Fitness Seller

HertogSanBox - bulklog - (poging 3)

• Topic Starter Topic Starter
Zal hier en daar mn dagelijks geconsumeerde voeding posten. Heb overigens totaal geen moeite met eten, haal altijd mn calorie doel wel. Ook heb ik geen moeite iets "slechts " te eten hoor!

Ik ben zo'n typetje: Heb nooit honger, maar zit ook nooit vol

Ik ben zo'n typetje: Heb nooit honger, maar zit ook nooit vol
Ook dit kan je leren voelen
Zit vaak ook in je koppie.
Alleen denken aan eten kan al "trek geven".
Ik voel ook geen honger of verzadiging maar alles smaakt wel. Ik merk daarentegen wel aan mijn lijf wanneer is echt moet eten (te lang wachten door omstandigheden oid), dan wordt ik in ene kriegelig.

Daarentegen kan t ook zijn dat je te lan gewend was niet "voldoende" te eten voor je lijf. Het trek gevoel gaat dan ook weg.
Maar bij langere periode bewust meer eten kam dat gewoon terugkomen.

Ten eerste, Top dat je kritisch naar jezelf kijkt, maar ik zie niet iemand die té mager is, je hebt best nog wel wat buikvet.
ik zie meer (en dit bedoel ik positief!) een “lange slungell” die net door z’n groeispurten heen zit en aan zijn houding moet gaan werken.
massa is één ding, maar postuur en houding is een groot gedeelte.
ik zou gaan voor een 4 of 5 dgs schema. En een “clean bulk”
Vetten in de gaten blijven houden, maar trage koolhydraten en eiwitten omhoog (meer volkorenbrood/brinta, kwark, 3 gekookte eieren per dag, pakje kipfilet per dag ) dit gewoon bovenop wat je nu eet.
Verder niet te veel over nadenken, maar gewoon compound uren (BP, DL, SQ) maken met liften. Over 6mnd nog eens foto’s maken en genieten van het resultaat.
voor je gevoel van eigenwaarde, kijk meer in de spiegel, speel met je houding en focus op de zaken die goed gaan.

Ten eerste, Top dat je kritisch naar jezelf kijkt, maar ik zie niet iemand die té mager is, je hebt best nog wel wat buikvet.
ik zie meer (en dit bedoel ik positief!) een “lange slungell” die net door z’n groeispurten heen zit en aan zijn houding moet gaan werken.
massa is één ding, maar postuur en houding is een groot gedeelte.
ik zou gaan voor een 4 of 5 dgs schema. En een “clean bulk”
Vetten in de gaten blijven houden, maar trage koolhydraten en eiwitten omhoog (meer volkorenbrood/brinta, kwarkhttps://forum.bodybuilding.nl/attachments/upload?type=post&context[thread_id]=430153&hash=4bf385694ef4b53256f75946270c8b0f, 3 gekookte eieren per dag, pakje kipfilet per dag ) dit gewoon bovenop wat je nu eet.
Verder niet te veel over nadenken, maar gewoon compound uren (BP, DL, SQ) maken met liften. Over 6mnd nog eens foto’s maken en genieten van het resultaat.
voor je gevoel van eigenwaarde, kijk meer in de spiegel, speel met je houding en focus op de zaken die goed gaan.

Thanks! Een goed schema zou idd ook niet mis staan. Zag zojuist nieuwe video van jeff nippard over ppl schema.

Vanmiddag even bekijken.

Buik is inderdaad de plek waar ik als eerste vet op sla (en het meeste), maar helaas kunnen we dat niet plaatselijk verbranden :p. Mn armen en benen zijn echt gort droog, aders altijd zichtbaar aanwezig. Had het zelf ook graag anders gezien.

Hi ben ik weer!

Bizar drukke week gehad op werk, en dus even niet gelogged. Ook mijn trainingen niet uitgeschreven maar de highlights:

-PR bench (sinds lockdown) 5x5x 65kg :D
-Vanmorgen 64kg op de weegschaal :o

Trainig vandaag:

Bench 5x5x65 kg

Incl dumb press 4x8x22kg

Fly machine 4x10x79kg

Biceps curl rope 4x12x17.4kg

Hammer curl 4x12x12kg

Fly cable 2x10x12kg - chest press cable 2x10x14kg

One arm cable curl 4x12x3.4kg

Cals nog op 2700. Kom aardig aan op dit aantal calorieen, maar ik hou dit nog even aan. Als het op 66kg nog zo snel gaat, miss iets minder.

