- Waardering
- 10.260
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 64kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook dit kan je leren voelenIk ben zo'n typetje: Heb nooit honger, maar zit ook nooit vol
Ten eerste, Top dat je kritisch naar jezelf kijkt, maar ik zie niet iemand die té mager is, je hebt best nog wel wat buikvet.
ik zie meer (en dit bedoel ik positief!) een “lange slungell” die net door z’n groeispurten heen zit en aan zijn houding moet gaan werken.
massa is één ding, maar postuur en houding is een groot gedeelte.
ik zou gaan voor een 4 of 5 dgs schema. En een “clean bulk”
Vetten in de gaten blijven houden, maar trage koolhydraten en eiwitten omhoog (meer volkorenbrood/brinta, kwarkhttps://forum.bodybuilding.nl/attachments/upload?type=post&context[thread_id]=430153&hash=4bf385694ef4b53256f75946270c8b0f, 3 gekookte eieren per dag, pakje kipfilet per dag ) dit gewoon bovenop wat je nu eet.
Verder niet te veel over nadenken, maar gewoon compound uren (BP, DL, SQ) maken met liften. Over 6mnd nog eens foto’s maken en genieten van het resultaat.
voor je gevoel van eigenwaarde, kijk meer in de spiegel, speel met je houding en focus op de zaken die goed gaan.
. Mn armen en benen zijn echt gort droog, aders altijd zichtbaar aanwezig. Had het zelf ook graag anders gezien.

Ga naar rep range 8-10, bij 10 omhoog qua kg en dan weer opbouwen vanaf 8.
in de bulk zou je dit ook op 6-8 kunnen doen, of als je echt lekker op dreef bent 4-6 range.
Ligt er ook weer aan in welke rep-range je wilt trainen. Hoeveel reps haal je maximaal op eigen lichaamsgewicht?Ook ga ik volgende Back workout beginnen met weighted pullups. Veel mensen zeggen dat dit voor de wijdte van je rug een van de beste oefeningen is. Op dit moment kan ik nog geen weighted pullups, dus ik ga beginnen met 4x max aantal HH aan het begin van de training. Hopelijk kan ik de switch naar weighted dan snel maken.
Op de pullup? Ik gok maximal 6-7 met de juiste vorm. Is een van mijn zwakste oefeningenLigt er ook weer aan in welke rep-range je wilt trainen. Hoeveel reps haal je maximaal op eigen lichaamsgewicht?

Thanks man, echt geen idee wat het is man. In ieder geval geen spierpijn, maar echt mijn maag of darmen. Zit (vies praatje) overigens niet aan de diarree ofso..