AndroidHealthClinic

Heroes

Heroes is vermakelijk. Prison Break is prima. LOST is de shit! :D

Ik vind heroes wel redelijk overrated, mensen zijn er imo iets te enthousiast over.

Misschien komt het wel door 'Claire Bear'...

HaydenHeadShot2.jpg

Laatst bewerkt:
Je kunt ook overdrijven.. :rolleyes: Het is leuk om te kijken, maar komt niet eens in de buurt van Prison Break of Lost

Daar ben ik het echt niet mee eens. PB is van een ontsnappingsverhaal naar een conspiracytheorie iets gegaan wat redelijk pointless overkomt. En Micheal's genieuze voorbereiding heb ik onderhand ook wel gezien.
En Lost vind ik hinderlijk omdat er 10 zoveel vragen als antwoorden zijn - wat echt te makkelijk is.

ik vind het maar stom, heeft bij mij niet lang opgestaan
booooooooring ;)

Je kunt ook overdrijven.. :rolleyes: Het is leuk om te kijken, maar komt niet eens in de buurt van Prison Break of Lost

En daar ben ik het met jou niet eens
Vanaf het begin af aan wist heroes mij in een spanningsboog te brengen door alle aflv heen
Prison break had dit alleen in het begin, daarna werd slecht
Zelfde geldt voor lost, kunnen niet tippen aan heroes vind ik
Ik heb vandaag weer de eerste 4 aflv streamend gekeken, in ubermooie kwaliteit
Betere kwaliteit als dit krijg je het nergens denk ik
Heroes 1 · Stage6 :D

OK Prison Break is natuurlijk simpel vermaak. Maar kom op jongens, Heroes is ook gewoon een simpel verhaaltje. En als er ergens een gat komt dan verzinen ze wel even een nieuwe superheld die dat gaatje opvult. Ik vind de ontwikkelingen in het verhaal echt niet bijzonder ofzo.

LOST is toch veel beter dan :D Natuurlijk veel vragen, maar dat maakt het zo vet. Ik vind sowieos de hele sfeer bij LOST veel beter, ook beter acteerwerk e.d.

• Topic Starter Topic Starter
PB stoorde me vooral doordat altijd alles misging om vervolgens op mirakuleuze wijze toch goed af te lopen. Het eerste seizoen was er voldoende spanning om dit te overkomen maar eens buiten de muren begint het zwaar de keel uit te hangen.
Lost zijn het vooral de vragen die sinds de eerste aflevering gerezen zijn en ondertussen nog niet opgelost zijn...

Lost en PB worden nu beiden behoorlijk uitgemolken terwijl heroes nog op gang komt. Je bent nog geboeid en kijkt echt uit naar de volgende aflevering omdat de climax nog moet komen. PB en lost hebben die al gehad naar mijn mening. Hoewel ze op gebied van cast idd beter presteren dan heroes...

PB stoorde me vooral doordat altijd alles misging om vervolgens op mirakuleuze wijze toch goed af te lopen. Het eerste seizoen was er voldoende spanning om dit te overkomen maar eens buiten de muren begint het zwaar de keel uit te hangen.
Lost zijn het vooral de vragen die sinds de eerste aflevering gerezen zijn en ondertussen nog niet opgelost zijn...

Lost en PB worden nu beiden behoorlijk uitgemolken terwijl heroes nog op gang komt. Je bent nog geboeid en kijkt echt uit naar de volgende aflevering omdat de climax nog moet komen. PB en lost hebben die al gehad naar mijn mening. Hoewel ze op gebied van cast idd beter presteren dan heroes...

Moet ik idd ook gelijk ingeven
Ik denk dat je het marvel achtige sfeertje van heroes moet leren waarderen

Dat Marvel achtige sfeertje valt wel mee toch? Alleen Peter en Hiro lopen moeilijk te doen om de wereld te redden. En ik zie ook niemand rondrennen in een strakke maillot...

• Topic Starter Topic Starter
Episode 19 is sinds vandaag te DLen via torrent :thumbup:

nieuwe episodes :woot:

gave epi 20 :bow:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

:janken: een syler cumshot? :P

Heroes is gewoon perfect opgebouwd. We naderen het einde waar het hele seizoen naartoe is gebouwd. Schitterend, met alle verschillende draden die door elkaar lopen. Ik vind het een briljante serie. Acteerwerk blijkt ondertussen wel wat minder, zeker vergeleken met Lost, maar Lost vond ik dan weer véél te langdradig, terwijl je hier elke aflevering antwoorden krijgt, maar ook weer nieuwe vragen.

Weten jullie trouwens wat Sylar nou precies doet met die hersenen? Eet 'ie ze nou op, of wat?

Volgens wat ik gehoord heb komen er zeker nog 3 seizoenen van Lost...
Ik zou zeggen, afvoeren die shit

ik ben nu bij episode 19 van heroes en ik vind het erg leuk...

het is niet zo spannend als prison break maar wel erg goed gemaakt

Inmiddels is de serie al afgelopen, en ik zit met smart te wachten op het volgende seizoen! Ik vind trouwens hayden panettiere ook een heel aantrekkelijk meisje, en dat maakt het weer wat leuker om naar te kijken :D

Kijk ava :P

Heroes is gewoon perfect opgebouwd. We naderen het einde waar het hele seizoen naartoe is gebouwd. Schitterend, met alle verschillende draden die door elkaar lopen. Ik vind het een briljante serie. Acteerwerk blijkt ondertussen wel wat minder, zeker vergeleken met Lost, maar Lost vond ik dan weer véél te langdradig, terwijl je hier elke aflevering antwoorden krijgt, maar ook weer nieuwe vragen.

Weten jullie trouwens wat Sylar nou precies doet met die hersenen? Eet 'ie ze nou op, of wat?

Sylar is een soort hersenchirurg en hij kijkt naar de opbouw van de hersenen en dan 'ziet' hij meteen hoe elke gave werkt. Dan bouwd hij die vervolens in, in zijn eigen brein net als hij dat altijd met horloges deed...

Ja zo ****ing lame is heroes dus...

Naast het hopeloos irritante acteerwerk en extreem type-casting slaat het ook nog eens helemaal nergens op. Meest overrated serie ever...

Terug
Naar boven