Morgen pullday, werken en dan Formule 1 kijken!

Dus 1kg aangekomen?

Rug en triceps

Pulldown 4x10x55kg

Triceps rope pulldown 4x12x17kg

Low row cable 4x10x42.5kg

Overhead dumbell triceps ext 4x10x16kg

Straight arm pulldown 4x10x21.4kg

Triceps pushdown met een V-bar 4x12x21.4kg

Reverse cable fly 3x12x3.4kg

Seated row machine 4x10x59kg

De training ging opzich goed, maar ik merk dat het volume te hoog is. Niet eens het aantal oefeningen maar meer het aantal HH per oefening.
Vaak gaan de eerste 6 herhalingen echt lekker, alleen raak ik daarna compleet vermoeid. Zit er aan te denken het aantal herhalingen omlaag te gooien en proberen de focus op het gewicht te leggen.

Vind het niet de leukste manier van trainen, maar het is denk ik wel resultaat gerichter. Ook ga ik volgende Back workout beginnen met weighted pullups. Veel mensen zeggen dat dit voor de wijdte van je rug een van de beste oefeningen is. Op dit moment kan ik nog geen weighted pullups, dus ik ga beginnen met 4x max aantal HH aan het begin van de training. Hopelijk kan ik de switch naar weighted dan snel maken.

Ga naar rep range 8-10, bij 10 omhoog qua kg en dan weer opbouwen vanaf 8.
in de bulk zou je dit ook op 6-8 kunnen doen, of als je echt lekker op dreef bent 4-6 range.

Ga naar rep range 8-10, bij 10 omhoog qua kg en dan weer opbouwen vanaf 8.
in de bulk zou je dit ook op 6-8 kunnen doen, of als je echt lekker op dreef bent 4-6 range.

Zoiets zal het gaan worden idd. Bench ga ik denk ik 5x5 blijven doen, wil echt sterker worden hierop.

Ook ga ik volgende Back workout beginnen met weighted pullups. Veel mensen zeggen dat dit voor de wijdte van je rug een van de beste oefeningen is. Op dit moment kan ik nog geen weighted pullups, dus ik ga beginnen met 4x max aantal HH aan het begin van de training. Hopelijk kan ik de switch naar weighted dan snel maken.
Ligt er ook weer aan in welke rep-range je wilt trainen. Hoeveel reps haal je maximaal op eigen lichaamsgewicht?

Bouw die dan eerst maar eens richting 16-20
ik kan er 3, maar weeg 106kg

Sowieso lekker Pullups of Chinups erin gooien. Blijft 1 vd betere rugoefeningen. En is kwestie van alsmaar doen. En bodyweight zegt weinig, toen ik 108 woog deed ik er 3x5 met 15kg extra

Niet mijn beste dag. Vandaag het 1e en 2e + het 8e en 9e les moeten geven. Betekend dat ik 4 uur "vrij" had. Dus maar besloten naar de sportschool te gaan in de tussentijd.

De training viel overigens niet tegen, maar vanaf het moment dat ik de training eindigde heb ik echt enorm veel buikkrampen gekregen.. Zo erg dat ik bijna het 8e en 9e niet les kon geven, en op dit moment nog steeds op de bank omdat ik me geen houding weet. Echt geen idee waar dit vandaan komt :headbang:

A fijn de training (benen en schouders)

Leg press 4x15x123kg

Leg extension 4x15x36kg

Leg curl 4x15x34kg

Ab crunch (rope) 5x15x32.4kg

Hanging leg raises 4x6x BW

Calf extension (in legpress machine) 5x15x106kg

Seated shoulderpress 4x10x27.5kg

Cable front raise 4x10x10.2kg

Barbell shrugs 4x15x60kg

Voor nu ff 2 paracetemol er in geknald, hopen dat het wegtrekt :bow2:

Sterkte! Darmen? Spierpijn? Of maagpijn?

Geen blinde darm?

Blinde darm zijn meer steken rechtsonder
krampen, tussen de buik kan ook maag kan ook maagwand zijn
wat zuivel (melk yoghurt kwark) verzacht dan vaak wel.
zenuwachtig ergens voor?

Terug
Naar boven