar de volgende aflevering omdat de climax nog moet komen. PB en lost hebben die al gehad naar mijn mening. Hoewel ze op gebied van cast idd beter presteren dan heroes...
leuke wending ook opzich. had het kunnen verwachten mja 
[afbeelding niet meer beschikbaar]
een syler cumshot?
![]()

Heroes is gewoon perfect opgebouwd. We naderen het einde waar het hele seizoen naartoe is gebouwd. Schitterend, met alle verschillende draden die door elkaar lopen. Ik vind het een briljante serie. Acteerwerk blijkt ondertussen wel wat minder, zeker vergeleken met Lost, maar Lost vond ik dan weer véél te langdradig, terwijl je hier elke aflevering antwoorden krijgt, maar ook weer nieuwe vragen.
Weten jullie trouwens wat Sylar nou precies doet met die hersenen? Eet 'ie ze nou op, of wat?